• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

benzín Karbonizace u motorů Skyactiv-G

Tech 2000km bych povazoval za dostacujici. Koukni na predvadecky, ktery dostavaji ceres od nuly a pak to vsichni spokojene kupuji, aby usetrili za skoro nove auto ;)
 
Co znamená nehonit se za spotřebou? Když jedu na 5 a auto chce 6, mám přeřadit na 4? Na červené místo i-stop držet otáčky volnoběhu na 5000? Mám průměry 67 km/h 6,1 l/100 km, asi je něco špatně?
Jsem nějaký zmatený ...
 
Nedělat si z toho hlavu. Prostě jednou za čas (nebo radši víckrát za čas :) ) vyhnat pavouky z výfuků ;)
 
Tak jsem to nastrikal do nadrze. Krome delsich startu a skakani auto to nic nedela o_O
 
Mimochodem...kdy doporucujete, co to muzu zacit honit? Tak do tech najetych 2000 km jsem jel max na 3300 rpm, spise ale do 3000. Po tech 2000 km jsem jel max na 4000 rpm. Ale az po zahrati (cca. 15-20 km) Porad mam ale vnitrni potrebu Mazdu setrit, neco nepodelat. Jaky je vas nazor?
Je to moderní motor, takže jen zahrát 10-15km (dle profilu trasy) a pak mu řádně naložit..a nakonec zase nechat vydychat pár km..byt to není turbo motor..aspoň takhle to praktikuje asi vetsina z nás..doufam :)

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Vysvětlím ženě, že těch 1/2 km do práce, 1/2 km pro dite do školy, 3 km k babicce, 2 km do obchodu brala 20km oklikou. :-/

Bože zase budu hlady. Ani lednice si se mnou nebude vykládat. :)

"Sak jsem jezdila Puntem stejně a to to nevadilo"
"Ale Punto mělo už 15 let když jsme ho koupili, tam to bylo jedno"
"Tak to ani nevadí Mazdě"
"Mazdě to vadí, ty auta nevydrží jak ta stará Stovka a Punto 30 let. "
"Tak na co jsme kupovali takové auto"
"Kurva, auto jsi původně už nechtěla a potom chtěla, že potřebuješ jezdit 5x do měsíce daleko, nemůžeš s tím jezdit kilak sem a tam, to rovnou kopnu ze skály"


...... Boooze, nevite kde dávají v charitě jídlo?
 
jídlo mají v kdejaké restauraci a v některých i moc dobré :D A dá se tam jezdit i Mazdou 1/2 km tam a zpět, dělám to tak taky ..... :D A světe div se, pořád jezdí a jak pěkně ,-) Nic se nemá moc prožívat :)
 
Nedávno jsem řešil s ženou něco podobného. Volala mi z práce - opravdu bez přehánění, takhle nějak probíhal náš hovor:

Žena vyděšeně: "Mám něco s autem. Něco mi tam svítí. Můžu s tím jet?"
Znervózněl jsem. Byl to VW Polo pár dnů před prodejem: "Co svítí?"
"Nějaká podprsenka."
"Cože? Jaká podprsenka?"
"Nevím, taková oranžová podprsenka."
"Prosím Tě, podívej se do manuálu a najdi, co je to za kontrolku."
"Já mám manuál? Jaký manuál? Nemůžeš přijet?"
"Jsem v práci. Najdi si manuál k autu. Je v přihrádce před spolujezdcem."
Chvíle hrabání: "Nic tu není."
"Určitě tam je, podívej se pořádně."
Moje zlostně: "Aha. To mi děláš schválně."
Já překvapeně: "Co dělám schválně?"
"Schoval jsi ho pod oranžovou vestu."

Kousl jsem se do jazyka, abych něco neřekl.

Povídám: "Otevři ten manuál a podívej se na seznam kontrolek. Je někde na začátku."
"Nic tu není."
"Je to tam někde. Ne na první stránce, kousek dál."
Moje naštvaně: "Nic tu není, nejsem slepá!"
"Tak zalistuj dál. Možná je to na desáté nebo dvacáté stránce. Z hlavy to nevím."
"Už jsem na konci, nic tu není!"

