• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

No...ja si totiz taky myslim..ze v tomto pripade..motor Sky-X..bude lepsi provozovat na Nat95...citos nejakou zmenu kdyz vezmes 95 a pak treba 100?
 
CX 30 budu mit az v březnu =// ve stavajici 3jce mi to moc teda nepřijde.. ovsem na motorce to trochu poznat jde =) to je ovsem za mě,nevim jak ostatni=)
 
Ja.myslel..ze Sky X uz mas...no v moji 3 to bylo jednoznacne poznatelny...100 oktan vs 95 oktan..ale Sky X je uplne jiny motor...takze proto to resim...a tim..ze mam najeto jen neco malo pres 1000 km a zatim jsem tam dal jen vervu 100..tak proto ta moje otazka...
 
Zdar štastlivci (myslím majitelé CX-30). Mám prosbu, sháním na cx-30 polystyrenovou výplň kufru pro dojezdové kolo. Mám verzi bez Bose a nikde jsem nenašel varianty pro CX-30 (pouze pro CX-3 a 5). Děkuji

Moc vám nepomůžu,ale pro zajimavost cena te výplně u verze s packetem sound cca 14-15tisic..
 
Napsal jsem informačnímu středisku o formáty které Mazda CX-30 se systémem BOSE je schopná přes USB přehrát. Přikládám PDF přílohu co mi poslali. Třeba to taky někomu pomůže.
 

Přílohy

  • Formáty pro přehrání.pdf
    374 KB · Zobrazení: 67
To vypadá jako kus návodu k autu. ;)

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
Ono je "návod" a návod.. Papierový sa dáva veľmi stručný, oveľa bohatší je na webe. :cool:
 
Ono je "návod" a návod.. Papierový sa dáva veľmi stručný, oveľa bohatší je na webe. :cool:
O papírovém nebyla řeč. Samozřejmě mám i ten elektronický z webu. Ani v jednom jsem tyhle informace nenašel ;)
 
Tak s CX 30 mám už pře 2 tisíce. stále si myslím, že je to supr auto. Začínám se už trošku sžívat s motorem. Přešel jsem teď tedy na obyč natural 95 místo vervy100, podle rad chlapců v Mazdě. Zdáse, že to opravdu má jiný průběh krouťáku vespod. ale je to jen můj pocit. chtělo by to opravdu vzít někde na brzdu. Spotřeba je momentálně na 6,7. ale je to tedy hodně ovlivněno tím větrem, proti kterému na dálnici v neděli pravidelně bojuju 400 km a třeba z neděle na pondělí fučelo fakt hodně (je to jako bych jel 180 km/h stabilně). K motoru, pod 2500 jde cítit, že to zrychlování není uplně plynulé. jako by motor lehce zadrhával. Asi si na sebe sama ještě nezvykl :D. Jde to cítit právě v době, kdy dojíždíte nějaký kamion bez plynu a pak na to šlápnete. Než si motor zase všchno zapne zpátky (komresor, mild hybrid atd) chvilinku to trvá a pak je to takové rozcuchané, ne tak plynulé, jako třeba v G165 . Ale i Mazda tvrdí, že to chvilku trvá, než si na sebe ty komponenty zvyknou, tak uvidíme. Jinak už jsem byl i za hranicí 4500, tam to táhne, jak šemík za mlada, fakt slušně a přechod mezi SPCCI a SI není vůbec poznat...tak jak dám dalších 1000 zase napíšu dojmy.
 
Tento týden vyšel v časopise Auto Motor a Sport test CX 30 včetně měření a dopadlo to dost neslavně. Z článku vyplývá že motor Skyactiv X nesplňuje prakticky nic co se o něm píše a vypadá to na něco co bych nazval naleštěnou bídou. Když pominu spotřebu, což mě až zas tak moc netrápí, tak další parametry mě trápí teda dost.

Výkon byl měřen na motorové brzdě a 180 koní se nějak nekonalo. Nekonalo se ani 170 koní a maximum co z toho dostali bylo 164
koní což odpovídá ne 132 kW ale necelých 121,což potvrzuje většinu subjektivních dojmů při testech které sleduju za poslední rok, že ten výkon 180 k tam prostě není.

Z toho pramení i naprosto děsivé výsledky hodnoty zrychlení z 0-100 km za 10,5 s !!! oproti udávaným 8,5 ! a jako srovnání byly použity hodnoty z testu staré verze 90 kW SDN Mazdy 3 které byly úplně skoro stejné!
Jo, zimní podmínky a zimní gumy,což i tak ale podle nich neodpovídá výsledkům když těch testů tam na jiných autech provedli víc než dost za dost dlouhou dobu.

Na to,jak jsem byl natěšený že půjdu do nové X, je to pro mě dost studená sprcha. Tak ted' fakt nevím a dost mě to zarazilo. Za 800+ litrů co jsem do toho chtěl vrazit bych nečekal že parametry budou o 10% nižší než je udáváno výrobcem. Myslím že to jsou dost závažné informace ke kterým by se měl vyjádřit dovozce i výrobce a z tohoto důvodu nemá žádní opodstatnění navýšení cen, které k výše uvedeným skutečnostem ala dáváme vám slevu 40 tisíc kterou jsme si přičetli od 1. ledna dává úplně jiný rozměr. Jo, kdyby seděly parametry tak držím pysk.

