• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

řešili jste někdo na CX-30 kouli ? origoš od Mazdy nebo ...levnější varianty ? máte foto, jak je, resp. není vyřízlej nárazník ? díky za info. pokud se nepletu, tak origoš odnímatelné tažné s montáží je od Mazdy kolem dvacky...
Neřešil jsem to, ale pokud bych nepoužil autorizovaný servis, zkusil bych průzkum na netu, např. https://www.tazneautocar.cz/8872-2019- . Jak je vidět, jsou různá provedení ...
 
řešili jste někdo na CX-30 kouli ? origoš od Mazdy nebo ...levnější varianty ? máte foto, jak je, resp. není vyřízlej nárazník ? díky za info. pokud se nepletu, tak origoš odnímatelné tažné s montáží je od Mazdy kolem dvacky...
Já jsem dostal doporučení od známého co si nechal bez problému namontovat tažné zařízení na novou CX5. Je to:
Autoservis na tažná zařízení
ulice V Mokřinách
Praha 4, Braník
p. Vymazal
tel. 244401068 nebo 724047858
Ještě jsem je nekontaktoval, ale přes zimu bych chtěl na mojí CX30 si ho tam nechat dát. Cenově je to prý daleko výhodnější než u Mazdy a lze si domluvit i typ zařízení.
 
Poslední úprava:
Já jsem dostal doporučení od známého co si nechal bez problému namontovat tažné zařízení na novou CX5. Je to:
Autoservis na tažná zařízení
ulice V Mokřinách
Praha 4, Braník
p. Vymazal
tel. 244401068 nebo 724047858
Ještě jsem je nekontaktoval, ale přes zimu bych chtěl na mojí CX30 si ho tam nechat dát. Cenově je to prý daleko výhodnější než u Mazdy a lze si domluvit i typ zařízení.

Ahoj
Díky za infos a tip. Já jsem to právě spíše myslel tak, jestli i neoriginální montáž je v pohodě, pokud jde o skrytý výřez v nárazníku, že nikde nečouhá elektrozásuvka a podobně. protože těch neoriginálních výrobců a montážníků je hromada, tak jestli už někdo neřešil nějakého konkrétního ne-Mazda výbovce TZ. Když vezmu ceník Mazdy, tak TZ + elektro + práce a je to přes 20 tis., neorigoš řešení s montáží by mohl být cca za půlku...
 
no vypadá to, že to s tímto motorem chce opravdu počkat, teď jim došlo, že to opravdu není žádný zázrak, třeba ještě nějaké úpravy přijdou. Samozřejmě s těmito úpravami přijde i vyšší spotřeba a " revoluční diesel na benzín " jak Mazda ráda uvádí vezme rychle za své
 
Poslední úprava:
123599358_785184482067394_8587732351184680757_n.jpg

Je normalni, ze monitor ukazuje nabiti baterie maximalne na polovinu? Jezdim sice kratsi a stredni trasy, ale mohla by se ta baterie nekdy dobit na 80-100%??? Nebo musim jet dlouho z kopce, aby se dostatecne rekuperovala?

123599358_785184482067394_8587732351184680757_n.jpg
 
Zobrazit přílohu 31352

Je normalni, ze monitor ukazuje nabiti baterie maximalne na polovinu? Jezdim sice kratsi a stredni trasy, ale mohla by se ta baterie nekdy dobit na 80-100%?? Nebo musim jet dlouho z kopce, aby se dostatecne rekuperovala?

Zobrazit přílohu 31351
Rekuperací se dá dosáhnout plného nabití, ale ten stav nevydrží příliš dlouho, protože energie z baterie se za jízdy více či méně spotřebovává. Pokud to u sebe sleduji, tak nejběžnější je nabití tak na polovinu.
 
Ono lepší, když se drží na polovině, aspoň ta baterie vydrží snad celou životnost auta. Navíc je tam tedy pak rezerva na brzdění při delším klesání - jako u elektromobilu, ten taky přestane rekuperovat, když je plně nabitý.
 
Vlastním Skyactive X a nabití baterie se pohybuje mezi 2 - 3 dílky. Sleduji to již delší dobu. Delší jízda z kopce to moc nezmění. A to při jízdě se zapnutým automatem nebo i režimu v neutrálu.
 
K mému příspěvku: "Rekuperací se dá dosáhnout plného nabití, ale ten stav nevydrží příliš dlouho, protože energie z baterie se za jízdy více či méně spotřebovává. Pokud to u sebe sleduji, tak nejběžnější je nabití tak na polovinu." musím doplnit, že mám manuál, nikoli automat.
 
Při jízdě po okrskách a klasickým brzděním do zatáček motorem nebo brzdama mám nabito naplno poměrně často. Po městě nikdy. Max 4 čárky.
 
