• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Karbonizace u motorů Skyactiv-G

Tak agresivita je tady citit pouze od jednohoho clena , ktery napsal " Timto svou ucast v danem vlaknu koncim :lock:"
Jinak ja se bavim :D
 
Tenhle topic začíná být diagnóza dvě a půl stránky to dávalo smysl
 
Odpovedi, jak to delate v zime s celnim sklem, kdyz byste meli hned po nastartovani vyjet, se asi, ani od odborniku, zrejme nedockam, ze?
 
není proč mazat, forum je platforma pro výměnu názorů, i když tady jsou zbytečně vyhrocené... Zpátky k tématu a chladnou hlavu ;)
 
Odpovedi, jak to delate v zime s celnim sklem, kdyz byste meli hned po nastartovani vyjet, se asi, ani od odborniku, zrejme nedockam, ze?
Ale rad ti odpovim ;)
I se starym BK ktere nebylo garazovane tak se v klidu dala ta namraza dat dolu ;)
 
Takže zklidníme hormony a tak ptám se.Kdo z majitelů musel opravdu řešit dekarbonizaci Skyactivu?Pořád se tu píše tak nějak všeobecně,ani na internetu žádná vášnivá diskuse není.Ani v Palkovicích to prý zatím neřešili a to servisují benzínové motory,které mají přes 200 000km.Vím,že u ostatních značek jsou ta fora plná,ale Mazda celkem nic moc.Pár videí a konec.Není to jen bouře ve sklenici vody?(Mazda).
 
Používal jsem přípravky a takovou spešl deku na přední sklo
 
Takže zklidníme hormony a tak ptám se.Kdo z majitelů musel opravdu řešit dekarbonizaci Skyactivu?Pořád se tu píše tak nějak všeobecně,ani na internetu žádná vášnivá diskuse není.Ani v Palkovicích to prý zatím neřešili a to servisují benzínové motory,které mají přes 200 000km.Vím,že u ostatních značek jsou ta fora plná,ale Mazda celkem nic moc.Pár videí a konec.Není to jen bouře ve sklenici vody?(Mazda).

při výměně svíček ve 100 00km u mojí GJ 2,5 mi ukazoval @Max6 že mám lehce zkarbonizováno a to opravdu nejsem ten, kdo auto dusí v nízkých otáčkách a olej měním po 12tkm ..... nic dramatického, ale existuje to ,-)
 
při výměně svíček ve 100 00km u mojí GJ 2,5 mi ukazoval @Max6 že mám lehce zkarbonizováno a to opravdu nejsem ten, kdo auto dusí v nízkých otáčkách a olej měním po 12tkm ..... nic dramatického, ale existuje to ,-)
Jen to diskuze a je dobre, ze se tema probira. Ti kteri vozy chteji provozovat dlouhodobe..to jiste napovi, jak se k danenu problem (neb je to problem) postavit a pripadne ho za par kacek resit preventivne. Vetsina z nas je Tu prave proto, abychom s autem behem jeho vlastnictvi a uzivani nemeli zadny provozni problem a mohli si uzivat kazdodenne jen Tu radost z rizeni, takze nechapu proc Tu do toho nekdo hazi vidle...

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Myslím že v germanistánu je zákon, že po startu musíš hned vyrazit, protože ekologie a plynový komory na domorodce.....
Tak to mám v manuálu. Hned vyrazit.
Ale počkám až to klesne pod 1000ot.
Cca 2min.
To neznamená ale že tomu hned dám za uši.
 
Výměna oleje proběhla v pořádku. Jen....o_O, nenašel jsem vůbec ten odlučovač. :( Napadají mě 3 možnosti: Nemontuje se do Mazda 2, nebo se nemontuje na motory 1.5, a nebo su "slepej". Takže po výše proběhlé diskuzi a ke zjištěným okolnostem měním názor. Také už uvažuji o montáži odlučovače oleje odvětrání klikové skříně.
 
Výměna oleje proběhla v pořádku. Jen....o_O, nenašel jsem vůbec ten odlučovač. :( Napadají mě 3 možnosti: Nemontuje se do Mazda 2, nebo se nemontuje na motory 1.5, a nebo su "slepej". Takže po výše proběhlé diskuzi a ke zjištěným okolnostem měním názor. Také už uvažuji o montáži odlučovače oleje odvětrání klikové skříně.
Separátor oleje odvětrávání klikový skříně (ten spodní) najdeš pod sacíma parohama přidělanej na bloku motoru:
Schránka 04.jpg

Pak je ještě separátor na odvětrávání hlavy motoru (to je ta hadice co jde z víka ventilů do sací trubice za filtrem), ale ten není třeba zmiňovat,protože ten funguje dobře - musela by být špinavá klapka sání i z venkovní strany, kdyby špatně fungoval

Byť se karbonizace sacího traktu a ventilů týká všech přímovstřikovejch aut všech značek, tak pokud se budeme bavit jen o Mazdě,tak ten největší problém (co jsem zatím četl i osobně viděl) mají Sky 2.0 protože mají špatně navržený separátor odvětrávání klikový skříně. U 2.5 to tak hrozný není (ale je to přímo vstřik,takže taky dochází ke karbonizaci) a 1.5 se v akci moc nevidí (ale je to pořád přímovstřik).
 
Poslední úprava:
S totálně zasranou M3 1,5 karbonem byl nedávno pan v Mazdě v Dolním Benešově. Technik říkal ze pan jezdil na spotřebu takže otackomer se asi nad 3000 mockrát nepodíval ...
 
S totálně zasranou M3 1,5 karbonem byl nedávno pan v Mazdě v Dolním Benešově. Technik říkal ze pan jezdil na spotřebu takže otackomer se asi nad 3000 mockrát nepodíval ...
No tak motory co se honí za spotřebou není třeba moc komentovat :D
 
To my zasveceni vime :D ale je treba pripominat ze setreni paliva je cesta do pekel a pak to vyjde mnohem na vic penez nez co ten dotycny usetril za palivo...
 
Mimochodem...kdy doporucujete, co to muzu zacit honit? Tak do tech najetych 2000 km jsem jel max na 3300 rpm, spise ale do 3000. Po tech 2000 km jsem jel max na 4000 rpm. Ale az po zahrati (cca. 15-20 km) Porad mam ale vnitrni potrebu Mazdu setrit, neco nepodelat. Jaky je vas nazor?
 
Back
Top