Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Ahoj,
Jak řešíte úklid auta uvnitř, nebo celkové pračky, když u toho máte dveře otevřené, když auto po několika minutách začne křičet s hláškou, že máte nastartovat, nebo že dojde k vybití akumulátoru?
Ignorujete to?
Tak to se mi ještě nestalo. Ale je pravda, že tomu úklidu moc nedám. Auto vysaju, vyklepu koberce a pak utřu palubku a všechny plasty. Práce tak na 15 minut. Startování mám vypnuté, jen otevřené dveře a kufr. A auto ještě na mě nic neřvalo.
Ahoj,
auto mám 3 týdny a jsem z toho neustálého řvaní o vybití akumulátoru vyřízená. Už jsem byla v servisu na reklamaci, proměřili, prý vše v pořádku. Není... Nejedu dva dny, řve to. Vydávám nákup, řve to... Našla jsem odkazy, je to velký problém u CX 30. Nevím, jak to budu řešit, hrozně mi to vadí.
Please refer to this thread for similar issues that also seem to be affecting my brand new CX-30. New 2021 CX-30 owner from last week, and already getting the low battery drain message after car parked overnight with nothing on, no phone connected, and key fob far away in metal box. Brought to...
mazdas247.com
Pokud někdo máte řešení, dejte vědět, moc bych to uvítala.
Ahoj, a nejde nastavit v menu nějaký interval? Auto jsem měl týden a nic se neozývalo. Mrkněte se, co je v manuálu. Jestli se auto chová v rozporu s návodem, reklamovat a zase reklamovat.
Tak to se mi ještě nestalo. Ale je pravda, že tomu úklidu moc nedám. Auto vysaju, vyklepu koberce a pak utřu palubku a všechny plasty. Práce tak na 15 minut. Startování mám vypnuté, jen otevřené dveře a kufr. A auto ještě na mě nic neřvalo.
Jedu ve čtvrtek do servisu, jsem zvědavá, reklamovat budu do doby, než na to přijdou. Není to normální a ani zvuk nejde vypnout, takže mě to fakt vytáčí...
Ahoj, a nejde nastavit v menu nějaký interval? Auto jsem měl týden a nic se neozývalo. Mrkněte se, co je v manuálu. Jestli se auto chová v rozporu s návodem, reklamovat a zase reklamovat.
Ja jezdim v autě nahatej. Ja ho prebiral a vsude uz mikro skrabanecky ! Piano lak budiky plast palubka atd. To je hruza ! Ale jinak milacek az na tu prevodovku ! 5-6 jsem nechal zaplombovat jinak by to bylo porad podtoceny.
Ahoj,
auto mám 3 týdny a jsem z toho neustálého řvaní o vybití akumulátoru vyřízená. Už jsem byla v servisu na reklamaci, proměřili, prý vše v pořádku. Není... Nejedu dva dny, řve to. Vydávám nákup, řve to... Našla jsem odkazy, je to velký problém u CX 30. Nevím, jak to budu řešit, hrozně mi to vadí.
Please refer to this thread for similar issues that also seem to be affecting my brand new CX-30. New 2021 CX-30 owner from last week, and already getting the low battery drain message after car parked overnight with nothing on, no phone connected, and key fob far away in metal box. Brought to...
mazdas247.com
Pokud někdo máte řešení, dejte vědět, moc bych to uvítala.
Tak u mě po 2měsících fungování tahle hláška nenaběhla ještě ani jednou. Dle zahraničních webů byla na začátku května aktualizace na lepší čtení dopravních značek a taky na zvýšení limitu hlášení výrazné spotřeby baterie. Ta hláška se upravila z 30min na 90min. Ten čas se nasčítává vždy, když baterie není dobíjena, takže při otevřených dveřích, poslouchání rádia, atd. Stále se to nasčítává, dokud se motor nenastartuje a neujede alespoň 5-7km. Pak se ten interval opět vynuluje. Takže chyba může být proto, že v servise nepřehráli SW, že nějaké zařízení v autě neustále ždíme baterii (adaptér do zapalovače, usb kabel propojený se zařízením, .....) a nebo je v háji originální baterie... Něco z toho to určitě bude
Ahoj,
auto mám 3 týdny a jsem z toho neustálého řvaní o vybití akumulátoru vyřízená. Už jsem byla v servisu na reklamaci, proměřili, prý vše v pořádku. Není... Nejedu dva dny, řve to. Vydávám nákup, řve to... Našla jsem odkazy, je to velký problém u CX 30. Nevím, jak to budu řešit, hrozně mi to vadí.
