Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
njn AWD se někdy moc přeceňujea zjistil, že půjčená CX-30 má pohon předních...
Díky i za tuto ne příliš pozitivní zprávu. Teď ještě vyřešit disky. Plecháče nebo lité? Nechce se mi jezdit 2x ročně na přehazování pneu do servisu.Pokud je to čtyřkolka, tak R16 nelze použít.
Za mě určitě lité. Hyzdit tak hezký auto plecháčema téměř 1/2 roku za sezonu, to bych nedělal.Díky i za tuto ne příliš pozitivní zprávu. Teď ještě vyřešit disky. Plecháče nebo lité? Nechce se mi jezdit 2x ročně na přehazování pneu do servisu.
Určitě lité. Já jsem je řešil přesně podle specifikace v TP, nikoli však originál Mazda. Ale použil jsem originál sensory TPMS.Díky i za tuto ne příliš pozitivní zprávu. Teď ještě vyřešit disky. Plecháče nebo lité? Nechce se mi jezdit 2x ročně na přehazování pneu do servisu.
@Ondrej K Jenom poznámka k té stabilizaci (ESP). I v M6 je dobře nastavená a neodpojí plyn, spíš se snaží srovnat rozdíl rychlostí kol. Bohužel mimo zpevněnou komunikaci v mokru, případně na sněhu, nefunguje moc dobře, takže ji raději vypínám, ať mě nepošle do příkopu, případně ať se nezaseknu na blátě.
Do těch litých určitě půjdu. Ty senzory jste použil z letních gum nebo koupil nové?Určitě lité. Já jsem je řešil přesně podle specifikace v TP, nikoli však originál Mazda. Ale použil jsem originál sensory TPMS.
Senzory jsem koupil nové. Montují se zevnitř (jsou to v podstatě ventilky rozšířené o snímače), takže buď mám jedny disky se senzory a přehazuji jen gumy (což jsem nechtěl), nebo mám komplet zimní kola. Samozřejmě, mít TPMS není povinnost, dá se vypnout, ale já to považuji za užitečnou věc.Do těch litých určitě půjdu. Ty senzory jste použil z letních gum nebo koupil nové?
na CX-5 bez problému fungovaly z Číny za cca 1000 kč za sadu, jen pozor aby byla stejná frekvenceMáte někdo zkušenost s neoriginálními TPMS ventilky
Lze jezdit na normální ventilky bez TPMS a vypnout funkci v systému. Obecně nejsem přítelem čínských výrobků (nikoli z politických důvodů ), takže Čína není pro mne. Pokud jsem se díval na neoriginální, tak jsou skoro srovnatelně drahé, např.Go56, jak to myslíš, že TPMS není povinnost ? Jak jde vypnout ?
Máte někdo zkušenost s neoriginálními TPMS ventilky ?
Mně se prostě nechce vrážet těch skoro 5tis. do origo ventilků zvlášť, když je to třeba jen na 4-5 let (baterie).
V r. 2011 jsem experimentoval s TPMS senzory z USA pro GH, protože origo sada stála 12 K! Dost jsem to studoval a stejně jsem vyhodil asi 3 - 4 K za ruzne sady a nerozchodil Takže 5 K za jistotu originálu považuji za dobrou cenu. Nějaké čínské laciné kousky snad jedině při perfektní referenci kolegy, kterému fungují. Ale stejně můžou do 2 let odejít, zatímco origo mi fungovaly min. 7 let.Mně se prostě nechce vrážet těch skoro 5tis. do origo ventilků zvlášť, když je to třeba jen na 4-5 let (baterie)
Tak tím si nejsem tak jistý, nehledě na následky STK, pojišťovna apodLze jezdit na normální ventilky bez TPMS a vypnout funkci v systému.
Moc nerozumím tomu, že si někdo koupí auto za x set tisíc, ale chce ušetřit cca 3000 - 4000 kč na senzorech, což není zas taková investice i kdyby vydržely jen 5 let . To se tedy řeší cca ani ne 1000 Kč za rok???Mně se prostě nechce vrážet těch skoro 5tis. do origo ventilků zvlášť, když je to třeba jen na 4-5 let (baterie).