• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Motorizace?

Kdo se zbaví 3 měsíce staré Mazdy, která byla tak mírně klepnutá, že stačilo vyměnit blatník a nikdo nic nepozná? o_O
 
Třeba ten, komu to auto nevyhovuje/nesedne. Víš jak..., to si takto jezdíš v M3, pak to ťukneš, jako náhradní dostaneš třeba M6, nebo CX-5 a najednou zjistíš, že by bylo fajn jezdit v něčem jiným. A prodejce řekne, OK protihodnotou vám M3 za půlku vykoupíme (za draho pak prodáme, páč jí nic není) a můžete mít hned M6, nebo tu CX-5.
 
Já teda nevím, ale na mě každé páté auto v noci bliká. Nejspíš je oslňuji. Byl jsem skrze to v servisu,světla seřízena,ale stále svítí potkavací nepříjemně vysoko! Protijedoucí auta opět blikají jako o život.
V servisu mi byli sděleno,že řidiči ještě moc neznají LED technologii,proto je to jakoby oslňuje... ,prý si časem zvyknou. Nechápal jsem z toho vyjádření !

Jak se seřizují světla? Je tam šroub? Potřebuji je dát dolů...

Párkrát jsem si všiml, když jsem stál v kopci na nerovném povrchu,že po rozsvícení se světla automaticky seřídila...respektive našla svoji polohu .

Pokud ledky sviti bile, trochu do modra tak je pravda ze sviti hooodne, staci kdyz nekdo takovej jede zamnou, natoz kdyz jede proti tak si obcas rikam ze ma zaple dalkove :D
 
Na mé auto ta recenze sedla znamenitě.

Po 4 tis km vytekl zadní tlumič, od novoty problém s vrzající a pukající přední nápravou,problém s řazením kdy rychlosti zadrhávají a některé stupně musím dávat na 2x,různé pazvuky v interiéru, rezavé zadní sedačky, málo odolný a tenký lak- jde vidět jiný odstín karosérie a nárazníků...mám najeto cca 12 tis km a ani ne rok staré vozidlo.
 
To Mexiko se asi zapsalo dost negativně.Prvni M3,vyrobené v Japonsku těmito neduhy jaksi netrpělo.
 
Moje mexičanka z roku 2017 řadí krásně v jakýchkoli otáčkách, na dálnici klidně v 5000 ot, jinak běžně řadím okolo 2000-2500 otáček a v pohodě. Akorát to chce vyšlápnout spojku až na podlahu, protože mi zabírá dole.:)
 
...jde vidět jiný odstín karosérie a nárazníků.

Jeste jsem nevidel, aby nejake auto melo naprosto identicky odstin laku na plechu a na plastu...nebot to ani neni technologicky mozne. Mam na mysli metalickou barvu, pripadne perlet.
 
Jsi si jistý, že jsi koupil opravdu nepoužitý a neutopený kus?
Mě po havárce měnili díly za 200 tis (celý předek, boky, zadek, světla), všechny plasty, a přesto nic barevně nepoznáš.
Auto dostalo ránu zezadu a následně zepředu, přesto podvozek a řízení naprosto přesné a bez zvuků.
 
Já si napřed myslel,že jsem koupil opravdu zmetkový kus,ale po shlédnutí videa,které jsem sem dával je jasné,že těmito neduhy trpí víc trojek. Naprosto vše sedí,co v recenzi zmínili. A opravdu jsem onu recenzi netočil já :)

Auto jsem kupoval nové. Tudíž by to měla být neutopená a nepoužitá mexičanka. Asi si myslíte že jsem proti Mazdě zaujatý a jen ji kritizuji,ale není to tak. Píši jen své problémy,které se objevily. Někdo to přehlídne nebo neřeší. Možná jsem až moc veliký puntičkář a detailista,ale vymýšlet se opravdu nehodlám. Co bych z toho měl.
K tomu laku. Ten jiný odstín je nejvíce viditelný po umytí a naleštění vozidla.

Ale jak už zde bylo několikrát řečeno...pořád lepší vyteklé tlumiče,vrzající náprava, rezavé sedačky atd. než potíže s motorem (myšleno na konkurenci)...přijde mi toto tvrzení, úsměvné.
 
