• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

elektrika Mazda AIO Tweaks

@GinBook , nevím o čem to s tou barevnou čárou mluvíš. Já si ji nastavil(z těch 3 možností), aby se zobrazovala úplně dole. A když jsem asi 20 sekund na to koukal, tak o 1mm ubyla - zkalibrovalo se to. Takže ta přesnost tam bude naopak velice dobrá. Mně jen mrzí, že ty barvy na procenta jsou nastavitelné jen po sudých desítkách - 20, 40, 60, 80 a 100%. Líbilo by se mi nastavit 0-20 na červenou, 20-35 na oranžovou, 35-50 na žlutou a 50-100 na zelenou.

Jo, a ještě jsem zapomněl dodat to nejdůležitější - funguje návratová šipka Zpět na panelu vedle ruční brzdy. (takže si vesele dál mohu cyklit jen mezi navigací a Měřením spotřeby) Ale říkám, aplikaci Speedometer jsem ještě nespustil, tak třeba je to taky tím.
 
Poslední úprava moderátorem:
Zkus v AIO napravo jak jsou tam ty tři čárky pro rozbalovací menu, tak zvolit Full System Restore. Mělo by to vrátit všechno do původního stavu že zálohy, která se provedla pro první instalaci AIO. Ty záložní soubory jsou už v AIO na původních místech, jenom přejmenované na příponu .org
A po tomhle bych stejně ještě provedl nastavení MZD do továrního nastavení a pak provedl nové přeinstalování firmware.

A nakonec ještě znovu reset do továrního nastavení.
Tohle musí zafungovat.

Odesláno z Tapatalk
Ten Full system restore jsem aplikoval a nepomohlo to. Kamera pořád nefunkční. Ještě mám tu jci zálohu z flashky, která se udělá před instalací, ale nevím, jak ji nahrát zpět. Nevíte, jak na to?
 
Odpoj na chvíli baterii.
Při montáži nové kamery se to tak dělá.Systém si ji pak najde.
 
Díky za radu, tuhle fičurku neznám, ale bude to asi něco jako cold reset.

Pokud jde o speedometer tak mam smíšené pocity z funkčnosti.
Není to špatné, jen to kazí pár drobností.
Za mne asi nejhorší to, že spodní lišta kterou jsem si v autě srovnal si nepamatuje nastavený můj stav a po zapnutí auta to jde do základu. A druhá věc, některé hodnoty se rozcházejí s tím co je na palubce. Hlavně spotřeba paliva. Momentální jízda a spotřeba je stejná. Ale je tam druhá hodnota o spotřebě a ta je divná.
Jinak se mne to líbí.
Modrá kontrolka teploty vody zhasíná u 56C a dalších cca 10 minut trvá zahřátí motoru na full stav.
Tu barevnou čáru stavu paliva jsem vyhodil. Je stejně přesná jako to co je na palubce. Plus mínus autobus. A navíc mne graficky kolidovala s CP při spuštěném Waze. Ta čára měla být úplně nahoře či dole na LCD. Ne tak blbě.
Ukazuje to spoustu zbytečných hodnot. :D
U té čáry se právě dá nastavit kde má displej má být. Ale osobně ji tam taky nemám. Hodnoty které nepotřebujete se dají úplně eliminovat a mít tam jen to co využíváte a přesně kde to chcete mít. Ta jedna divná hodnota spotřeby je možná spíš místo "l/100km" tak "km/l" mám tam hodnotu 19 tak to by sedělo víc.

Odesláno z Tapatalk
 
Poslední úprava moderátorem:
Odpoj na chvíli baterii.
Při montáži nové kamery se to tak dělá.Systém si ji pak najde.
Díky za radu. Ale někde jinde tady jsem četl, že pak něco nefungovalo. Už nevím co a muselo se to po odpojení baterie zase nastavit.
Nevíte někdo, o co se jedná?
 
Myslím že to budou dorazy na automatické stahování oken.