Jde použít jiný střešní nosič než original na Mazda CX-30 na střešní lišty.Original nosič se mi zdá dost drahý.
Číslo dílu lišty: DFY5-50-9L0
Jak jsi prosim te ten stresni nosic vyresil ? original je osklivej, thule ve svym origos konfiguratoru na cx-30 na montaz do tech stresnich list nic nema. ze by pouzit thule patky k jinemu modelu mazdy ? treba k cx-5..diky za info i pripadne foto
 
Jak jsi prosim te ten stresni nosic vyresil ? original je osklivej, thule ve svym origos konfiguratoru na cx-30 na montaz do tech stresnich list nic nema. ze by pouzit thule patky k jinemu modelu mazdy ? treba k cx-5..diky za info i pripadne foto
Koupil jsem https://www.autohaus.cz/stresni-nosice-whispbar-uzavrene-s25-k765/ v černé barvě.Dosednutí patek není ideální,ale těsní,proti zatékání vody.V kitu k765 je vše potřebné k uchycení.V černé barvě vypadají na mazdě moc pěkně.Musí být,ale vyměněny střešní lišty,nebo vyvrtat dírky do stávajících lišt v místě bodů se závitem ve střeše.V kitu jsou gumové záslepky na ucpání vyvrtaných dír do plastu.Při jízdě nejsou přičníky skoro vůbec slyšet.
 
Poslední úprava:
Koupil jsem https://www.autohaus.cz/stresni-nosice-whispbar-uzavrene-s25-k765/ v černé barvě.Dosednutí patek není ideální,ale těsní,proti zatákání vody.V kitu k765 je vše potřebné k uchycení.V černé barvě vypadají na mazdě moc pěkně.Musí být,ale vyměněny střešní lišty,nebo vyvrtat dírky do stávajících lišt v místě bodů se závitem ve střeše.V kitu jsou gumové záslepky na ucpání vyvrtaných dír do plastu.Při jízdě nejsou přičníky skoro vůbec slyšet.
BIBEK diky za info !!! vymena lišt za ty s dirou (zaslepkou) je jasna vec. takze u thule jsi nic nevymyslel nebo se thule nelibilo ? napr. pro M3 BM thule taky ofiko nema patky na strechu, musi se vzit na cx-5, ale patky sedi , kdyz to je stazemy sroubek zezhora. tak cekam,ze obdobne reseni bude od thule pro cx-30 ,tj. zkusit jine patky pro jiny model (thule ma s automobilkou dohodu,ze nebude ofiko patky nabizet a hotovo)
 
BIBEK diky za info !! vymena lišt za ty s dirou (zaslepkou) je jasna vec. takze u thule jsi nic nevymyslel nebo se thule nelibilo ? napr. pro M3 BM thule taky ofiko nema patky na strechu, musi se vzit na cx-5, ale patky sedi , kdyz to je stazemy sroubek zezhora. tak cekam,ze obdobne reseni bude od thule pro cx-30 ,tj. zkusit jine patky pro jiny model (thule ma s automobilkou dohodu,ze nebude ofiko patky nabizet a hotovo)
Když jsem přičníky vybíral,tak nic jiného nebylo,ani prodejce ani mazda shop nic nenabízel.Chtěl jsem uchycení do střechy,žádné patky pod střechu auta.Momentálně mám přičníky odmontované,tak nemůžu ukázat fotku.
 
Koupil jsem https://www.autohaus.cz/stresni-nosice-whispbar-uzavrene-s25-k765/ v černé barvě.Dosednutí patek není ideální,ale těsní,proti zatékání vody.V kitu k765 je vše potřebné k uchycení.V černé barvě vypadají na mazdě moc pěkně.Musí být,ale vyměněny střešní lišty,nebo vyvrtat dírky do stávajících lišt v místě bodů se závitem ve střeše.V kitu jsou gumové záslepky na ucpání vyvrtaných dír do plastu.Při jízdě nejsou přičníky skoro vůbec slyšet.
Předpokládám, že ty střešní lišty jsou nacvaklé do drážek ve střeše - je nějaký fígl nebo problém při jejich vyndání a výměně za lišty s dírou ? Snad stačí opatrně vypáčit - zepředu nebo zezadu ? Na autě jsem si to neprohlížel a teď jsem líný se na to jít podívat :). Díky
 
Opatrně vypáčit nástrojem z umělé hmoty.Je jedno z které strany.A pak novou lištu s citem nacvaknout.Pozor na gumu kolem oken nemá být pod lištou. Nedavno jsem to dělal u svého auta.
 
Video montáže příčníků Whispbar. Mazda CX-30 nemá rovnou drážku na střeše(na předu se rozšiřuje - drážky jsou dál od sebe),tak gumové patky budou trochu vybočené z drážky střešní lišty.

 
Poslední úprava moderátorem:
Video montáže příčníků Whispbar. Mazda CX-30 nemá rovnou drážku na střeše(na předu se rozšiřuje - drážky jsou dál od sebe),tak gumové patky budou trochu vybočené z drážky střešní lišty.

BIBEK, diky za video!
O Whispbarech jsem uvažoval už u M3 BM, ale přišly mi takové zbytečně vysoké patky, tak jsem skončil u Thule WingBar Edge pro CX-5 2012-2017, protože ofiko konfigurátor Thule to pro M3 BM neznal. A v pohodě.
Nemáte někdo náhodou na CX-30 příčníky od Thule ? S jakým montážním kitem ? protože na CX-30 DM Thule opět nic v ofiko konfigurátoru pro montáž do montážních bodů ve střeše nemá. Díííky za infos
 
Může mi někdo vysvětlit aspoň základní informace z následujících monitorů CX30? Nebo kde prosím najdu přesný popis jednotlivých obrazovek? V manuálu k tomu nic není.
Děkuji
20201111_155115_resized.jpg 20201111_155203_resized.jpg
 
Poslední úprava moderátorem:
Back
Top