• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

Pěkné, ta bílá se k těm černým doplňkům hodí. Jen pořád nechápu, proč aspoň u té Homora edice, tam nemůžou dát led denní svícení a pořád tam cpou žárovku.
 
Pěkné, ta bílá se k těm černým doplňkům hodí. Jen pořád nechápu, proč aspoň u té Homora edice, tam nemůžou dát led denní svícení a pořád tam cpou žárovku.
Miluji černou barvu ! Mame černou Mazdu CX3, ale cerna u CX30 hrozně to auto zmenšuje a vse v te barve utopene! Jeli jsme se podivat jak bude vypadat cx30 v bile barve /metaliza/ ve vybave Homura a ejhle kocour byl v troubě ! Na vlastni oči tě ta kombinace trochu posadi na zadek ! Vážně bilá/černá super ! Na barvy jsem opatrny chtel jsem cernou metalizu, ale tohle ?!?! Jj je tam halogen ! Denni ! Aleeee ?! Ekektrika kufr ? ne vybava super hlavne ty kola, zrcatka, tmava zadni skla a cerna palubka cervené prošívání atd ! Jak plusko neco navic neco ubrane ! Za ty penize super zas chteji zdrazovat !
 
u té bílé neskutečně vyniknou ty hrozný plasty nad kolama, vypadá to jako auto bez blatníků - obrovská díra:confused:. Nechápu proč se Mazda u CX-30 vydala cestou více plastu - více in .Kdyby to alespoň bylo možné mít nalakované v barvě auta, nebo nějak opticky zmenšit , přitom třeba CX-3 to má tak krásně decentní
 
u té bílé neskutečně vyniknou ty hrozný plasty nad kolama, vypadá to jako auto bez blatníků - obrovská díra:confused:. Nechápu proč se Mazda u CX-30 vydala cestou více plastu - více in .Kdyby to alespoň bylo možné mít nalakované v barvě auta, nebo nějak opticky zmenšit , přitom třeba CX-3 to má tak krásně decentní
Jj je to hruza ta cerna to schova ! Ja jsem dnes ani na ty plasty nejak nekoukal me zaujala ta kola tmava skla zrcatka proste ten hnus plastovy ti to nahradi timto ! Ani ti to neprijde v tyhle vybave tak zly ! Ale mas pravdu je to hnus ? ja to sundam ? na to se neda koukat. Ja ti rikam cerna je cerna !
 
Motor skyactiv x186
Jaké jsou ideální otáčky? Ne pro spotřebu, ale pro motor a jeho životnost.
Řadite někdy podle napovidače na přístrojovce?
 
Krásný den vám všem :) Jako čerstvý majitel nové CX-30 X186 bych se rád zeptal na několik věcí, které mi na autě docela vadí. Jestli s tím nemáte zkušenosti.

1) přední parkovací senzory
- přední senzory fungují prakticky nefungují. Přední se zapínají jakmile dojedu k překážce a zastavím. Pak po 1-2s se systém spustí na nejmenší vzdálenost a začne zvukový signál. Přední rohové sensory se mi ještě nespustily ani jednou

2) sledování dopravních značek
- po nastartování funguje systém skvěle ale přibližně po hodině jízdy se mi značky přestávají překreslovat a i když minu jasně zobrazenou značku, systém mazdy ji nepozná a například ve měste mi ukazuje rychlost 130km/h. Prodejce mi tvrdil, že systém funguje pouze na základě navigace mazda, ale v návodu je, že i čte značky pomocí kamery, což prý není pravda... Tak nevím

3) poslední bod je funkce head-up displeje. Systém funguje perfektně, ale přítelkyni se z toho zobrazení dělá šoufl, takže si ho vždy musí ručně po nastartování vypnout, protože si systém nepamatuje předchozí nastavení a vždy head-up po nastartování zapne. Nevíte, jak nastavit automatické vypnutí, nebo alespoň aby si systém pamatoval původní nastavení?

Děkuji za rady, postřehy a informace
 
Krásný den vám všem :) Jako čerstvý majitel nové CX-30 X186 bych se rád zeptal na několik věcí, které mi na autě docela vadí. Jestli s tím nemáte zkušenosti.

1) přední parkovací senzory
- přední senzory fungují prakticky nefungují. Přední se zapínají jakmile dojedu k překážce a zastavím. Pak po 1-2s se systém spustí na nejmenší vzdálenost a začne zvukový signál. Přední rohové sensory se mi ještě nespustily ani jednou

2) sledování dopravních značek
- po nastartování funguje systém skvěle ale přibližně po hodině jízdy se mi značky přestávají překreslovat a i když minu jasně zobrazenou značku, systém mazdy ji nepozná a například ve měste mi ukazuje rychlost 130km/h. Prodejce mi tvrdil, že systém funguje pouze na základě navigace mazda, ale v návodu je, že i čte značky pomocí kamery, což prý není pravda... Tak nevím

3) poslední bod je funkce head-up displeje. Systém funguje perfektně, ale přítelkyni se z toho zobrazení dělá šoufl, takže si ho vždy musí ručně po nastartování vypnout, protože si systém nepamatuje předchozí nastavení a vždy head-up po nastartování zapne. Nevíte, jak nastavit automatické vypnutí, nebo alespoň aby si systém pamatoval původní nastavení?

