Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Ano je to tak, tlačítko info se podrží cca na 3 vteřiny a je vynulováno (ta hodnota, která je aktuálně nastavena). Je to u mé M3 a stejně tak i u mé M5.Mazda má od počátku palubních počítačů nulování všech měřených dat tlačítkem "info" a je to tak pořád.
A funguje to i na průměrnou rychlost, nebo jenom pr.spotřebu?Ano je to tak, tlačítko info se podrží cca na 3 vteřiny a je vynulováno (ta hodnota, která je aktuálně nastavena). Je to u mé M3 a stejně tak i u mé M5.
U M5 určitě i na průměrnou rychlost, u M3 jsem to zatím nezkoušel (mám ji krátce, nuloval jsem pouze spotřebu), ale nevidím důvod, proč ne. Ale musíš nulovat každou položku zvlášť.A funguje to i na průměrnou rychlost, nebo jenom pr.spotřebu?
No ono se spíše musíš zvyknout na to,že t podvozek dává všechny informace od podvozku..o každé nerovnosti a tahá za volant..to je velke plus..na které si ale musíš zvyknout..jinak ti že auto plave a o neplave jen té informuje o tom jak a po čem jedeš. Nesmíš se bát zkusit jet v daném místě o 15-20km/hod více a teprve poznáš rozdíl. Okamžitá spotřeba ti nic neřekne. Musíš si najezdit pár set km a dopočítat dle tankování..jinak to nemá smysl..kord nového vozuTak při včerejší jízdě Brno-Zlín a zpět jsem jel cca 150km/hod s tempomatem skoro celou cestu (dálnice) a ukazovalo to cca 8,6 litru okamžitou spotřebu. Papá to pěkně. , naopak asi na spotřebu jezdit budu.
Hold to není můj hlavní mazel v ropě , kde je jedno kolik jedu a max 6,5 litru.
Zatím zkouším a seznamuji se s jízdními vlastnostmi a porovnávam Mazdu3 a OII pokud jde o limity.
Každé auto má své plus a minus.
Příkladem stabilita podvozku.
Při vyšších rychlostech v zatáčce třeba v té od Zlína D56 na Brno D1 na rampě u Hulina, kde je velmi dlouhá zatáčka/okruh doleva se cítím jisteji při rychlosti 120km/hod v OII. Tady už Mazda plavala a musel jsem malinko zvolnit.
Naopak Mazda při nižších rychlostech je jistější na okreskách. Každé má svoje.
Jo funguje to i na pr. rychlost. Díky tobě i vocho.U M5 určitě i na průměrnou rychlost, u M3 jsem to zatím nezkoušel (mám ji krátce, nuloval jsem pouze spotřebu), ale nevidím důvod, proč ne. Ale musíš nulovat každou položku zvlášť.
A zkusili jste podrzet tlacitko "info" na volantu na nekolik sekund do pípnutí?Přesně tak jak píše Zeggjk, nuluji vynulováním tripu A kolečkem u budíků ihned po každém natankování. Průměrná spotřeba se mi potom ukazuje za každou nádrž a v MZD Connect je potom tato hodnota znázorněná posledním sloupečkem (vpravo) v dolní řadě. Akorát průměrná rychlost se mi počítá z kompletních najetých kilometrů a nepřišel jsem na to, jak jí nulovat.