Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Máš pravdu, nikde jsem to také nedokázal sehnat. Ale nápad s vyřezáním té stávající výplně také není špatný, to by pomohlo. Teď jen vykoumat jaké dojezdové kolo tam má být a kde se dá koupit. Pokud něco zjistíš (nebo já), tak si dáme vědět.Tak to máš ten stejný problém jako já.Mám také verzi bez Bose a chci dojezdové kolo.Výplně zatím asi nikde neseženeš(možná v zahraníčí).Kontaktoval jem asi čtyři prodejce ohledně velikosti dojezdového kola.Mám 18" kola a čtyřkolku AWD a nikdo mě nedokázal odpovědět zda bude pasovat 17"nebo použít 19" dojezdové kolo.16" nejde čtyřkolku AWD.Tak zatím čekám jak se to později vyvine.Nebo do těch original polystyrenu vyřezat otvor podle dojezdového kola a upravit uchycení kola.
Tak jsem letmo kouknul do ročních servisních úkonů a v porovnání s M6 i CX-5 je Skyactiv-X oproti klasickému Skyactivu celkem drahá sranda. Každé 3 roky výměna svíček a servis za cca 14 000 kč no to potěš
vyplň si prosím do podpisu co máš za motorizaci , pokud po 120 tis km, tak máš obyč slabší G 122 . To se týká Sky-X https://servis.carstarpraha.cz/soubory/PDF/MAZDA_CX-30_SKYACTIVE-X.pdfTak nevim, při mem dotazu na servis mi vytiskli tohle. svíčky tam jsou až u 120 000 km.
Platí to první tučné číslo a je to bez práce, takže mi to přijde stejné jak u mé 3ky
Pokud mi teda nelhali
Zobrazit přílohu 26056
vyplň si prosím do podpisu co máš za motorizaci , pokud po 120 tis km, tak máš obyč slabší G 122 . To se týká Sky-X https://servis.carstarpraha.cz/soubory/PDF/MAZDA_CX-30_SKYACTIVE-X.pdf
to vypadá, že ti fakt vytiskly servis pro G122 https://servis.carstarpraha.cz/soubory/PDF/MAZDA_CX-30_2.0G.pdf a ten je úplně o jiných penězích . Jak jsem psal, osobně bych asi volil G150 AWD Plus , není to tak složitý motor jako Sky-XJeště ji nemam, bude v březnu a bude to právě vybava GT plus a Skyactiv - X180 GT . proto jsem se jich taky ptal na náklady a vytiskl mi tohle.. někde je tedy chyba
tak to máš pravdu, bohužel ani kombinace motorizace není žádné terno. G120 jsem měl v CX-3, myslím že do CX-30 bude slabá, G150 jde zase jenom s AWD a Sky-X je velká neznámá s drahým servisemNavíc je škoda, že to japončíci moc nevychytali s těma paketama.
V CX-30 je G122 to je trochu víc než motor co se montoval do CX-3. Navíc je to Mild hybrid kde trochu pomáhá elektromotor. Z vlastní zkušenosti musím říct že to není málo. CX-3 s G120 byla pocitově trochu hbitější ale G122 v CX-30 bohatě stačí. Samozřejmě je potřeba tyhle motory trochu víc vytočit.tak to máš pravdu, bohužel ani kombinace motorizace není žádné terno. G120 jsem měl v CX-3, myslím že do CX-30 bude slabá, G150 jde zase jenom s AWD a Sky-X je velká neznámá s drahým servisem
ty pakety jsou fakt mazec
...a pak si auto pořídíš, začneš dokupovat drobnosti co Ti ještě chybí a lup, jsi na ceně za vyšší výbavu...teď v akci vyjde G122 Plus s pakety Sound+Style+Safety na 680 000 kč a to už by snad mělo mít vše co je potřeba