Děkuji za rady, postřehy a informace
1)
Tohle vypadá na chybu nějakou. Měly by se, pokud nejsou ručně vypnuté, zapnout při přiblížení k překážce - zkus odpojit baterku, případně Autorizák.
2)
Auto čte značky z kamery a pomáhá si mapama. Je to jasně vidět při opravách silnic apod. Pokud nečtě nebo čte se zpožděním - zase SW chyba.
3)
Tady bohužel asi zbývá jen asi HUD zakrýt fyzicky.
 
1)
Tohle vypadá na chybu nějakou. Měly by se, pokud nejsou ručně vypnuté, zapnout při přiblížení k překážce - zkus odpojit baterku, případně Autorizák.
2)
Auto čte značky z kamery a pomáhá si mapama. Je to jasně vidět při opravách silnic apod. Pokud nečtě nebo čte se zpožděním - zase SW chyba.
3)
Tady bohužel asi zbývá jen asi HUD zakrýt fyzicky.
OK a moc díky za zprávu. U těch senzorů žádné nastavení není, takže to bude určitě chyba snad v servise vyřeší při první výměně oleje. Ty značky mě překvapily. U Vás je tedy v pořádku a systém čte značky vždy správně? I při delší jízdě?

Ohledně Head-up, doufám, že dorazí nějaká aktualizace, která umožní zapamatování nastavení v sytému... Jinak to věčné vypínání bude po roce docela otrava...
 
OK a moc díky za zprávu. U těch senzorů žádné nastavení není, takže to bude určitě chyba snad v servise vyřeší při první výměně oleje. Ty značky mě překvapily. U Vás je tedy v pořádku a systém čte značky vždy správně? I při delší jízdě?

Ohledně Head-up, doufám, že dorazí nějaká aktualizace, která umožní zapamatování nastavení v sytému... Jinak to věčné vypínání bude po roce docela otrava...
Jak psal Michall, senzory určitě chyba.
Značky taky.
U mě to značky poznává. Je pravda že ne všechny, ale většinu ano. Záleží na výšce a vzdálenosti značky od silnice.
Jediné, co mi u značek vadí je to, že se třeba omezení rychlosti nevrátí zpět po projetí křižovatky.
Ji ak ok.
 
OK a moc díky za zprávu. U těch senzorů žádné nastavení není, takže to bude určitě chyba snad v servise vyřeší při první výměně oleje. Ty značky mě překvapily. U Vás je tedy v pořádku a systém čte značky vždy správně? I při delší jízdě?

Ohledně Head-up, doufám, že dorazí nějaká aktualizace, která umožní zapamatování nastavení v sytému... Jinak to věčné vypínání bude po roce docela otrava...
Myslím si že HUD je ještě paráda oproti martýriu, který jsem zase teď musel zažívat při cestování do/z itálie Octavií 4. Gen VRS. V Mazdě mám klasický trojhmat - Auto Hold, i-Stop, Ručka. V Octavii je třeba následující - Vypnout asistenta držení v pruhu, Vypnout start-stop pomocí dotykovýho zasekanýho displeje (schovaný nastavení docela), Změnit jízdní režim na Individual, zařadit D - pak hned následně S (Podtáčí motor), autohold - ručka. Nezapomenout na to, že je třeba tohle udělat po každým startu, ještě v tom zasekaným prostředí je fakt peklo. Navíc při každé změně jízdního režimu ještě vrátit zpět S na převodovce. Mazda jediný co si nepamatuje je klasicky i-Stop a HUD (Možná ještě autohold), což je pro majoritu lidí zlatý.
 
Myslím si že HUD je ještě paráda oproti martýriu, který jsem zase teď musel zažívat při cestování do/z itálie Octavií 4. Gen VRS. V Mazdě mám klasický trojhmat - Auto Hold, i-Stop, Ručka. V Octavii je třeba následující - Vypnout asistenta držení v pruhu, Vypnout start-stop pomocí dotykovýho zasekanýho displeje (schovaný nastavení docela), Změnit jízdní režim na Individual, zařadit D - pak hned následně S (Podtáčí motor), autohold - ručka. Nezapomenout na to, že je třeba tohle udělat po každým startu, ještě v tom zasekaným prostředí je fakt peklo. Navíc při každé změně jízdního režimu ještě vrátit zpět S na převodovce. Mazda jediný co si nepamatuje je klasicky i-Stop a HUD (Možná ještě autohold), což je pro majoritu lidí zlatý.
To je dobrý checklist před startem :-) proč nevypínáte lane assist v Mazdě a ve Škodce ho vypínáte?
 
