Nevim, cos mel za vanu, ale ja to mam ve 2 ruznych autech, v minulosti na minimalne 3 dalsich a vzdy to sedelo jak prdel na hrnec. Vana ani po kufru cestovat nemuze, nebot se na kazde strane zapira o bok kufru, je tedy lhostejne, zda vazi mene, nez "original". Ty vysoke okraje tam jsou IMHO proto, aby se pripadne znecisteni nedostalo na boky kufru. Dalsi tlumeni kufru nepotrebuji, Aero Multi tuto funkci plni vice nez dostatecne. Zaverem.. kazdemu dle jeho preferenci. Nez kupovat nehorazne predrazeny "original" radeji koupim polaka, co mi poslouzi beze zbytku.Jo, vysoky okraj ten original nema. Ale ten nevim, k cemu je? Zato to ma hluboky drazky, ve kterych se drzi bordel a voda, aby se nespinily veci, ktery se tam pokladaj. Ty polsky mi vzdycky plavaly, protoze "presny" znamena +- centimetr, zvednuty okraj je po roce zohybany a padaj veci za nej, navic neni tezka, takze nedrzi na miste a nepusobi jako dalsi tlumic rezonanci/hluku. Ostra tezka vec by klidne protlacila i filcovy dekl pod ni. Mel jsem dvakrat "polskou" (pro obe moje Mazdy 3), trikrat original Mazda, a neumim si predstavit jit zpatky. Ale kazdej mame jiny preference a predstavy o pouziti, tak jesteze mame kapitalismus a existuji ruzne vyrobky pro ruzne lidi a ruzne ucely pouziti ?
Dojdu to nafotit.