Moje ztrácí nervy, poznám to po hlasu.

"Nemůžeš být na konci, manuál má hromadu stránek. Na co se díváš?"
"Je tu napsané Servisní knížka."
"Říkal jsem Ti, ať si vezmeš manuál. Ne servisní knížku."
"A jak to mám asi poznat!?"

Znovu se koušu do jazyka.

"Vezmi si z té černé složky manuál k autu."
Moje jedovatě: "To jsi mi mohl říct rovnou... Už ho mám."
"No sláva, teď najdi ten seznam kontrolek."

Dlouhá pauza.

"Asi to mám."
"Perfektní. Teď najdi tu podprsenku a řekni mi, co to je."
"Není tu."
"Musí tam být. V manuálu je seznam všech kontrolek."
"Nevidím to. Nemůžeš přijet?"

Znovu pauza, přemýšlím, co odpovědět.

Naštěstí se ozve radostné: "Počkej, asi to mám."
"Super, tak co to je?"
"Porucha žárovek. Žlutě svítící kontrolka upozorňuje, že..."
Skočím jí rychle do řeči: "Ta přece nevypadá jako podprsenka."
"Mně tak připadá. Asi je to ona. Já nevím."
Já ulehčeně, že nikam nemusím: "Tak to se nic neděje. Možná Ti nesvítí jedno světlo. Normálně jeď. Doma se na to podívám."
"Jsi strašně ochotný. Jiní chlapi by za svými ženami přijeli hned!"
Marně vysvětluji: "Stejně bych to na místě nespravil. Normálně jeď a..."
"Nemusíš mi to opakovat."
"Kdy budeš doma?"
"Najednou se zajímáš. Až přijedu, tak přijedu."

Kdyby vás to zajímalo, byla to tahle kontrolka:







upload_2018-9-7_23-23-7.png
 
jídlo mají v kdejaké restauraci a v některých i moc dobré :D A dá se tam jezdit i Mazdou 1/2 km tam a zpět, dělám to tak taky ..... :D A světe div se, pořád jezdí a jak pěkně ,-) Nic se nemá moc prožívat :)

14 dní zpět pršelo, jel jsem za známým co bydlí ode mě 200m, autem... měl bych zaprasený nový boty...
:D
 
Nedávno jsem řešil s ženou něco podobného. Volala mi z práce - opravdu bez přehánění, takhle nějak probíhal náš hovor:

Žena vyděšeně: "Mám něco s autem. Něco mi tam svítí. Můžu s tím jet?"
Znervózněl jsem. Byl to VW Polo pár dnů před prodejem: "Co svítí?"
"Nějaká podprsenka."
"Cože? Jaká podprsenka?"
"Nevím, taková oranžová podprsenka."
"Prosím Tě, podívej se do manuálu a najdi, co je to za kontrolku."
"Já mám manuál? Jaký manuál? Nemůžeš přijet?"
"Jsem v práci. Najdi si manuál k autu. Je v přihrádce před spolujezdcem."
Chvíle hrabání: "Nic tu není."
"Určitě tam je, podívej se pořádně."
Moje zlostně: "Aha. To mi děláš schválně."
Já překvapeně: "Co dělám schválně?"
"Schoval jsi ho pod oranžovou vestu."

Kousl jsem se do jazyka, abych něco neřekl.

Povídám: "Otevři ten manuál a podívej se na seznam kontrolek. Je někde na začátku."
"Nic tu není."
"Je to tam někde. Ne na první stránce, kousek dál."
Moje naštvaně: "Nic tu není, nejsem slepá!"
"Tak zalistuj dál. Možná je to na desáté nebo dvacáté stránce. Z hlavy to nevím."
"Už jsem na konci, nic tu není!"

Moje ztrácí nervy, poznám to po hlasu.

"Nemůžeš být na konci, manuál má hromadu stránek. Na co se díváš?"
"Je tu napsané Servisní knížka."
"Říkal jsem Ti, ať si vezmeš manuál. Ne servisní knížku."
"A jak to mám asi poznat!?"

