• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Taktiez nemam pod prednym oknom VIN.. Ale dal som si ho vyleptat na vsetky okna kvoli poistovni..
 
Mně na trojce mazdici štve, že se na dálnici chová jako lehká holka, podle papírů váží asi 1350 kilo s jednou osobou na palubě a co s ní dělá silnější boční vítr to mě teda vůbec nebaví.:mad:
Tento problém byl odstraněn sníženými origo pružinami od EU Eibachu

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
No mě taky vadí pár věcí. Vesměs jsou to maličkosti na který jsem byl zvyklý z předešlého auta. Např. ovládání klimatizace. Nevím jak jiní, ale já permanentně měním rychlost ventilátoru, ale s teplotou moc nehýbu. Uvítal bych obrácený ovládání - tj ventilátor na kolečko.
Taky mě děsně irituje blízkost tlačítka sklápění zrcátek u stahování okýnka. Co každý třetí stáhnutí ( u vjezdu/výjezdu z obchoďáku) si sklopim zrcátka.
Souhlas..občas si ty zrcátka také za jízdy sklopim,když se netrefím na stahování předních oken

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Tak další dotaz nového uživatele. :)

1) Sejří mne, že když jdu jen pro něco do auta, se furt točí zrcátka při odemknutí jak na kolotoči u šamanů. Nejde to nějak předělat, aby se ty potvůrky točily až třeba nastartuji?

2) Ať pročítám návod jak chci tak nechápu jednu věc. Mám hlavní komplet LED světlomety. Mám verzi Revolut, takže bez adaptivních světlometů. Jak to vlastně funguje? Vypínají se ty jednotlivé LED při setkání protijedoucího auta či za někým nebo ve městě to rozšířené svícení do krajů s tím že se jen nenatáčí do zatáčky o těch 15°, nebo prostě klasicky svítí natvrdo hlava nehlava a jen se koriguje výška světlometů při startu auta? Prostě jsem se nedobral nikde informací. Na dálnici při jedné jízdě v noci mne to připadalo, že to nic nedělá.

Díky
Taktiez mam revolution 05/2018 s LED.. Ale to neznamena, ze su adaptibilne.. Len su v nich LED žiarovky namiesto xenonov.. Takze ziadne naklananie sa nekona..
 
Naklánění vím že nejede. Spíš zda se ty jednotlivé led diody vypínají a zapínají dle situace.
 
Si děláš srandu! Neřeknu, kdybych měl auto rok a najeto 20 tis km. Ale tohle při tak malém nájezdu by neměl být problém,ne?
Ahoj..vzhledem k tomu, že se s nejvyšší pravdepodobnosti jedná o vadný kus ..se to projevilo hned..buď rád.. pri těch 20-30tis km už by se mohli kroutit, takhle prostě reklamuje..a zadej výměnu dílů v záruce


Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Vse co se ti nelibi reklamuj jak casto to jen pujde, stejny popis, stejne zavady. Pokud mas auto koupeno na rodne cislo muzes pri 4 uznane reklamaci toho sameho odstoupit od kupni smlouvy.

Řazeni - moc se s tim mazlíš, sazej tam kvalty větší silou.

Senzory tlaku - tlumičem to nebude, hmotnost vozu nese pružina. Otačky hlida snimac ABS, pokud mas senzory v disku muze to byt vadny senzor nebo antena u prijimace. Bouchani / cvakani od podvozku muze byt uchycenim stabilizatoru na tlumici / ramenu.

Vse co rikas muze nastat u jakekoli značky, hold spotřebni zboží....
Tak já se také přidám s ročním hodnocením vozu s nájezdem 25tkm.

Auto by zcela nové ..a za ten rok se mnohé změnilo..směrem k lepšímu. Bylo nás první zcela nové, takže nemohu srovnávat, jak při zajíždění mění jiné vozy. Moje předešlá M6 2,3i 122Kw AT SPORT měla při koupi 13tkm a vlastně se s dalšími roky vůbec neměnila..jen motor se dle mého začal nejlépe projevovat kolem 40tkm, kde se mu také trvale ustálila spotřeba..ale zpět k M3 BN 20i AT 88kw. U M3 se motor učil vycházet s převodovkou prvních cca 3000km pak si to perfekt sedlo. Radi naprosto hladce a bezchybně..ještě se mi nepodařilo překvapit..za žádných okolností. Auto bylo zpočátku až neuvěřitelné trvde..sedlo si prvně kolem tisícovky a pak znatelně kolem pěti tisíc. Po deseti tisich už to bylo OK i na originál podvozku, ale přesto znatelne sklidneni vozu, lepší čitelnost od podvozku přineslo až prohození pružin za nižší Eibachy. Vůz se přestal skoro úplně naklánět v zatackach (ještě bych chtěl trochu více tuhosti..asi časem dořešíme Bilstein tlumici), získal na jistotě ve vysokých rychlostech..kde se myslím i lehce projevuje zadní spoiler. Prostě vůz jezdi jako po kolejích jako stará M6 SPORT :) za každých okolností..na suchu. Na sněhu je to jiná..i kdyz jsem letos odjezdil nekolik zimnich mesicu na letních a to bez újmy.

Jsou tu ale veci..které mi osobně vadí a které předešlá M6 GG a ani ta současná GG netrpí. Prvním je komfort, prostě rozdíl kategorie velikosti vozu je zde znát(očekávaná věc) plus ty 18" kola i když stejného profilu (45) pneu jako M6 ..se nejspíše i díky velke váze chovani hůře. Chce méně neodpružené váhy.

