Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Toho bych se nebál, během záruky se ti nic neposere a po záruce se posereš ty, až to budeš chtít řešit . Hlavně by musela být závada prokazatelně způsobena montáží dodatečného zařízení a to nevím, co by ti měl separátor poškoditPřečti si #21, montáží separátoru můžeš přijít o záruku.....
Nestraš, kolik máš najeto 40 000? A koukal ti Max6 na karbon? Podle mně to máš čistý, protože nejezdíš na spotřebu.Toho bych se nebál, během záruky se ti nic neposere a po záruce se posereš ty, až to budeš chtít řešit . Hlavně by musela být závada prokazatelně způsobena montáží dodatečného zařízení a to nevím, co by ti měl separátor poškodit
mám najeto cca 47 000 km a nevěřím tomu, že by to bylo čistý , na spotřebu rozhodně nejezdím, ale dám vědět tak za 2 týdny až budu instalovat .Nestraš, kolik máš najeto 40 000? A koukal ti Max6 na karbon? Podle mně to máš čistý, protože nejezdíš na spotřebu.
jo to tvrdí u všeho i u olejů , to by sis musel pomalu i kapalinu do ostřikovačů nechat nalívat u nichMazda tvrdí že ,,nelze zaručit optimální chod motoru,, z toho bych měl trochu vítr.
to máš pravdu, je tam vždy nějaké ALE ... např. sportovní filtr, sání, nebo montáž LPG . Když jsem tyto věci montoval do různých aut, nikdy mi s motorem nic neprovedly a dotazy na záruku nebyly jednoznačný . Na závadě by se musel podílet ten neautorizovaný zásah . Samozřejmě není zásah jako zásah a u toho separátoru, pokud si necháš problém a funkci vysvětlit, je problém karbonizace celkem pochopitelný, navíc se dá separátor kdykoliv bez následku vyndatMontáž čehokoliv do motoru je neautorizovaný zásah.
Abych viděl sací ventily a sací kanálky,tak bych musel sundat sací parohy... Kameru co mám tam nezohybam. Víko ventilů s tím nemá nic společného.Pochybujem, ze hore toho oleja bude vela, to by boli emisie ako u dvojtaktu. Aditiva do paliva a kvalitne palivo by ich ale mali rozpustat. Uvidime, chcem hlavne cistit skrtiacu klapku, neviem, ci ma @Max6 prostriedky na pozretie ventilov bez zhadzovania veka hlavy valcov. Co zistime ale dam vediet.