• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Karbonizace u motorů Skyactiv-G

Kdo točí, ten maže.
Kdo by chtěl pavouky ve výfuku. ;)
 
Pocitově ten motor nemá problém držet 50 na 6q, ale jen při naprosto minimálním zatížení. Samo, že taky často jezdím na 5 i na 4. Taky mám g165 a ta má kraší pevodovku.
Edit? koukám, že máš taky g165. No já mám už 35 000km tak už mám zajeto tak se ten motor projevuje jinak.
 
Tak na rovine a 54km/h jezdim na 4q, resp.je to moment, kdy mi to pocitove prijde jako spodni hranice 4q. To mi nerikej, ze na 6q se ten motor netrapi? Take zalezi na prevodovce, ale stejne...

Uz se tesim, az budu mit nejake km navic a zacnu tomu nakladat. Tahle jizda na klobouka neni pro me.
Přesně tak,4q ve městě buď na rovince nebo z kopečka dolu, ale 6q ve městě je vražda motoru.:eek:
 
u g120 možná, u g165 to je naprosto v pohodě, ale musí mít člověk cit a cítit kdy už podřadit.
 
Přesně tak @exBURN , když cítíš a slyšíš motor, tak víš co chce a nenecháš jej trápit. Já když na 323(1997) jezdil v 1.900 otáčkách, taky si každý myslel, že to trápím. Ale ten motor je prostě skvělý. A když není pod zátěží, tak se dá s tím takto v pohodě po rovince jet.
 
Zdejší mechanik @Max6 má taky 165k M3, a pochybuju že jezdí na 6q ve městě 50 km rychlostí, on už ty zakarbonovaný motory viděl na vlastní oči.:)
 
Tak ať nejezdí, ale nevídím důvod. Jako když je člověk lopata, tak je lepší jezdit na 4q, ale když motor slyšíš a nedáváš tomu plnej na 6q tak se nic stát nemůže. Hlavně projedu město, přijdou zatáčky a dem na 4000-6000ot....

BTW. to je to takový strašák ten karbon? Teď na každém kroku nabízí dekarbonizaci BG chemii a vychází to kolem 3000,-. To nefunguje?
 
Tak ať nejezdí, ale nevídím důvod. Jako když je člověk lopata, tak je lepší jezdit na 4q, ale když motor slyšíš a nedáváš tomu plnej na 6q tak se nic stát nemůže. Hlavně projedu město, přijdou zatáčky a dem na 4000-6000ot....

BTW. to je to takový strašák ten karbon? Teď na každém kroku nabízí dekarbonizaci BG chemii a vychází to kolem 3000,-. To nefunguje?
BG není všespásné, pokud už je nános větší, nezbývá než mechanické čištění a už jsem si to zkusil - žádná hitparáda... O karbonu se nevědělo, dokud se ve větší míře nezačaly dělat přímovstřiky motory.
 
V ramci objektivity jsem dnes zkusil jet po rovince, rychlost 54km/h, 6q. No, popravde, jestli nekdo neslysi, jak moc se to tomu motoru nelibi, tak je to na povazenou. Ze ten motor neduni? Ten primo plakal a prosil o prerazeni na nizsi RS.

Peace.
 
Tak to otestuj v rámci objektivity po zajetí. Můj motor nemá absolutně žádný problém jet (při specifické situaci) 54 km/h na 6q.

Peace.
 
V ramci objektivity jsem dnes zkusil jet po rovince, rychlost 54km/h, 6q. No, popravde, jestli nekdo neslysi, jak moc se to tomu motoru nelibi, tak je to na povazenou. Ze ten motor neduni? Ten primo plakal a prosil o prerazeni na nizsi RS.

Peace.
Já jel po městě na 3g 50 km/hod a motor točil 1900 ot, na 4g točil asi 1500 otáček, na 6 jsem to fakt nezkusil já mám svojí mazdu rád.:rolleyes:
 
Já jel po městě na 3g 50 km/hod a motor točil 1900 ot, na 4g točil asi 1500 otáček, na 6 jsem to fakt nezkusil já mám svojí mazdu rád.:rolleyes:
Nechápu - máš g120 s dlouhou převodovkou, tak proč komentuješ g165 s krátkou špajzkou. Podívej jzděte si jak chcete, já jen komentuju, že v URČITÝCH momentech není na škodu tam nechat 6q.
 
Jasny, jezdime si jak chceme. Vsak ostatne jezdim s OII 1.6 TDI take na q3 ve meste ;).
 
Tak to otestuj v rámci objektivity po zajetí. Můj motor nemá absolutně žádný problém jet (při specifické situaci) 54 km/h na 6q.

Peace.
Mel jsem i 3.6 FSI, kdyz uz se tu resily vicevalcove motory. DSG tam v obci bylo schopno nakopat 6q. A to bylo teprve duneni. Neeee....tohle se nebude libit zadnemu motoru. Ale zajete Mazde treba jo...kdo vi....
 
Moje mazda dostává takovou péči že do bazaru nikdy nepůjde. Ve 1300otáčkách máš 160 NM což je 75% maxima - fakt hrůza na tohle jezdit, teda jezdit - bavím se o situacích že jedeš z kopce nebo po rovině a lehtáš plyn. Nic jiného, když potřebuji plynule akcelerovat tak běžně jezdím na 4q.
Doporučuji nějaké odborné publikace místo hoaxu ze sevisů.
 
Back
Top