Horsi nebo spíše stále stejne ..je špatne utlumení valivého zvuku od kol na špatném povrchu jsem ( jsem na to za tu dekádu s M6 zvyklý, ale stejně čekal jisty posun ) Každopádně se to řešit ..menšími koly..půjdu na zimu do 17" neb jsem na UK plates a tudiz zde v CR nemusím řešit. Nová prichazejici šestka je už o Milovy krok vpředu, takže už se na ni těšíme.

Další drobnou vadou..leč otravnou bylo povrzavani interiéru při minusovych teplotách..sic jen občas..uvidíme co letos..zda se nám díly jiz omackaly a od jara po vyřešeni vrzanicka chrom plastiku u řadovky..nikde nic uz nevrze.

Následují jistě plasty na prazích..i ten zatahovaci plast pod loketkou..strašně snadno se poškrábaji a to samé platí o piano lakovaných částech..bída,bída,bída ..jak bude čas půjdou přelakovat něčím odolných asi v barvě vozu.

Jinak uvidíme zda-li vydrží bočnice mého řidič sedáku..mam skoro 100 kilo a deformace už začíná být znát. Někteří zde to ale měli pred opravou o mnoho,mnoho horší..uvidíme.

Předešlá BOSE hrála.. za mě lépe..a to asi diky nynějšímu horšímu vytlumeni předních dveřních repro. Mě sice nijak nerezonuji, ale mohly by hrát lépe,ale nejsem na to náročný..takže oka.

To je asi vše k těm drobným negativum.

Plusy jsou jasné..stále je to Mazda...zábavná a skvěle ovladatelná za každé situace. Slazení motoru a převodovkou bezchybne. Spotřeba s automatem třídně jasné nejlepší.Lehce nad 6L :))) A hlavně při velkém zatížení si neřekne o moc vice. Motor sice ztratil díky Sky Activ technologii..takovou vyvazenost chodu, ale jede fajn. Sily má dost tak 100k/hod pak už je to oříznutí výkonové špičky znat. Do konce podzimu, ale projde odlazením v Disi Tune, takže finalni hodnocení si nechám na později. Kazdopadne ženě bohate vykon postacuje. K nastaveni převodovky mám svoje lehké výhrady (dane tou dekádou užívání předešlé šestky se silnějším motorem) já bych potřeboval naladit jízdní režim nekam napul cest mezi sport a normal mod. "Ekoteroristicky" prednastavene zprevodovani, kde motor točí klidně i 1100ot pri sestce..mi proste jde proti srsti. Každopádně 99procent jízd si radim sám padly pod volantem( skvela věc) už si další auto bez nich neumím představit! A pro poskakovani v kolonách si auto režim rád precvaknu..chova se fajn..narozdíl od většiny DSG.

Na závěrem musim rict, ze jsem s vozem velmi spokojen. U Mazdy se prostě trošku ucekava větší pece a trocha toho DYI..takže pohoda.

Každopádně napřesrok to asi už nevydržím a během léta ji vyměníme za ted novou M6 2,5i v Takumi Plus. A po včerejší návštěvě salonu padlo rozhodnutí, že bude zase v tmave šedém laku jako předešlá M6 :) Jen skoda, že již už nedělají koroserii liftback.

Asi vše..uvítám jakékoliv reakce..či diskuzi :))








Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Dotaz,
nějak jsem si rozhodil dálkové bezklíčkové odemykání a zamykání auta. Měl jsem v autě 2 klíče (když někam jedu na dovolenou tak si beru náhradní) a při nějaké akci jsem se snažil auto zamknout s tím, že jeden klíč v autě zůstal. Chvilku to pištělo, než jsem si to uvědomil a druhý klíč daroval ženě do kapsy. Od té doby mne to funguje jen na tlačítko na dveřích. Dost možná jsem si s tím potom i hrál a zkoušel to vrátit.

Jak to nastavit zase na dálku? Z návodu nejsem moc chytrý.
 
Vyřešeno domluvou...autu.
Všeobecne... by mělo stačit uzakmout auto. Přijít k autu s klíčem odemknout přes tlacitko a zase zamknout bez vaší aktivity..odchodem od auta.

Apoň takto to šlo u nás, když jsem omylem "zamkl"druhý klíč v autě a začal blikat červene klicek na palubce.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Hmm, jeden dotaz, na levé straně je možné si přepínat průměrnou spotřebu (za jakou dobu?), momentální spotřebu, průměrnou rychlost, dojezd kilometrů.

Jde to nějak restartovat/vynulovat?
 
Ta průměrná spotřeba jde vynulovat jak píše vladas75 v palub.počítači nedávno jsem to dělal. Ta průměrná rychlost se asi vynuluje jenom po odpojení baterie.
 
Vyzkouším u dalšího tankování. Soudružky mají v návodu napsané jen odpojením baterky nebo vynulováním. tečka, nic o tom kde a jak. Čím víc ten návod čtu, tím víc nestačím zírat co se tam píše.
 
jj,to já vím kde to je, jen mne nenapadla souvislost. :)
 
Pánové podržte na volantu tlačítko info a máte vynulováno.
 
V M3 2017 se průměrná spotřeba nuluje vynulováním počítadla kilometrů u TRIP A (B). Jestli se má ∅ počítat z A nebo B se dá nastavit v MZD Connectu.
 
Back
Top