To je dobrý checklist před startem :) proč nevypínáte lane assist v Mazdě a ve Škodce ho vypínáte?
V Mazdě si to totiž pamatuje nastavení. Ve Škodovce ne. U sebe ho mám nastavené jen na Vibraci volantu, to je vše. Škodovka si nepamatuje nic. Prý kvůli bezpečnosti.... otravné tam ale ty systémy jsou mnohem více.
 
Krásný den vám všem :) Jako čerstvý majitel nové CX-30 X186 bych se rád zeptal na několik věcí, které mi na autě docela vadí. Jestli s tím nemáte zkušenosti.

1) přední parkovací senzory
- přední senzory fungují prakticky nefungují. Přední se zapínají jakmile dojedu k překážce a zastavím. Pak po 1-2s se systém spustí na nejmenší vzdálenost a začne zvukový signál. Přední rohové sensory se mi ještě nespustily ani jednou

2) sledování dopravních značek
- po nastartování funguje systém skvěle ale přibližně po hodině jízdy se mi značky přestávají překreslovat a i když minu jasně zobrazenou značku, systém mazdy ji nepozná a například ve měste mi ukazuje rychlost 130km/h. Prodejce mi tvrdil, že systém funguje pouze na základě navigace mazda, ale v návodu je, že i čte značky pomocí kamery, což prý není pravda... Tak nevím

3) poslední bod je funkce head-up displeje. Systém funguje perfektně, ale přítelkyni se z toho zobrazení dělá šoufl, takže si ho vždy musí ručně po nastartování vypnout, protože si systém nepamatuje předchozí nastavení a vždy head-up po nastartování zapne. Nevíte, jak nastavit automatické vypnutí, nebo alespoň aby si systém pamatoval původní nastavení?

Děkuji za rady, postřehy a informace
1 bod ! Funguji skvele ! Vjel jsem do garaze a narazil do horskeho kola hned ! Pak začali řvát senzory !
 
Tak přední snímače začnou pípat 1 m před překážkou a boční 50 cm, ale auto musí jet pomalu (tuším do 5 km/h). Když jede člověk rychleji, tak samozřejmě začnou pípat, až když auto zpomalí a to už je třeba 20 cm před překážkou a začne svítít poslední červený pruh. Schválně zkuste jet k nějaké překážce pomalu a uvidíte, že to snímače vezmou.
 
1 bod ! Funguji skvele ! Vjel jsem do garaze a narazil do horskeho kola hned ! Pak začali řvát senzory !
A kruci... U mě je to stejné. Senzory začnou pískat až když nasednu do auta a nastartuju. Při příjezdu ani ťuk.... Ale jak už psali ostatní, bude to určitě chyba, kterou servis vyřeší (doufám). Jsem zvyklý na Škodu, kde je to "zatím" jiná liga

Tak přední snímače začnou pípat 1 m před překážkou a boční 50 cm, ale auto musí jet pomalu (tuším do 5 km/h). Když jede člověk rychleji, tak samozřejmě začnou pípat, až když auto zpomalí a to už je třeba 20 cm před překážkou a začne svítít poslední červený pruh. Schválně zkuste jet k nějaké překážce pomalu a uvidíte, že to snímače vezmou.
Děkuji za tip. Zkusil jsem snad všechny možnosti, ale prostě se nezapnou. Dnes jsem zjistil, že nefungují ani zadní. Kvůli kameře jsem neřešil, ale ani zadní neregistrují překážky... Takže snad chyba, kterou servis vyřeší
 
Dnes jsem zjistil, že nefungují ani zadní. Kvůli kameře jsem neřešil
Jen blbá otázka. Nevím jak u CX-30, ale u M3-BN jdou parkovací senzory v nastavení vypnout. Kontroloval jsi to ?
IMG_20220504_161241.jpg
 
Jen blbá otázka. Nevím jak u CX-30, ale u M3-BN jdou parkovací senzory v nastavení vypnout. Kontroloval jsi to ?
Zobrazit přílohu 40441
Díky za tip, ale senzory jsou povolené a občas na mě zařvou, když zastavím a ještě něco v autě dělám, nebo ráno, když nastartuju. Bohužel nikdy při přibližování k překážce. Určitě to bude nějaká blbost, kterou v servise dořeší. Auto je totiž jinak naprosto boží :) Ty jízdní vlastnosti a manuální řazení... Pecka :)
 
Jak a cim osetrujete palubni desku kůže bez fleků ? Dekuji
 
Díky za tip, ale senzory jsou povolené a občas na mě zařvou, když zastavím a ještě něco v autě dělám, nebo ráno, když nastartuju. Bohužel nikdy při přibližování k překážce. Určitě to bude nějaká blbost, kterou v servise dořeší. Auto je totiž jinak naprosto boží :) Ty jízdní vlastnosti a manuální řazení... Pecka :)
Takže určitě nejsou vypnuté tlačítkem vedle istopu...?
 
Back
Top