Znovu se koušu do jazyka.

"Vezmi si z té černé složky manuál k autu."
Moje jedovatě: "To jsi mi mohl říct rovnou... Už ho mám."
"No sláva, teď najdi ten seznam kontrolek."

Dlouhá pauza.

"Asi to mám."
"Perfektní. Teď najdi tu podprsenku a řekni mi, co to je."
"Není tu."
"Musí tam být. V manuálu je seznam všech kontrolek."
"Nevidím to. Nemůžeš přijet?"

Znovu pauza, přemýšlím, co odpovědět.

Naštěstí se ozve radostné: "Počkej, asi to mám."
"Super, tak co to je?"
"Porucha žárovek. Žlutě svítící kontrolka upozorňuje, že..."
Skočím jí rychle do řeči: "Ta přece nevypadá jako podprsenka."
"Mně tak připadá. Asi je to ona. Já nevím."
Já ulehčeně, že nikam nemusím: "Tak to se nic neděje. Možná Ti nesvítí jedno světlo. Normálně jeď. Doma se na to podívám."
"Jsi strašně ochotný. Jiní chlapi by za svými ženami přijeli hned!"
Marně vysvětluji: "Stejně bych to na místě nespravil. Normálně jeď a..."
"Nemusíš mi to opakovat."
"Kdy budeš doma?"
"Najednou se zajímáš. Až přijedu, tak přijedu."

Kdyby vás to zajímalo, byla to tahle kontrolka:







Zobrazit přílohu 15984
Příště jí řekni , ať ti to vyfotí mobilem a pošle na meil, ušetříte si spoustu času a nějaký kačky za volání.....:)
 
Ale zas to vysvetlovanie ako to vyfotit a hlavne poslat. Z mojich viacerych skusenosti ked ludia zacnu panikarit ide vsetka logika bokom.
 
Pročetl jsem poctivě tohle téma a neříkám, že nemáte pravdu. Ale co s automaty? Ta CX-3 točí ve městě tvrdošíjně sotva 1250 otáček při 50km/h. Když jedu 90km/h, je tam nějakých 1850 otáček. Cítím, že automat ten motor podtáčí. Jede brutální ekojízdu a stejně mi CX-3 žere víc jak silnější M6 s G192. Já už ho samozřejmě několikrát prohnal až do omezovače. Motor točí až 7000 rpm, tak vysoko nejdou otáčky ani v M6. Tam je omezovač někde kolem 6000 rpm.
 
Poslední úprava:
Krabat: tak to jsem rád, že to někdo otevřeně přizná. Delší dobu se "automatu" vyhýbám, protože ty "moderní" "automaty", nastavené podle ekoteroristických trendů, jsou pro auto mor, cholera a lepra.

Z některých se dokonce stal spotřební materiál a troufám si říci, že u některých automobilek (nebudu jmenovat, ale např 7q DSG) si holt zákazník ke každé 3. výměně oleje zaplatí i výměnu převodovky.
 
Pročetl jsem poctivě tohle téma a neříkám, že nemáte pravdu. Ale co s automaty? Ta CX-3 točí ve městě tvrdošíjně sotva 1250 otáček při 50km/h. Když jedu 100km/h, je tam nějakých 1850 otáček. Cítím, že automat ten motor podtáčí. Jede brutální ekojízdu a stejně mi CX-3 žere víc jak silnější M6 s G192. Já už ho samozřejmě několikrát prohnal až do omezovače. Motor točí až 7000 rpm, tak vysoko nejdou otáčky ani v M6. Tam je omezovač někde kolem 6000 rpm.
1250 otáček při 50 ve městě je šílený, to bych svý M3 nikdy neudělal a jsem rád, že o zařazeným př.stupni si rozhoduju já sám a ne automat. Stejně tak šílená je ta tvoje spotřeba se 190 koňovou M6, já mám průměr tak o půl litru víc než ty, se 120 kobylama.:)
 
Back
Top