Ta barva je fakt divoká, to by ti snad měli v rámci záruky přestříknout.:eek: to řazení se ti doufám zlepší, mně funguje výborně a popravdě si ani nedovedu představit ty tvoje potíže s řazením. Ten vyteklej tlumič je teda dost brzo, doufám, že ti vyměnili oba a ne ten jeden rozbitej. Vyměň v záruce co půjde, nám to vydrží tři roky v cajku a pak si opravy zacálujeme hezky ze svýho.:D
 
KingDave: no tak ta tva barva je hodne divoka. Tady tezko rici, jestli to tak prislo z fabriky, anebo to uz nekdo prestrikal, ptz to bylo treba skrable (klidne prodejce!). Nicmene mas bilou perlet (zda se) - je to krasna barva, ale ja bych ji nechtel ani omylem - a tady presne vidis proc. Kdyz si pred x lety dovezla pribuzna funglovku Civica v bile perleti, tak jsem taky myslel, ze ma narazniky prelakovane, jak to vypadalo.

No a pockej, az bude potrebovat nekdy neco prelakovat - je sance asi tak 1 promile, ze ti lakyra trefi odstin ;)
 
Na bílé perleti je to vidět maximálně, ani nemusí být lakovaná v Mexiku. Viz moje GH fungl nové v 2009.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
KingDave: no tak ta tva barva je hodne divoka. Tady tezko rici, jestli to tak prislo z fabriky, anebo to uz nekdo prestrikal, ptz to bylo treba skrable (klidne prodejce!). Nicmene mas bilou perlet (zda se) - je to krasna barva, ale ja bych ji nechtel ani omylem - a tady presne vidis proc. Kdyz si pred x lety dovezla pribuzna funglovku Civica v bile perleti, tak jsem taky myslel, ze ma narazniky prelakovane, jak to vypadalo.

No a pockej, az bude potrebovat nekdy neco prelakovat - je sance asi tak 1 promile, ze ti lakyra trefi odstin ;)
V létě mi můj lakýrník stříkal bílou perletí zadní část prahu a nárazník,říkal,že tahle bílá barva je brnkačka,absolutně nelze poznat,dělal to do rozstřiku.Nejhorší je prý ten red soul.Ani v konkurenční lakovně z ní neměli strach.
 
M3 ze spatne radi? To je snad blbost, ne ? Nebo ji nekdo blbe zajel.
S tím řazením má @king dave bohužel pravdu. Dá se o tom docela dost počíst třeba na mazda3revolution.com. Lidi popisují víc různých závad. Řazení jakoby přes zuby, velký odpor při řazení, nemožnost zařadit, vibrace v řadící páce ap. Bývá to u různých kvaltů. Co jsem dohledal, mazda na toto vydala minimálně 3 service bulletiny (servisní informace nebo jak se tomu říká). Já s tím mám taky problém i když ne tak velkej. @shr3k zkoušel. Koupil jsem ojetinu se 40 tis. km. Dvojku a trojku řadí jakoby přes zuby. Už jsem to řešil v servise. Vyměnili jsme olej, kterej prý nevypadal dobře (technik řekl, že prý určitě nebyl v pořádku a že to vyměníme pro jistotu ještě jednou). Řazení se možná zlepšilo, ale mám najeto jen pár desítek km, tak ještě těžko posuzovat. Zkoušel jsem se projet v M2 a ta převodovka byla krásně hladká, takže si dokážu představit, jak by to asi mělo fungovat a jaká je pak radost s tím jezdit :)
 
Jinak ta barva, to už podle fotky vypadá, že to je celkem dost mimo. Jestli to bylo nový auto, tak bych to zkusil vyreklamovat. U mě je přelakovaná prý skoro půlka auta a lidi říkají, že to jde vidět, ale já to nepoznám. Té bílé bych si ale všiml asi hned.
 
Ano razeni neni idealni ale ja uz to mam celkem v pohode. Po koupi vozu sla spatne 3ka a 6ka. 6ka si sedla rychle po par 100vkach km ale 3ka neni dodnes uplne v pohode. Kazdopadne je to o dost lepsi nez zezacatku. Hodne pomohla vymena oleje do prevodovky. U toho tretiho stupne je tam citit takovy zub nebo jak to napsat...a u te zarazene trojky taky dost vibruje ta paka. Ostatni stupne jdou krasne zlehka dvema prsty. Ale jak pisu u me se to dost zlepsilo a uz nemusim mit strach ze pri predjizdeni a rychlem kvedlani tam tu trojku nenacpu,coz se v minulosti parkrat stalo a nebylo to vubec prijemne o_O
 
Back
Top