• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

takže ten zadni nárazník je podle tebe v pořádku a mají to i ostatní auta?
:confused: To jako fakt? To sis nevsimnul pri koupi ? Kazdopadne jestli to je v zaruce tak bych je nechal prelakovat cele auto a nebo at se proste trefi do barvy.
 
Ano, několikrát už jsem psal,že auto mám nové! Kupované v únoru.

Při koupi jsem si jiného odstínu laku nevšiml. V autosalonu pod světly,nejde rozdíl poznat. To samé platí, když svítí slunce. Nicméně, co mám jako podle vás reklamovat? U Mazdy je to očividně normální jak zde čtu...
V práci máme octavie v bílé perleťi tento rok koupené a nevšiml jsem si,že by nárazníky měly jiný odstín než zbytek karosérie.
Jak už zde někdo podotkl,bílou perleť není problém v lakovně trefit. Největší oříšek je barva red soul.
Příští týden jedu na druhou reklamaci ohledně vrzani přední nápravy (poprvé mi dávali na pružiny návleky, které bohužel vrzání neodstranily),tak zkusím vyreklamovat ten lak a uvidím,co mi řeknou.

K té převodovce. Od novoty drhne řazení. Teď po 10 tis km se mi zdá, že se to trošku zlepšilo, ale pořád má k dokonalosti zatraceně daleko. Zajímavé je,že někdy zadrhává každá rychlost a jindy třeba jen dvojka. Komedie neskutečná.
 
Ta barva je videt na prvni pohled. Me museli po bouracce znovu oblect a prelakovat Mazdu v Silver barve a nic neni poznat.
Razeni muze hodne byt ovlivneno zpusobem zajeti. Zajizdeci olej je "tenci" olej, ale samozrejme nesmim trapit auto za studena a kvalty musim zasouvat pomalu a na 2 (!) doby tj.vyndam a pak zandam. Postupne jak se soucastky z vyroby obrusuji muzu zrychlovat. A teprve po vcasne vymene za normalni olej tj. podle gustu 2-5 tis km nikoliv za 10-15 muzu ocekavat vysledky a zkouset sypat tam kvalty rychle. Krasne vidim, jak se postupne razeni zlepsuje a patri mezi ty lepsi ze vsech aut, co jsem dlouhodobe ridil.
Pokud koupim starsi auto zajete amaterem nebo nedej boze z pujcovny, tak je to loterie.
 
@Buddha neboj,auto jsem kupoval,aby mi nějaký čas vydrželo a ne,že ho hned odrovnám.
Za studena řadím citlivě a pomalu. Zasouvání na dvě doby jsem též zkoušel a snad nejhorší varianta.
Možná jsem moc rozmazlený z koncernových aut,které jsem dříve vlastnil. U těch bylo řazení naprosto dokonalé....teda,kromě passata.
Řazení jsem reklamoval ihned po koupi a vyjádření servisu? Vydržete,časem si převodovka sedne. Stále čekám.... :)

Ten lak je bída. Zkusím reklamaci,ale u té bílé perleťi je to nejspíš normální, když to potvrdil i @shr3k
 
@Buddha Jak to tak čtu, tak já budu možná ten případ se špatně zajetou převodovkou. Je to nevratný poškození nebo se to dá zpravit? Nová převodovka prý tak 130k.

Jinak co se týče Red soul, slyšel jsem, že na tu novou M3 použili nějakou speciální barvu, kde litr stojí 60k :) To musí být radost přelakovat.
 
@mellda , nechci ti brát iluze, ale barva co stojí 60k litr se nebude dávat na auta jejichž cena je řádově pod 3mil.Kč. A ani si moc dobře nedovedu představit, z čeho by ta barva byla..., jakože by v ní byl olej z květu šafránu lisovaný za studena? To tě mohu ujistit, že jsou technologicky daleko lepší multispektrální barvy, a s různými efekty do 13k/Litr. To nevidím jediný důvod, proč by Mazda dávala takto drahou barvu, navíc poměrně velice nekvalitní takto drahou barvu. To by nedávalo vůbec žádný smysl, navíc když to srovnáš třeba s protikorozní ochranou dutin, či celkově nepohledových částí - rez v základu ( i v příplatku :-D ).
 
