Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Na kanystr kašlu, už takhle vozím dost krámů. Nejde o to ježdění k pumpě, jde o to že nemám žádnou možnost vidět, na kolik km mám ještě šťávu, když si nezapamatuji, kdy naskočila 0
Nikdy jsem u minulých aut nejezdil do prázdné nádrže ale rozdíl v dojezdu mezi nulou na počítadle a reálným dojezdem přes 120km je podle mne nesmysl.Nieje toto urobone schvalne? Aby ludia nejazdili do prazdna? Ved to skodi cerpadlu, kvoli chadeniu, bordel z nadrze. Mne to praveze takto vyhovuje ma to donuti ist skor na pumpu. A nejazdit do prazdna
Nechce se mi jezdit k pumpě dvakrát do týdne
Nejde o to ježdění k pumpě, jde o to že nemám žádnou možnost vidět, na kolik km mám ještě šťávu
Je to trochu zajímavý co se tu zkouší. Všichni tu hledají a chtějí nejlepší olej do motoru, do převodovky, pomalu i nejlepší kapalinu do ostřikovačů atd... a potom dělají takovou věc jako vyjíždět nádrž do sucha. Nejen že se tím ničí podávací čerpadlo který se přehřívá a pokud člověk tankuje od pofidérní pumpy tak se i ucpává sítko. Zároveň se tím ničí/zkracuje životnost i vstřikovačů když jedou na sucho (obzvlášť preciznější přímovstřikový).
Nechci aby to vyznělo že na někoho nadávám, mě to vlastně i potěšuje, protože takový lidi mi dávají vydělat, ale je to spíš takový zamyšlení.
Proč výrobci nechávají v nádrži víc už tu bylo několikrát napsáno, ale jeden další důvod je i přelívání paliva v nádrži když třeba zatáčku trochu víc říznete, tak aby tam nevlítla bublina.
A ta žlutá kontrolka čerpacího stojanu se šipkou která ukazuje na který straně je víko nádrže se ti nerozsvítí ?Trochu jsme si nerozuměli, nikdy nevyjíždím nádrž do nuly. Udělal jsem to schválně 2x protože jsem si myslel, že je s počítadlem něco špatně. Kanystr s sebou nevozím, tak to nemohu riskovat že zůstanu někde viset. Poslední zkušenost proč na to počítadlo nadávám : jih Maďarska, jedna hodina v noci, jezdil jsem od pumpy k pumpě podle navigace, všechno zavřené. Když jsem neměl tušení kam ještě mohu dojet, byl jsem z toho na prášky. Teď už vím, že ujedu ještě přes 100km v pohodě ale pokud nemám možnost natankovat a nevím kdy mě tam skočila nula ...
A ta žlutá kontrolka čerpacího stojanu se šipkou která ukazuje na který straně je víko nádrže se ti nerozsvítí ?
Pokud vyrobce nekeca, ja bych s zadnou ze svych Mazd neujel na nulu asi ani sto, protoze blizko nuly mivam tak 4 - 7 litru do udane velikosti nadrze. Je to ruzny v case, je to trochu ruzny u ruznych Mazd.
Jinak to, ze jsem musel na nulu jet vyssi desitky km, se mi stalo jednou, v Nemecku, v noci, s Transitem, ktery jsem ridil jen obcas - a nejak jsem z unavy nehlidal dojezd, najednou jsem byl na nule a vsechno zavreny. Tak jsme jeste zkusili dojet do CR, ale asi po 45 km jsme to radsi zapichnuli v nejaky vesnici a prespali. Situace, kdy v Nemecku zustanu stat v noci na silnici by byla rozhodne horsi, neohleduplna a nebezpecna, takze jsem to neriskoval.
Rozhodne bych si nikdy nepral dojet “na konec”, staci preci hledat benzinku kdyz se rozsviti oranzova, ne az kdyz je nula, to je blbost.
Chcipnout na prazdnou nadrz se mi stalo jednou v zivote, asi pred 11 lety, myslim ze 24 km po nule, na Mazde 2... tenkrat jsem resil kazdou korunu, tak jsem chtel dojet na levnejsi benzinku, a skoncilo to tak, ze mi musel budouci svagr dovezt kanystr .
No sakra, dutiny mi robili nedavno v CanoCar...@hudobnik Vypadá to jako by někdo ty vrata zavřel bez dorazových gum.
Pokud opomenu nějakou opravu po havárii atd...,tak nenechával jsis vystříkávat dutiny (teda dveře) voskem ? Při tom se ty gumy dočasně vyndavají.