• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

Jen jeden tip k te barve, resp. k tomu tvemu komentu, ze mas rad zarivejsi barvy. Pravda, Mazda ti toho po teto strance moc nenabidne, nicmene dnes mi shodou okolnosti pristala do mailu tato nabidka:

http://www.carstarpraha.cz/aktualne/#k2tvjl
5h


Tak v teto souvislosti preposilam. Abych predesel pripadnym nedorozumenim, nechci tim propagovat kontretni autosalon, nejsem jeho extra fanda, nemam z toho dohodnute zadne provize :) jen mi to proste prislo zajimave k tematu barvy a celkove mi to prijde jako zajimava nabidka ve zmeti jinych obdobnych nabidek ostatnich dealeru. Folie v libovolne barve na nove auto v cene? Proc ne? Vetsi vyber barvy a rovnou aplikovana ochrana laku, ktera se tady resi hned v nekolika tematech ;) Za mne palec nahoru! ;)

Wow, to je super :)

Nicméně si pořád myslím, že vzhledem k těm plastům, je jakákoliv jiná barva než šedá a černá spíš "na obtíž". Nicméně třeba CX-5, nebo kterékoliv jiné mazdě by ty barvy opravdu slušely ;)
 
Včera jsem se trochu projel a vyzkoušel všechny některé elektronické systémy. Jeden z nich je Podpora plynulého provozu (CTS). I když se přiznám, myslel jsem si že bude použitelný spíš ve verzi s automatem. Přesto musím potvrdit že i s manuální převodovkou to celkem jde ale je to akorát úplně jiný druh řízení. Tak jak u všeho jde o zvyk a i když jsem nikdy nebyl velký zastánce těch moderních vychytávek, v tomhle případě jsem si to užil. Stáčí si jen hlídat otáčkoměr a když je potřeba tak přeřadit. Při jízdě za většího provozu auto samo zrychluje, brzdí, hlídá si pruhy a do 60 km/h se snaží nějakou chvíli i řídit. Jinak spotřebu jsem měl po 210 km 7,5 l/100km. Podle prodejce by měla ještě klesat. Zatím mám najeto něco málo přes 700km. Jinak ještě ho moc nevytáčím. Nejdu přes 3500 ot/min ale i tak mám pocit že 2.0 mi bude bohatě stačit. Jinak u navigace mě potěšila možnost vypnutí hlasových pokynů.
 
Tak v manuálu jsem našel že i sklo té CX-30 by mělo být asi nějak vyhřívané.Zobrazit přílohu 25165
Tak jsem měl dnes možnost díky jedný opravoúpravě na KF vyfotit systém vyhřívání stěračů, kdyby někoho zajímalo jak je to tam vedený. Předpokládám že stejný je to i na tý CX30 proto to píšu sem když tu ta debata začala.
IMG_20191206_211605.jpg IMG_20191206_211545.jpg IMG_20191206_211556.jpg IMG_20191206_211530.jpg IMG_20191206_211535.jpg IMG_20191206_211520.jpg
 
Zdravim :) Pri predavani CX30 s SkyX mi prodejce rekl, ze tankovat mam pouze Natural 95 a vyhnout se benzinu s vyssim oktanovym cislem. Ma nekdo podobnou zkusenost a pripadne logicke vysvetleni? Ze by kvuli specifickemu systemu spalovani u SkyX? Muze to motoru realne ublizit? Diky za reakce
 
Předpokládám, že s vyšším oktanovým číslem bude pro motor obtížnější běžet v onom asistovaném dieselovém režimu.

Odesláno z mého SM-G975F pomocí Tapatalk
 
Zdravim :) Pri predavani CX30 s SkyX mi prodejce rekl, ze tankovat mam pouze Natural 95 a vyhnout se benzinu s vyssim oktanovym cislem. Ma nekdo podobnou zkusenost a pripadne logicke vysvetleni? Ze by kvuli specifickemu systemu spalovani u SkyX? Muze to motoru realne ublizit? Diky za reakce
Nesmysl a vyvrací to i manuál který stačí otevřít. Osobně bych se ale vyhýbal palivu s oktanovým číslem třeba 120 a nebo umělým zvyšováním oktanovýho čísla pomocí aditiv, který většinou jen zahnojí spalovací prostor.
Screenshot_20191209-204524.png
 
Nesmysl a vyvrací to i manuál který stačí otevřít. Osobně bych se ale vyhýbal palivu s oktanovým číslem třeba 120 a nebo umělým zvyšováním oktanovýho čísla pomocí aditiv, který většinou jen zahnojí spalovací prostor.
Zobrazit přílohu 25257
Manuál jsem pročetl, ale raději se ptám zkušenějších :) Do své minulé M3 (G120) jsem byl zvyklý tankovat 100 oktan (Verva 100 nebo V-Power 100) a auto bylo živější s nižší průměrnou spotřebou, takže bych v tom chtěl pokračovat i u CX-30.
 
Tak dneska jsem si všiml že když na dveřích u řidiče deaktivuju stahování zadních oken, nikde to není nijak znatelné. Můžete se přesvědčit jen tím že je zkusíte stáhnout. Ne jako u jiných značek kde při jejich deaktivaci zhasnou tlačítka. Je to maličkost ale myslím že tady Mazda šetřila na špatném místě.
 
Při brouzdání na YT jsem narazil na tohle video. Škoda že nám něco takového nebylo taky dopřáno :-( snad se taky jednou dočkáme.
 
Zdravím majitele CX-30 a rád bych se vás zeptal, zda máte nějaké problémy se zvuky/pazvuky, jak se tady na fóru řeší u 3 HB I sedanu.
(zvuky z přístrojovky, od dveří atd.)
 
Zdravím majitele CX-30 a rád bych se vás zeptal, zda máte nějaké problémy se zvuky/pazvuky, jak se tady na fóru řeší u 3 HB I sedanu.
(zvuky z přístrojovky, od dveří atd.)
U mojí CX-30 Skyactiv-G 122 najeto 2800km, žádné zvuky ani vrzání.
 
Zdar štastlivci (myslím majitelé CX-30). Mám prosbu, sháním na cx-30 polystyrenovou výplň kufru pro dojezdové kolo. Mám verzi bez Bose a nikde jsem nenašel varianty pro CX-30 (pouze pro CX-3 a 5). Děkuji
 
Zdar štastlivci (myslím majitelé CX-30). Mám prosbu, sháním na cx-30 polystyrenovou výplň kufru pro dojezdové kolo. Mám verzi bez Bose a nikde jsem nenašel varianty pro CX-30 (pouze pro CX-3 a 5). Děkuji
Tak to máš ten stejný problém jako já.Mám také verzi bez Bose a chci dojezdové kolo.Výplně zatím asi nikde neseženeš(možná v zahraníčí).Kontaktoval jem asi čtyři prodejce ohledně velikosti dojezdového kola.Mám 18" kola a čtyřkolku AWD a nikdo mě nedokázal odpovědět zda bude pasovat 17"nebo použít 19" dojezdové kolo.16" nejde čtyřkolku AWD.Tak zatím čekám jak se to později vyvine.Nebo do těch original polystyrenu vyřezat otvor podle dojezdového kola a upravit uchycení kola.
 
Back
Top