Pokud byl test proveden na verzi která ještě neprošla update software kvůli omezenému výkonu v palivové mapě mě celkem nazajímá, Mazda si to má pohlídat a urychleně zjednat nápravu a už těch svolávaček začíná přibývat, kromě téhle tak byl problém s vypínáním motoru a další byl kvůli brzdovému asistentu který brzdil i když neměl,takže zatím byly už tři. Pokud to to byla updatovaná verze tak to je dost na pováženou.

Ještě nic nezatracuju, počkám si na další testy které určitě budou v létě nebo i v provnaní s dalšími značkami a budu to dál sledovat ale jsem dost nahlodán, měl jsem to v úmyslu koupit koncem roku.
 
Merili zajety auto, nebo uplne novy? Podle zkusenosti s peti novymi Mazdami je docela velky rozdil ve spotrebe u nove vs. 10 tis km, a tim padem i ve vulich, ktere jiste ovlivnuji dynamiku (subjektivne tezko rict, novy auta netocim, ale 10 % rozdilu by me neprekvapilo, kdyz i spotreba je odlisna o vic nez 10 %).

Jinak co si pamatuju z nejakejch grafu, stary 165k dvoulitr mel vetsinou min koni a horsi merenou dynamiku, kdezto 120k verze mela treba 140k a lepsi nez udanou dynamiku.
 
Možná taky mohli měřit automat...

Odesláno z mého MI 9 pomocí Tapatalk
 
No jestli bylo zajeté nebo nové tady nepíšou nicméně předpokládám že pár tisíc kilometrů už muselo mít a pochybuju že by dovozce dal na test nezajeté auto a škoda že nepíšou kdy to testovali, jestli letos nebo ještě vloni. Pochybuju jestli má počet najetých kilometrů nějaký vliv na kroutící moment motoru, ten by měl snad být k dispozici i u nezajetého motoru a ten naměřili 212 Nm oproti udávanému 224 Nm a byl to manuál, bůhví co by naměřili u čtyřkolky a automatu.
 
Když jsem byl naposledy na brzdě měřit výkon ještě s 3BM tak předemnou tam bylo fung nový BMW 535i a tomu k tvrzení výrobce chybělo co si pamatuju 40kW (na tachometru měl okolo 150km). Pán co mi to měřil ( Camp Performance v Praze) tvrdil že jezdit na válce do nějakých 10000km je špatný a do 5000km téměř vyhozený peníze.
 
Mám CX30 s klasickým Skyactiv-G motorom, manuál. Pred kúpou som krátko skúšal aj Skyactive-X a vôbec ma nepresvedčil. Pocitovo také isté zrýchlenie + mierne nižšia kultúra chodu. Zatiaľ mám najazdené len cca 500km, ale motor je podľa mňa úplne super. Mám doma ešte A4 2,0 TDi, bál som sa teda trochu, že Mazda nebude oprotim tomu ťahať. Má však krásny lineárny záťah a je tichučká. Za mňa úplná spokojnosť. Jediné výhrady mám k vnútornému priestoru, mohol by byť väčší, ale ako 2. auto do rodiny stále OK. Podvozok je skôr tvrdší, na dobrej ceste super, na výmoloch je už trochu cítiť. Výbava, komfort, jazdné vlastnosti excelentné, kľudne porovnateľné s Audi. Celkovo, za danú cenu podľa mňa lepšie auto nie je :)
 
U CX-30 mi začaly zlobit senzory obsazených zadních sedadel. I když překročím 20 km/h a zadní sedadla jsou obsazená neozve se žádné upozornění a ani kontrolka nad zrcátkem není zelená. Prostě jako kdyby vzadu nikdo neseděl. Když si ale po chvíli pasažér zapne pás a zase rozepne, pak se ozve signalizace. Vím že to původně fungovalo tak jak má ale nedokážu přesně určit kdy to začalo zlobit, protože vzadu mám obsazeno jen zřídka. Jen si vzpomínám že než to přestalo detekovat zadní pasažéry, tak se mi spustila zvuková signalizace i při položené kabelce na středovém místě. Teď nedetekuje nic. Jediné co s autem někdo dělal bylo přehrání software na svolávačce AK070A-Engine Stall Concern a AK072A-Smart Brake Support (SBS) Concern. Je normální že svolávačky nejsou zapsané v elektronické servisní knížce? Nevíte co by s tím senzorem obsazených sedadel mohlo být? Setkal se s tím někdo?
 
Zdravim,tak jsem si na stará kolena koupil mazdu:grinning:..CX-30 Skyactiv-X 180 GT Plus.Co se týče interieru,tak nemam co vyčíst,prostě pěkný.Motor..nejede špatně,ale je cítit,že si to musí ještě sednout,ale myslim,že po najetí nějakych 10000 km to bude lepší..a spotřebu zatím neřeším.Bylo mi řečeno,že po 5000km by nebylo špatný vyměnit olej.Uvažoval někdo o tom?
 
Back
Top