Přiohnute nebo špatně zbrousene prvky řazení se moc zachranit nedaji. Někdy trochu pomůže seřízení táhel/lanek, ale...
Měl jsem 2 identicke Fordy z pohledu převodovky. S naším začala jezdit žena, vcelku dobrá řidička a přesto postupne se řazení pocitově vyčvachtalo. Druhy služební kus ne. Nikdy už to ruzne servisy nedokázali seřídit na původní úroveň.
 
@Buddha neboj,auto jsem kupoval,aby mi nějaký čas vydrželo a ne,že ho hned odrovnám.
Za studena řadím citlivě a pomalu. Zasouvání na dvě doby jsem též zkoušel a snad nejhorší varianta.
Možná jsem moc rozmazlený z koncernových aut,které jsem dříve vlastnil. U těch bylo řazení naprosto dokonalé....teda,kromě passata.
Řazení jsem reklamoval ihned po koupi a vyjádření servisu? Vydržete,časem si převodovka sedne. Stále čekám.... :)

Ten lak je bída. Zkusím reklamaci,ale u té bílé perleťi je to nejspíš normální, když to potvrdil i @shr3k

Nechtěl jsem se Tě dotknout. Chápu Tvé rozladění, podobně jsem se cítil, když mě zbořili po 14 dnech nové auto, poslední 165G v zemi bez možnosti "výměny" na 5ti týdenní opravu a zážitky se servisem ani nechci popisovat. Horrorová procedura. Ale auto funguje jak má tj. skvěle.
Asi záleží kus od kusu a podle mne jsi měl fakt smůlu a stejně jako já máš špatné zkušenosti se servisem. To co vykládaj, je nesmysl. Převodovku lze jednou seřídit, pokud byla špatně nastavená od výroby, vůle/odpor se zmenší po správném zajetí, ale jinak už ji nevylepšíš.
Pokud mají RS vyběhané špatné/náhradní dráhy, tak je mechanika řazení zmatená a záleží, která pozice součástek na sebe narazí.
 
Poradí někdo k čemu jsou tyto mřížky na zadních sloupcich? Zvuk z toho nejde.

d78eb48e09914a7b55c3d438a45bd1d7.jpg
 
@xPet; @mellda
FYI, sousedovi lakovali přední nárazník a kapotu na M6 2014, to je s tou původní červenou Red Soul barvou. Cena 65 tisíc Kč ve značkovém servisu Mazda. Ta nová Red Soul Crystal má být ještě o něco dražší.
 
@Krabat ve značkovém servisu Mazda (co jsem se tu dočetl) jsou schopni se podívat na auto zleva, zprava a napsat že provedli kontrolu laku karoserie za 800,-. Takže vůbec nechápu, co tady tím chceš říct.
 
Tady je můj zadek :). Vidět rozdíl je, ale není to zas tak dramatické. Mě to přijde normání - mají to tak skoro všechny auta co mají plastové nárazníky.
 

Přílohy

  • BECFDC02-C838-49FA-B1EC-5F720A1253D2.jpeg
    BECFDC02-C838-49FA-B1EC-5F720A1253D2.jpeg
    969,3 KB · Zobrazení: 84
@Krabat ve značkovém servisu Mazda (co jsem se tu dočetl) jsou schopni se podívat na auto zleva, zprava a napsat že provedli kontrolu laku karoserie za 800,-. Takže vůbec nechápu, co tady tím chceš říct.

Jen pro zajímavost, že ta barva Red Soul zřejmě je hodně drahá. Asi ne tak moc, jak se bavíte, ale platit 65 tisíc Kč za nárazník a kapotu nebude jen cenou práce značkového servisu.
 
Na kolik by asi vyšlo, stříknout to auto celý u nás v autorizáku na 200 tisíc? A na kolik to přijde asi ve fabrice v Japonsku......
 
@exBURN,zde rozdíl v laku není tak vidět, protože na tvé auto svítí slunce. Ve stínu a pod určitým úhlem,je vidět extrémní rozdíl. Alespoň u mého auta to tak je.
 
Nevíte jestli se dá sehnat ten zadní nápis Mazda 3 na pátých dveřích za nějakou rozumnou cenu ? V Mazdě za to chcou nějakých 520 CZK bez daně :eek: Jsem se rozhodnul ze to dam zpátky místo kytování a lakování. Starý nápis jsem asi vyhodil.
 
Ten jsem taky našel na eBay-i ale ten originál na moji M3 má takové dvě tyčinky které vedou skrz karoserii.
 
Back
Top