• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda 3 (BM) - obecně

Jo, vysoky okraj ten original nema. Ale ten nevim, k cemu je? Zato to ma hluboky drazky, ve kterych se drzi bordel a voda, aby se nespinily veci, ktery se tam pokladaj. Ty polsky mi vzdycky plavaly, protoze "presny" znamena +- centimetr, zvednuty okraj je po roce zohybany a padaj veci za nej, navic neni tezka, takze nedrzi na miste a nepusobi jako dalsi tlumic rezonanci/hluku. Ostra tezka vec by klidne protlacila i filcovy dekl pod ni. Mel jsem dvakrat "polskou" (pro obe moje Mazdy 3), trikrat original Mazda, a neumim si predstavit jit zpatky. Ale kazdej mame jiny preference a predstavy o pouziti, tak jesteze mame kapitalismus a existuji ruzne vyrobky pro ruzne lidi a ruzne ucely pouziti ?

Dojdu to nafotit.
Nevim, cos mel za vanu, ale ja to mam ve 2 ruznych autech, v minulosti na minimalne 3 dalsich a vzdy to sedelo jak prdel na hrnec. Vana ani po kufru cestovat nemuze, nebot se na kazde strane zapira o bok kufru, je tedy lhostejne, zda vazi mene, nez "original". Ty vysoke okraje tam jsou IMHO proto, aby se pripadne znecisteni nedostalo na boky kufru. Dalsi tlumeni kufru nepotrebuji, Aero Multi tuto funkci plni vice nez dostatecne. Zaverem.. kazdemu dle jeho preferenci. Nez kupovat nehorazne predrazeny "original" radeji koupim polaka, co mi poslouzi beze zbytku.
 
Whatever. Jak jsi psal, kazdemu dle jeho preferenci... Koukam na eshopy a i tech neznackovych je plno variant, je mozny, ze nejaky jsou lepsi a nejaky horsi. Ja tady predevsim obhajoval spokojenost s originaly, ktery jsou proste za me (subjektivne, samozrejme) super.
 
Poslední úprava:
Tak řeším další nepříjemný zvuk v interiéru. Začalo to někdy začátkem listopadu,kdy po otočení volantem někde v jeho útrobách dost vrže. Měl jsem kolem volantové tyče plasty sundané,některá místa podlepil,ale vrzání stále. Co jsem vypozoroval,zvuk nejspíš vychází přímo u tyče,kde je bohužel špatný přístup. Musel by se sundat volant a do toho se mi zrovna moc nechce... Nesetkal se někdo s něčím podobným?51908c712a947a618db4197d6cf00b94.jpg
 
U Sky-G tam kladka není. Pouze malý řemen (samonapínací - stretch fit) a velký řemen s napínací kladkou.
Ta samostatná kladka co jsi našel je jen na opravu napínací kladky (napínač zůstane původní), ale takovou opravu/výměnu nedoporučuji.
Mě to bylo nějaké divné ?, když kladka je součástí hydraulického napinaku.
Mám v plánu co nejdřív také měnit. Za studena píská a na malém řemenu už je znát že se pálí. Můžu se jen zeptat... Řemeny Gates a napínák INA by teda měla být ideální varianta u Skyactiv? Je třeba ještě něco? Díky
 
Ahoj,
celou zimu pozoruji velmi slabý výhřev zadního okna, respektivě se chci zeptat, zda to tak máte na "trojkách" taktéž nebo někde hledat problém?
Pro představu..ráno zamrzlé okno a teplota kolem nuly, pustím výhřev, zrcátka celkem rychle ok, ale zadní okno i po 5 minutách jízdy má rozmražené pouze samotné vyhřívací linky, jinak je celé sklo stále nepoužitelné. U původního auta bylo roztopeno téměř ihned. To jest funguje, ale netuším, jestli to má "trojka" takhle opravdu pomalý nástup (samozřejmě ještě proměřím).
Díky
 
Na mojí 6GG je to stejné, zrcátka téměř hned, okno po pár minutách jen linky a to už většinou zastavuji v práci. Když jedu někam dál tak okno samozřejmě rozmrzne celé ale trvá to dlouho. Asi bych to moc neřešil
 
No....pak je to celkem škoda. Zadní okno nikdo škrábat nechceme (ani se nedoporučuje)..a pokud je silnější námraza a teploty kolem nuly, tak dobrých 10 minut to okno není použitelné (vyjma vyhřátých linek).

