Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Tento problém byl odstraněn sníženými origo pružinami od EU EibachuMně na trojce mazdici štve, že se na dálnici chová jako lehká holka, podle papírů váží asi 1350 kilo s jednou osobou na palubě a co s ní dělá silnější boční vítr to mě teda vůbec nebaví.
Souhlas..občas si ty zrcátka také za jízdy sklopim,když se netrefím na stahování předních okenNo mě taky vadí pár věcí. Vesměs jsou to maličkosti na který jsem byl zvyklý z předešlého auta. Např. ovládání klimatizace. Nevím jak jiní, ale já permanentně měním rychlost ventilátoru, ale s teplotou moc nehýbu. Uvítal bych obrácený ovládání - tj ventilátor na kolečko.
Taky mě děsně irituje blízkost tlačítka sklápění zrcátek u stahování okýnka. Co každý třetí stáhnutí ( u vjezdu/výjezdu z obchoďáku) si sklopim zrcátka.
Taktiez mam revolution 05/2018 s LED.. Ale to neznamena, ze su adaptibilne.. Len su v nich LED žiarovky namiesto xenonov.. Takze ziadne naklananie sa nekona..Tak další dotaz nového uživatele.
1) Sejří mne, že když jdu jen pro něco do auta, se furt točí zrcátka při odemknutí jak na kolotoči u šamanů. Nejde to nějak předělat, aby se ty potvůrky točily až třeba nastartuji?
2) Ať pročítám návod jak chci tak nechápu jednu věc. Mám hlavní komplet LED světlomety. Mám verzi Revolut, takže bez adaptivních světlometů. Jak to vlastně funguje? Vypínají se ty jednotlivé LED při setkání protijedoucího auta či za někým nebo ve městě to rozšířené svícení do krajů s tím že se jen nenatáčí do zatáčky o těch 15°, nebo prostě klasicky svítí natvrdo hlava nehlava a jen se koriguje výška světlometů při startu auta? Prostě jsem se nedobral nikde informací. Na dálnici při jedné jízdě v noci mne to připadalo, že to nic nedělá.
Díky
Ahoj..vzhledem k tomu, že se s nejvyšší pravdepodobnosti jedná o vadný kus ..se to projevilo hned..buď rád.. pri těch 20-30tis km už by se mohli kroutit, takhle prostě reklamuje..a zadej výměnu dílů v záruceSi děláš srandu! Neřeknu, kdybych měl auto rok a najeto 20 tis km. Ale tohle při tak malém nájezdu by neměl být problém,ne?
Tak já se také přidám s ročním hodnocením vozu s nájezdem 25tkm.Vse co se ti nelibi reklamuj jak casto to jen pujde, stejny popis, stejne zavady. Pokud mas auto koupeno na rodne cislo muzes pri 4 uznane reklamaci toho sameho odstoupit od kupni smlouvy.
Řazeni - moc se s tim mazlíš, sazej tam kvalty větší silou.
Senzory tlaku - tlumičem to nebude, hmotnost vozu nese pružina. Otačky hlida snimac ABS, pokud mas senzory v disku muze to byt vadny senzor nebo antena u prijimace. Bouchani / cvakani od podvozku muze byt uchycenim stabilizatoru na tlumici / ramenu.
Vse co rikas muze nastat u jakekoli značky, hold spotřebni zboží....
Všeobecne... by mělo stačit uzakmout auto. Přijít k autu s klíčem odemknout přes tlacitko a zase zamknout bez vaší aktivity..odchodem od auta.Vyřešeno domluvou...autu.
V menu palubního počítače u spotřebyJde to nějak restartovat/vynulovat?