Odesláno z Tapatalk
 
Možná u starších,já mám loňskou CX 5 a vše zůstalo,tak jak má.A okna?To je to nejmenší.
Kdo se bojí....
 
I když tam třeba něco k nastavení bude, rozhodně není třeba navštívit servis.

Odesláno z Tapatalk
 
Montovali mě před měsícem tažné, byla odpojena baterie. Řešil jsem couvací senzory, které nesignalizovali. Nakonec to bylo tím, že když je odpojená baterie, tak se vypne vypínač od senzorů. Musí se jen jednou znovu zapnout (vypínač je vlevo dole od palubovky, musí svítit u něj kontrolka). Možná jsem musel nastavit okna, ale to je maličkost. Jen otevřít a s držením zavřít. To je vše.
 
Taky jsem si pridaval kameru a po odpojeni baterky nebylo nic treba nastavovat. Jen se mi smazala data o spotrebe a nevzpominam si,jestli i nastaveni infotainmentu (ale asi ne).
 
Ahojte, dalsi tyden se chystam na garancku, ale potom by jsem si chtel nahodit Mazda AIO Tweaks. Ale neni mi jasna jedna vec. jak je to s backup/restore v pripade, ze by sem se chtel vratit do puvodniho nastaveni(pred instalaci AIO Tweaks) nebo kdyby se neco pokazilo.
 
Abys mohl udělat úplnej restore, při přípravě balíku k instalaci si zaškrtneš, že chceš udělat zálohu přepisovaných souborů.

Screenshot_1.png
 
pocitam, ze ten backup se mi ulozi nekde na to USB z ktereho to budu instalovat... takze mam uchovat obsah celeho USB nebo jen nejaky konkretni adresar v kterem se nachazi ten backup?
 
je jeste potrebny SSH_bringback u MZD v59.00.330eu? k cemu je vlaste dobry?
 
je jeste potrebny SSH_bringback u MZD v59.00.330eu? k cemu je vlaste dobry?
To by mělo zajistit přístup do systému s root právama přes konzoli. Pokud by se něco podělalo, tak by se to mohlo hodit. Sám jsem to nezkoušel. Píšou, že verze od verze 56.00.5xx se tam přes sériový port nedostaneš (změní se heslo). Pokud nainstaluješ toto nebo Autorun and Recovery script, tak máš opět přístup. Já mám ten recovery script, protože mám verzi 70.xxxxx, ale nezkoušel jsem to pak. Asi by stačilo tam hodit jen ten recovery script, protože pak budeš "imunní" i proti upgradu FW na verzi > 59.
 
To by mělo zajistit přístup do systému s root právama přes konzoli. Pokud by se něco podělalo, tak by se to mohlo hodit. Sám jsem to nezkoušel. Píšou, že verze od verze 56.00.5xx se tam přes sériový port nedostaneš (změní se heslo). Pokud nainstaluješ toto nebo Autorun and Recovery script, tak máš opět přístup. Já mám ten recovery script, protože mám verzi 70.xxxxx, ale nezkoušel jsem to pak. Asi by stačilo tam hodit jen ten recovery script, protože pak budeš "imunní" i proti upgradu FW na verzi > 59.
Prosím tě, chápu to správně, že ten recovery script ti zajistí to, že můžeš přímo upgradovat z USB, i když máš novější verzi FW než 59.00.520?
 
Ano. Všechno to máš posané na mazdatweaks.com. Jsou tam i videa, jak rozdělat palubovku. Já rozdělával dvakrát a podruhé uvalil jednu nožičku z té stříbrné lišty, tak bacha :) Na nic to nemá vliv a nejde to vidět, ale stejně mě to sere.
 
Prosím tě, chápu to správně, že ten recovery script ti zajistí to, že můžeš přímo upgradovat z USB, i když máš novější verzi FW než 59.00.520?
Ano. I když ti pak provedou v servisu upgrade na nový firmware (nebo si ho uděláš sám) tak máš dál funkční přístup rovnou přes USB flešku.
 
Back
Top