99luftbalons
rodinný člen KLANu
- 1 378
Tak u mazdy to první minutu ani není volnoběh, spíš takovejch 1300 otáček, a včera tu někdo psal že na to se dá v pohodě jezdit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Přečti si ty odkazy od Max6, #65 schválně jestli tam jsou nějaký specifický podmínky za kterých se dá jezdit na 6q ve 1350 otáčkách. Kromě jízdy z kopce asi těžko, ale to se nebavíme o jízdě ve městě 50 km rychlostí.@99luftbalons vidíš, a to je právě ono. Ty to takto překroutíš, vypustíš do světa, někdo se toho chytne, a hned (za 30k km) má problém. Vůbec to není o tom, že na těch 1350 otáček se dá v pohodě jezdit, ale pouze za specifických podmínek a když ví, jak se k tomu autu chovat.
A? Co to má společného s tím, že ten motor dostává záhul? Se tu můžete div né postavit na hlavu když napíšu že motoru nevadí občasné otáčky blízské 1300ot při nulovém nebo minimálním zatížení, max6 tu postne odkazy kde se to píše také, ale přitom odmítáte akceptovat fakt, že ten motor dostane zakouřit když ho necháš v mrazu válet na volnoběhu.Exburn:... jezdils nekdy v zime, v mrazu? Nekdy je to tak namrzle, ze muzes skrabat jak blazen a bez ofuku ti to stejne nepovoli. Navic zecnitr to byva casto zamlzene, to v lepsim pripade. V horsim to byva namrzle i zevnitr.
"Zejména dieselové, ale i spousta benzínových motorů, si s otáčkami pod 1500 za minutu vyloženě nerozumí. Jízda konstantní rychlostí je ještě vcelku přijatelná, ale dojde-li na potřebu akcelerovat, začne motor zpravidla bučet
Já nikdy motor nedusím na nízské otáčky a v zimě jsem auto vždy dokázal očistit i bez nastartovaného motoru. Chápu že je dnes moderní pohrdat vzděláním a používat selský rozum - zejména u lidí co nechápu psaný text Měj se pěkně a napiš sem až to přidřeš nebo rovnou zadřeš ty rozumbrado.Tak uz vsichni vime, ze jsi inzenyr, super. Tak to uplne meni pohled na vec. Skoro bych ti i odpustil, ze dusis motor na nizke otacky.
Zkusim to jeste jednou, vim, ze s Ing. to neni vzdy po prakticke strance lehke, mam jednu Ing., PhD., doma. S tim zimnim provozem mi jde o to, ze nevidim jako realne, pokud nemam garaz, nastartovat a vyrazit. Casto potrebujes, aby ten led povolil, ptz jen se skrabkou je na to clovek kratky. Tzn. nezbyde ti nic jineho, nez to nechat 2-3 min. valit. Takze laboratorni podminky a doporuceni vyrobce jsou fajn, ale...