• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

2.antikorozna ochrana na ktorú som sa pýtal predajcu a povedal mi že prípadný nástrek by na nový podvozok nechytil preto mi to odporučil až po 3rokoch . Chcem byt majitelom čo najdlhšíe obdobie , čo by ste odporúčali vy ?

Nástřik se určitě dá udělat i u nového auta. Akorát u Mazdy je potřeba počítat s tím, že na viditelných místech podvozku je tuna vosku. Doporučuju pročíst téma Nástřik podvozku a dutin, najdeš tam i nějaké tipy kde si to ostatní nechali dělat.
 
Chtěl bych se zeptat, jak se nastavuje výška promítání jízdních údajů na head-up display? Před nějakou dobou se mi to rozštělovalo a teď se údaje o jízdě promítají hrozně nízko a nevidím na ně, musel bych si zvednout sedačku, což se mi nechce... Neví někdo jak to vrátit zpět do původní polohy, která mi vyhovovala?
 
Zapni auto bez spojky (možná musíš 2x) start-stop. Jak naběhne systém tak ozubené kolečko vpravo. HUD displej a tam je štelování. A budeš se dívat jak to je nahnutý.
 
To máte nějaký vychytaný na M3. U mě na M2 se teda vysune HUD až s nastartováním motoru. ..., než nastartuju a vysune se HUD, tak mám ty kolonky v nastavení neaktivní - zašedlé.
 
Stalo se vám někomu, že vám displej hlásil vybitou baterii u dálkového ovladače už po 1 roce a u obou ovladačů? :confused:
 
Dle blikající zelené ikony na palubce a rok starého auta, tak ano. Pokud je to ono. Musím skočit do elektra a koupit baterku.
 
Zapni auto bez spojky (možná musíš 2x) start-stop. Jak naběhne systém tak ozubené kolečko vpravo. HUD displej a tam je štelování. A budeš se dívat jak to je nahnutý.

Jak psal xPet, mě se také aktivní projekční display (jak se to podle manuálu jmenuje) vysune až po nastartování. Ozubené kolečko vpravo jsem pochopil tu "tyčku" v kapličce napravo od otáčkoměru, jenže tou se seřizuje úroveň podsvícení přístrojovky. Teď se dívám do manuálu, ale za čerta tu nikde nemohu najít, jak to nastavit tak, abych to měl v úrovni očí a nemusel se stále nahýbat k volantu o_O
 
Stalo se vám někomu, že vám displej hlásil vybitou baterii u dálkového ovladače už po 1 roce a u obou ovladačů? :confused:

Pokud si chceš prodloužit životnost baterky u dálkového ovladače, pak nenechávej klíče od auta poblíž mobilu nebo jiných zdrojů elektromagnetického záření. Vysílač nepřetržitě spotřebovává energii a zbytečně zesiluje signál.
 
Pokud si chceš prodloužit životnost baterky u dálkového ovladače, pak nenechávej klíče od auta poblíž mobilu nebo jiných zdrojů elektromagnetického záření. Vysílač nepřetržitě spotřebovává energii a zbytečně zesiluje signál.
Ok, ten půl metr na stole asi bude málo. Koupil jsem nový cr20-25 origo Japan tak uvidíme co vydrží.Původní jsou z Indonésie.......
 
Máš pravdu. Až po nastartování se to vyklopí.
 
Ozubené kolečko vpravo jsem pochopil tu "tyčku" v kapličce napravo od otáčkoměru, jenže tou se seřizuje úroveň podsvícení přístrojovky.
Tym ozubenym koleckom myslel ponuku v entertainment systeme na velkom displeji. Uplne vpravo su nastavenia, to ozubene kolecko.
 
Dotaz na řetězy na pneu .
Lze dát na 215/45 R18'' ještě řetězy? Nějak jsem se nikde nedočetl zda to jde. Mám letní i zimní 18"ky.

U Ochcavky vím, že na 17'' to nedám dle navodu. Proto mám v zimě 15'' plus řetazy.

A máte případně jaké?
 
Na S2 jsem dal na 17", na 18" už nešlo. Záleží, co je pro dané auto schválené...
 
Loni jsem shanel retezy pro 19” a nebyl jsem uspesny.... pro 18” jsem jich par na netu zahledl
 
Nevim, jak je to u Mazdy, ale pro jaky rozmer kol se mohou pouzit retezy, by melo byt v ORV. Alespon tak jem to mel o SII.
 
Back
Top