Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
U CX-30 mi začaly zlobit senzory obsazených zadních sedadel. I když překročím 20 km/h a zadní sedadla jsou obsazená neozve se žádné upozornění a ani kontrolka nad zrcátkem není zelená. Prostě jako kdyby vzadu nikdo neseděl. Když si ale po chvíli pasažér zapne pás a zase rozepne, pak se ozve signalizace.
No u mě je problém že pokud vzadu někdo sedí a nepřipoutá se tak mi to auto nedá nijak vědět. Vím že předtím mi to signalizovalo i zvukově. S těma kontrolkama to mám stejně pokud vše funguje jak má, akorát teď ani nezelená pokud si vzadu někdo sedne, až když spojím a rozpojím pás tak se i ozve zvukově, do té doby se chová jako by vzadu nikdo neseděl.Nejsem si jisty, jak se to chova u tebe, u me na Mazde 6 (2019) sviti cervene pokud je prazdne/neobsazene. Pokud zapnu pas, rozsviti se zelene, i kdyz neni obsazene. Pokud je obsazene a nezapnu pas, zobrazi se vetsi cervena hlaska, ze se ma pripoutat. Obsazena a zapnu = zezelena. Rychlost na to potreba neni, proste jak se zacvakne pas, zezelena to. Odepnu pas, zcervena.
takto jsem to měl i u GH a nebyla to chyba, tzn. ty víš, že si někdo sednul dozadu a můžeš zkontrolovat zda se připoutal (zelená/červená kontrolka), ale aby to pípalo jako u spolujezdce (váhové čidlo), tak to ne. nevím jak to je u cx-30 ale hádám, že to bude stejný systémaž když spojím a rozpojím pás tak se i ozve zvukově, do té doby se chová jako by vzadu nikdo neseděl.
Všechno co vím jsem popsal v dotazutakto jsem to měl i u GH a nebyla to chyba, tzn. ty víš, že si někdo sednul dozadu a můžeš zkontrolovat zda se připoutal (zelená/červená kontrolka), ale aby to pípalo jako u spolujezdce (váhové čidlo), tak to ne. nevím jak to je u cx-30 ale hádám, že to bude stejný systém
SKYACTIV-X 2.0 (označení HF) se prodává rok a už jsou 3 servisní informace jen ohledně řízení motoru. Odhaduji, že doladění PCM bude podobně dlouhé, jako u SKYACTIV-D 2.2 (SH) - tam mnohdy ani nestačila celá abeceda na pokrytí změn v kalibračních souborech (na rozdíl od SKYACTIV-G 1.5-2.5 (P5, PE, PY) kde stačily třeba 3-4 verze). U nejstarších motorů HF jsme za rok už u písmene N.Ahoj všem.. obracím se na vás s trochu zvláštním dotazem, která se týká cx 30. Mě se to auto hrozně moc líbí a jsem pevně rozhodnutej, že si ho koupím. Shlédnul jsem a přečetl snad všechny možný recnze a testy co na netu jsou. Jde o to, že jsem vozíčkář. Příspěvek na koupi auta budu mít až příští rok v květnu, tzn. že někdy v březnu 21 bych si ji rád objednal. Bude se mi předělávat na ruční řízení pouze brzdový pedál. Jsem sice vozíčkář, ale ujdu pár metrů a ty nohy nemám zas tak úplně v hajzlu, tzn. že plyn ovládám standardně. A teď směřuji k tomu problému, který mě trápí. Na koupi toho auta budu mít celkem asi cca 950000 Kč. Podmínka je že to musí být automat (to kvůli těm mejm hnátám) a protože jsem městskej a jezdím v 95% jenom prahu a středočeskej kraj, tak nevím pro jakou motorizaci se rozhodnout. Podotýkám, že mám roční nájezd cca 13 tisíc km. Než jsem se zaregistroval do mazda klanu, tak jsem byl rozhodnutý pro skyactive x, ale potom, co jsem v diskuzi viz výše viděl u sky x rozpis nákladů na servis, tak fakt nevím. Ta podmínka tý výměny těch svíček každý tři roky, nebo 60.tisícza skoro šest tisíc... Já budu mít 60 tisíc najeto až nejdříve po čtyřech letech, myslíte si že mě v servisu nechají posunout každou výměnu svíček o rok? Při druhé výměně svíček po šesti letceh bych měl cca nájezd cca 80 tisíc km.
Škoda, že už mazda nenabízí v automatu Skyactive G122, jinak bych bral asi tu. Teď mám volbu mezi sky x a sky g150, která je navíc AWD a spotřeba ve městě asi bude o dost větší než u sky x. Co vy na to? Nemáte někdo info, že by se mohla v budoucnu nabízet cx 30 s sky G122 v automatu, nebo mám přestat řešit kraviny a jít do skyactive x ?
Díky moc předem za vaše názory...
tak paráda... moc děkuji. Do března je ještě dost času, ale musím si to v hlavě srovnat ¨. Ještě jednou díkyVolil bych stejne, G150... rozdil ve spotrebe nebude predpokladam az tak velky, se spotrebou Sky-X spis vidim v testech novinaru zklamani... Kdyby rozdil AWD G150 vs. FWD Sky-X byl 1 litr, coz si myslim ze tak ve meste muze byt, jde o rozdil do 5 tis Kc na palivu rocne pri najezdu 13 tis km — a jeste min, pokud nam zustanou soucasne ceny benzinu . Taky uz se v testech ukazalo, ze Sky-X ani neni tak vykonny, jak deklaruje Mazda, takze proti G150 to take nebude tak velky rozdil.
o info pouze 70% hardwarové plochy a couvací kamera pouze 50% !
- na první pohled v "cizím" autě vás upoutají zdůrazněná nepodstatná tlačítka (hudba,
základní řidičská data a jízdní režim
Samozřejmě, že jde. Buď úprava podle 150k série, nebo i portace nějaké z obvyklých úprav (OrangeVirus) atp.
Prosím o kontakt - láká mě úprava dle 150k série, chtěl bych se o to dozvědět podrobnosti. Dá se to řešit v záruce?Samozřejmě, že jde. Buď úprava podle 150k série, nebo i portace nějaké z obvyklých úprav (OrangeVirus) atp.
Zdravim,tak jsem si na stará kolena koupil mazdu..CX-30 Skyactiv-X 180 GT Plus.Co se týče interieru,tak nemam co vyčíst,prostě pěkný.Motor..nejede špatně,ale je cítit,že si to musí ještě sednout,ale myslim,že po najetí nějakych 10000 km to bude lepší..a spotřebu zatím neřeším.Bylo mi řečeno,že po 5000km by nebylo špatný vyměnit olej.Uvažoval někdo o tom?