Ohledně dotazů, systém na vedlejší auto opravu funguje aktivně pouze v případě blinkru. Jinak svítí symbol v zrcátku a případně na head-up displeji. Pouze při blinkru se ozve varovný signál (který lze upravit v nastavení).
Radar podle mě funguje pouze při nastaveném tempomatu. Pak to dle navolené vzdálenosti perfektně řídí rychlost a dokáže prakticky zastavit a pak se zase rozjet. Bez tempomatu jsem zatím žádné varování nezaznamenal.
Auto v kruhu, jak popisuješ, je stav systému aktivní bezpečnosti. Když je alespoň 1 systém aktivní (hlídání v pruzích, automatická světla,....) svítí kolem auta zelené kolečko, které hlásí, že je systém ready. Když je něco špatně, nebo je systém ručně vypnutý, svítí oranžové kolečko.
No a co se týče sedaček, mě tedy vyhovují maximálně. Mám látkové v CX-30 a nemůžu si stěžovat. Vše je příjemně tvrdé, ale na druhou stranu dostatečně komfortní, že po 5h jízdy z auta vylezu a hned se těším zase zpět na další projížďku
Ale určitě záleží na každém a je to čistě subjektivní pocit
Měl jsem teď možnost týden jezdit s CX-30 mild hybrid. Za mě nepříjemně tvrdá spojka (nic pro dívky) a neskutečně nepohodlné sedáky, kde bočnice tlačí do stehen. Mazda fakt sedačky neumí. Než to někdo koupí, raději vyzkoušejte...
Jezdím s E-Skyactiv X186 a na spojku a řazení si nemůžu a ani nechci stěžovat
vše je úplně super a dokonce bych bral, kdyby řazení šlo ještě více ztuha, jako například v nové MX-5. Drahá polovička taky nemá problém. To stejné u sedaček. U mě maximální spokojenost, ale určitě záleží na každém a naprosto souhlasím, že se s tím před nákupem musí každý projet. Ale to platí asi u všeho