• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

Tak to máš ten stejný problém jako já.Mám také verzi bez Bose a chci dojezdové kolo.Výplně zatím asi nikde neseženeš(možná v zahraníčí).Kontaktoval jem asi čtyři prodejce ohledně velikosti dojezdového kola.Mám 18" kola a čtyřkolku AWD a nikdo mě nedokázal odpovědět zda bude pasovat 17"nebo použít 19" dojezdové kolo.16" nejde čtyřkolku AWD.Tak zatím čekám jak se to později vyvine.Nebo do těch original polystyrenu vyřezat otvor podle dojezdového kola a upravit uchycení kola.
Máš pravdu, nikde jsem to také nedokázal sehnat. Ale nápad s vyřezáním té stávající výplně také není špatný, to by pomohlo. Teď jen vykoumat jaké dojezdové kolo tam má být a kde se dá koupit. Pokud něco zjistíš (nebo já), tak si dáme vědět.
 
Tak jsem letmo kouknul do ročních servisních úkonů a v porovnání s M6 i CX-5 je Skyactiv-X oproti klasickému Skyactivu celkem drahá sranda. Každé 3 roky výměna svíček a servis za cca 14 000 kč :eek: no to potěš
 
A to sa podľa PR oddelenia Mazdy tie sviečky vlastne skoro nepoužívajú... ;)
 
Tak jsem letmo kouknul do ročních servisních úkonů a v porovnání s M6 i CX-5 je Skyactiv-X oproti klasickému Skyactivu celkem drahá sranda. Každé 3 roky výměna svíček a servis za cca 14 000 kč :eek: no to potěš

Tak nevim, při mem dotazu na servis mi vytiskli tohle. svíčky tam jsou až u 120 000 km.
Platí to první tučné číslo a je to bez práce, takže mi to přijde stejné jak u mé 3ky
Pokud mi teda nelhali :D

IMG_20200127_153001.jpg
 
Poslední úprava:
mě u CX-30 dává smysl varianta G150 AWD Plus, nevím jestli se jedná o stejný motor jako měla CX-3 G150, ale náklady na servis budou podstatně nižší než u Sky-X, akorát počítat s péčí o AWD a pokud by si auto někdo plánoval nechat delší dobu, tak měnit olej v diferáku a rozvodovce ( cca po 2 letech )
 
Tak mu to pak omlátím o hlavu a bude:mad: během záruky to přežiju a pak se uvidí :) 4 kolku jsem nechtěl. Navíc je škoda, že to japončíci moc nevychytali s těma paketama. Chtěl jsem 100% sound a nic víc ke štěstí nepotřebuju. Jenže to by u te 150 nešlo, protože je jen s paketem style.. :D šílený...
 
Navíc je škoda, že to japončíci moc nevychytali s těma paketama.
tak to máš pravdu, bohužel ani kombinace motorizace není žádné terno. G120 jsem měl v CX-3, myslím že do CX-30 bude slabá, G150 jde zase jenom s AWD a Sky-X je velká neznámá s drahým servisem
 
tak to máš pravdu, bohužel ani kombinace motorizace není žádné terno. G120 jsem měl v CX-3, myslím že do CX-30 bude slabá, G150 jde zase jenom s AWD a Sky-X je velká neznámá s drahým servisem
V CX-30 je G122 to je trochu víc než motor co se montoval do CX-3. Navíc je to Mild hybrid kde trochu pomáhá elektromotor. Z vlastní zkušenosti musím říct že to není málo. CX-3 s G120 byla pocitově trochu hbitější ale G122 v CX-30 bohatě stačí. Samozřejmě je potřeba tyhle motory trochu víc vytočit.
 
zkusil jsem konfiguraci CX-30 na výbavu Revolution co mám teď v M6 nebo jsem měl v předchozí CX-5 a ty pakety jsou fakt mazec, to se to auto dostane na nesmyslnou cenu a přestává dávat smysl :(
 
ty pakety jsou fakt mazec

To jo, dělal jsem konfiguraci na pc a pak jsem se nestačil divit té ceně,musel jsem koukat 2x .. vyberes jeden paket ale ten je zas provázanej s jinym, kterej nechces.. no skoda slov. Podle prodejce slibovali lepsi vyber paketu,nicméně to dopadlo takhle no.

Jinak ohledne té výplně do kufru,se mi zatím nepodařilo pokročit. =/
 
teď v akci vyjde G122 Plus s pakety Sound+Style+Safety na 680 000 kč a to už by snad mělo mít vše co je potřeba
 
teď v akci vyjde G122 Plus s pakety Sound+Style+Safety na 680 000 kč a to už by snad mělo mít vše co je potřeba
...a pak si auto pořídíš, začneš dokupovat drobnosti co Ti ještě chybí a lup, jsi na ceně za vyšší výbavu...
Pro příklad: Já kupoval M6 za 755000,- a začal dokupovat rezervu, zimní kola... Dnes, po necelých třech měsících, jsou celkové náklady (včetně šesti natankování) přes 837000,-

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Tak druhou sadu pneu ti schopný prodejce dokáže do ceny nějak dostat. Já dostal v Příbrami sadu 17" zimáku ;). Pokud bych chtěl 19" už bych si něco připlatil. Na dojezdovku už jsem se vykašlal, pořizoval jsem ji do 3 aut a vždycky ji akorát zbytečně vozil, zkusím se teď spolehnout na ty jejich asistence
 
tak jsem dneska jednu potkal a ty blinkry vepředu nějak nechápu, vy co ji máte, jak jste s nimi spokojený, nestalo se vám, že by je protijedoucí řidič přehlédl ???
 
Back
Top