Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Jo, řešil. Thule nemá, aby to bylo přímo do montážních otvorů pod lištami. Mám Yakima Whispbar S25 a K765 a v pohodě.
Zobrazit přílohu 38329
THULE WINGBAR. Mám je už 10 let, používal jsem je na předchozím autě. Výhoda je, že sedí na všechy lyžiny, na rozteči nezáleží. Ta se lehce upraví posunutím držáků.
Jak jsem psal výše, začal jsem to sledovat při jízdě Praha - Vrchlabí a zpět. Klidná jízda - Prahou v koloně, pak dálnice D11, pak hlavní tah. Při cestě tam 0 kWh, při cestě zpět 0,1 kWh . Stromeček jeden, velice košatý - po cca 5000km, s i-stopem jedu, pokud ho zapomenu vypnout, tedy prakticky nikdy. Celé jsem to resetoval, načež stromeček velmi prořídl . Energie v kWh by tedy měla přibývat zejména na okreskách, kde má ta jízda alespoň nějakou dynamiku. Budu to dále sledovat, spíše ze zájmu, než že by mne to nějak při řízení ovlivňovalo. Až se dostanu na nějakou jízdu čistě po okreskách, napíšu výsledek.
Zeptal jsem se na to a napsali mi toto:Je to vždycky za tu aktuální jízdu.
...děkujeme za dotaz. Indikace množství regenerované energie není opravdu velmi přesná a jde o informativní údaj. Vámi popsaný způsob indikace neznamená závadu ani to, že se baterie systému Mild Hybrid nedobíjí. To, že se indikace pohybuje kolem nuly, neznamená, že se baterie nedobíjí. Pokud je indikátor chvilkově i na nule, znamená to, že vůz rekuperuje, pod nulu se může dostat opravdu krátkodobě za určitých režimů. Při obvyklém provozu se baterie Mild Hybrid dobíjí a nedojde k jejímu vybití. Doporučení jízdy s cílem dobití se technicky váže spíše k standardnímu 12V akumulátoru, který by se neměl dlouhodobým stáním zcela vybít, to může poté mít důsledky na výpadky některých systémů s nutností je v některých případech například resetovat v servisu.
S pozdravem,
Martina Bačíková
Zákaznické centrum
V nastavení - nastavení vozu si vypni toto:Zdravím.-) nevím zda to tu někdo už zmiňoval, řeším to na rychlo teď. Stalo se někomu v Mazda CX30, že se mu během jízdy na dálnici začala sama vyhřívat sedačka řidiče? I když nebylo vyhřívání zapnuté, naposledy ráno v 5:00 při jízdě do práce. Odpoledne už jsem vyhřívání nazapínal a přesto to začalo samo topit. Bylo to dost nepříjemné jak to sálalo do zad. Poradíte co se stalo a co s tím? Díky.-)
Díky za info. AUTO zapnuté nemám a když jsem najel do toho nastavení, tak ten ctvereček pro odkliknutí byl prázdný. Mám to tedy chápat jak? Když to potvrdím tak se dotaz povolí nebo zamítne? Sedačka spolujezdce studená a mě to stále hřeje v jednom místě do zad.
Mazda Connect CZ viz. přílohaMůže mi někdo vysvětlit aspoň základní informace z následujících monitorů CX30? Nebo kde prosím najdu přesný popis jednotlivých obrazovek? V manuálu k tomu nic není.
Děkuji
Zobrazit přílohu 31475 Zobrazit přílohu 31476
Když je čtvereček prázdný, tak to je vypnuté. Tak chyba bude asi někde jinde. Kór jestli ti hřeje jen část sedačky.Díky za info. AUTO zapnuté nemám a když jsem najel do toho nastavení, tak ten ctvereček pro odkliknutí byl prázdný. Mám to tedy chápat jak? Když to potvrdím tak se dotaz povolí nebo zamítne? Sedačka spolujezdce studená a mě to stále hřeje v jednom místě do zad.
Taky jsem je namontoval před před půl rokem. Ať si říká kdo chce co chce, mně se to jako vychytávka líbí.
To už jsem zkoušel a bohužel bez úspěchu. Převedl jsem si již v PC vytvořený playlist z formátu ZPL do M3U a v autě se objevuje stále stejná hláška, že nemůže žádný seznam najít.Zkus m3u playlist. U NB-1 chodily takto normálně.