Předpokládám, že ten výhřev buď funguje nebo ne, takže doměnka, že je nějaký slabý (a výměna pojistky třeba pomůže) je asi naprostá blbost? :-)
 
No....pak je to celkem škoda. Zadní okno nikdo škrábat nechceme (ani se nedoporučuje)..a pokud je silnější námraza a teploty kolem nuly, tak dobrých 10 minut to okno není použitelné (vyjma vyhřátých linek).

Předpokládám, že ten výhřev buď funguje nebo ne, takže doměnka, že je nějaký slabý (a výměna pojistky třeba pomůže) je asi naprostá blbost? :)
Já bych to neřešil mám to samé ometu sníh a nastříkám sklo rozmrazovacím sprejem.
 
No....pak je to celkem škoda. Zadní okno nikdo škrábat nechceme (ani se nedoporučuje)..a pokud je silnější námraza a teploty kolem nuly, tak dobrých 10 minut to okno není použitelné (vyjma vyhřátých linek).

Předpokládám, že ten výhřev buď funguje nebo ne, takže doměnka, že je nějaký slabý (a výměna pojistky třeba pomůže) je asi naprostá blbost? :)
Ono se to nedoporučuje? Nikdy jsem to neslyšel, co je za tím za myšlenku? Doteď jsem normálně škrábal všechno
 
Nevím přesně ale právě kvůli tomu výhřevu se nemá skrabat. Výhřev zadního okna ztrácí smysl jestliže nefunguje jak má. První značka kde tohle vidím ale naštěstí celkem ptakovina...

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Mimochodem. Dnes přijdu k autu a v autě naprseno. Prostě včera jsem nechal bez povšimnutí lehce stažené okno spolujezdce a auto za půl mice co hlídá i babu na přechodu mě neumí upozornit při zamykání nebo to rovnou zavřít jak 20 let stará škodovka? Tohle fakt nechápu. Auto je plné bezpečnostních kravin ale nechá vás zamknout a odejít od otevřeného okna. Nedodelaval někdo z vás nějaké dotahovani oken při zamknuti?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Jo ty okna jsou peklo. 15 let stará Ochcavka jak zaznamená déšť, zavře okna ikdybych zapomněl při odchodu zamknout auto.
Mazda je ani sama nezavře při uzamknuti auta. Za mne věc SW a poslat impuls. Bohužel.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ahoj, rychlý dotaz. Svítí vám na BM denních světlech i ten oblouk kolem hlavního světlometu (bixenony)? Svítí mi jen ty dva ledpásky, a já si nemůžu vzpomenout, jestli to někdy bylo jinak a rád bych i ten kroužek :D
 
Nemám M3, ale co jsem tak pozoroval, tak BM má jen ty pásky. Kroužek má až BN.
 
Svítí i to kolečko u moji BM rok 20135d70423515c61c09d4badd0f66047a68.jpg a to mám taky bi-xenony

Odesláno z mého SM-A520F pomocí Tapatalk
 
Ahoj, rychlý dotaz. Svítí vám na BM denních světlech i ten oblouk kolem hlavního světlometu (bixenony)? Svítí mi jen ty dva ledpásky, a já si nemůžu vzpomenout, jestli to někdy bylo jinak a rád bych i ten kroužek :D
Koukni na moji profilovku. Koužek okolo čočky sviti pouze jako obrysky stejnou intenzitou jako pásky. Pri denním svicení svítí intenzivně pouze pásky.

Svítí i to kolečko u moji BM rok 2013Zobrazit přílohu 34895 a to mám taky bi-xenony

Odesláno z mého SM-A520F pomocí Tapatalk

To nemáš denní, světla na fotce máš v režimu obrysek ( stejně jako moje profilovka ).
 
Mimochodem. Dnes přijdu k autu a v autě naprseno. Prostě včera jsem nechal bez povšimnutí lehce stažené okno spolujezdce a auto za půl mice co hlídá i babu na přechodu mě neumí upozornit při zamykání nebo to rovnou zavřít jak 20 let stará škodovka? Tohle fakt nechápu. Auto je plné bezpečnostních kravin ale nechá vás zamknout a odejít od otevřeného okna. Nedodelaval někdo z vás nějaké dotahovani oken při zamknuti?

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
Automatické dovření oken se dá vyřešit doplňkovou ŘJ odkaz
 
To nemáš denní, světla na fotce máš v režimu obrysek ( stejně jako moje profilovka ).
Díky, zčeknu u sebe. Je to ale škoda, i kdyby tam ta intenzita denních nebyla, tak to krásně zvýrazní ty úžasné křivky světlometu :) :heart_eyes:
 
Back
Top