Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Znatelný je ale celkem jednoduše se dá zařídit aby nastal jen minimálně. Stačí svižnější jízda. Nevidím to jako problém.Co deaktivace válců? Psalo se o problémech u M6, M3. I když podle stylu jízdy ten režim nemusí nastat často, je u CX-30 G122 znatelný?
Přeju hodně šťastných kilometrů. Nemůže to cukání být třeba vypínání válců?Tak už mám taky jednu CX-30 Sky-X GT Plus manuál 2WD doma.Chystám se tu na fóru mazdičku představit a napsat recenzi, až nasbírám nějaké ty zkušenosti s ní. Zatím nájezd 400km a první dojmy:
1) uvnitř oproti mé Mazdě 3 2018 (mimochodem je stále k mání ) neskutečné ticho a pohoda. Bez Head-Upu se fakt nedá odhadnout kolik člověk jede.Při 50 jsem měl pocit, že raději vylezu a půjdu pěšky, že to bude rychlejší.Tak to zkresluje.
2)spotřebu samozřejmě zatím neřeším, ale rozhodně není tak dramatická, jak se všude na internetu dočtete.O ní budu průbežně referovat, ale až tak po 1000km.Zatím tam má první nádrž. Natankoval jsem vervu 100, tak jak jsem byl a jsem zvyklý do všech ostatních mazd. Nevím, zda to je ale tady to pravé ořechové.Nemám jak posoudit, ale vervu beru hlavně kvůli absenci lihu. Máte někdo jiný zkušenosti 95 vs 100 oktan ve Sky X?
3) trošku cítím nějaké cukání v nižších otáčkách (do 2500) zatím nevím z čeho to pochází zda elektromotor mild hybridu nebo prostě motor není úplně na sebe sama ještě zvyklý. Nevím, budu sledovat a dám vědět.
4) mám verzi bez kůže a sedadla i na dělší vzdálenosti docela v pohodě. Chybějící bederní operka ale zamrzí, ale kůži jsem prostě do tohoto auta nechtěl.
5) U dálniční rychlosti je ale trošku slyšet lehké dunění od motoru. Zase, nevím, zda to je novotou, nebo je to vlastnost. Budu sledovat.
Ok, to jsem nevěděl.Skyactiv-X nemá vypínání válců, to by měl mít jen Skyactiv-G
To se týká jen motorů Skyactiv-X já myslel, že ty máš Skyactiv-GVe čtvrtek jedu na svolávačku. Tak jestli se to ještě k někomu nedoneslo přidávám odkaz pro majitele Skyactiv X. U mého Skyactiv G jsou hlášené dvě opravy: Engine Stall Concern AK070A a druhá Smart Brake Support (SBS) Concern AK072A https://www.google.es/amp/s/svolavacky.cz/svolavaci-akce/mazda-cx-30-2019/amp/
Vůbec žádný problém jsem nezaznamenal.Grevilo...pociťoval si nějaký problém s motorem?
Ano mám, do zprávy jsem doplnil i kódy oprav pro Skyactiv G.To se týká jen motorů Skyactiv-X já myslel, že ty máš Skyactiv-G