Please refer to this thread for similar issues that also seem to be affecting my brand new CX-30. New 2021 CX-30 owner from last week, and already getting the low battery drain message after car parked overnight with nothing on, no phone connected, and key fob far away in metal box. Brought to...
mazdas247.com
Pokud někdo máte řešení, dejte vědět, moc bych to uvítala.
Tohle se dělo jen asi 1 týden od koupě, asi se baterie konečně po transportu z Japonska dobila. Jinak jsem četl, že o tomto problému automobilka ví a od 1Q 2022 bude přehrávat SW. Takže do servisu a požadovat nový update SW!
Tak u mě po 2měsících fungování tahle hláška nenaběhla ještě ani jednou. Dle zahraničních webů byla na začátku května aktualizace na lepší čtení dopravních značek a taky na zvýšení limitu hlášení výrazné spotřeby baterie. Ta hláška se upravila z 30min na 90min. Ten čas se nasčítává vždy, když baterie není dobíjena, takže při otevřených dveřích, poslouchání rádia, atd. Stále se to nasčítává, dokud se motor nenastartuje a neujede alespoň 5-7km. Pak se ten interval opět vynuluje. Takže chyba může být proto, že v servise nepřehráli SW, že nějaké zařízení v autě neustále ždíme baterii (adaptér do zapalovače, usb kabel propojený se zařízením, .....) a nebo je v háji originální baterie... Něco z toho to určitě bude
To je přesně ono. Poprvé po třech měsících, po pár dnech co jsem pucoval auto, takže otevřené dveře atd...
Těch 30 minut se nascitalo.
Sakra krátký interval.
To že to prodloužili na 90 minut značí, že je to JEN hláška a že je to v pohodě.
Diiik.
Zdravim,, Mam dilemu medzi kupou sedanu M3 s G150 alebo X186. Vyuzitie by bolo 3-clennou rodinou a primarne v meste/okresky, pomerne casto aj na kratke trasy, preto koniec-koncov som upustil od turba a Civicu. Okrem toho ma v podstate bavi radit, preto ma zaujima M3 manual v kombinacii s velkym...
Tak jsem byl dnes v servisu po 5.500Km na výměně oleje, ale hlavně na opravu chybných / nefunkčních bočních parkovacích senzorů a velmi špatného čtení dopravních značek. Výsledek: Firmware mám aktuální, značky dle testovací jízdy fungují. Parkovací senzory boční nefungují na ostatních nových modelech stejně, jako u mě a přední i zadní senzory se zpožděním. Testováno na dvou CX-30 a jedné trojce. Prý se určitě brzy opraví novým firmwarem, ale pro jistotu mám počkat až na klasický servis v dubnu 2023, kdy by měl být nový firmware již dostupný.... Tak nevím, jestli jsem spokojený s výsledkem....
@Ace002 To bych na ně teda s těmi senzory přitlačil trochu více, pokud u ostatních aut se stejným firmwarem to funguje jinak a lépe a rychleji, tak bude možná problém i jinde. A tedy odkázat zákazníka na příští servis, který bude za třičtvrtě roku ?, no mohli ukázat trochu víc prozákaznický přístup, že by se třeba ozvali, jakmile bude nový firmware na světě.
@Ace002 To bych na ně teda s těmi senzory přitlačil trochu více, pokud u ostatních aut se stejným firmwarem to funguje jinak a lépe a rychleji, tak bude možná problém i jinde. A tedy odkázat zákazníka na příští servis, který bude za třičtvrtě roku ?, no mohli ukázat trochu víc prozákaznický přístup, že by se třeba ozvali, jakmile bude nový firmware na světě.
Psal jsem, že ty sensory na nových autech fungují stejně špatně, jako na mém (taky novém Takže asi nějaký globální problém, který ještě nedořešili... Zrovna u parkovacích by si měli dát víc záležet. A to jsem si myslel, že je tenhle systém za ty roky už odzkoušený a funguje všude bez problémů.... Chyba lávky ...
Aby bylo snadnější používat naše webové stránky, používáme soubory cookie. Protože však Evropská unie ve své nekonečné moudrosti stanovila povinnost jasně vás o této skutečnosti informovat, činíme tak tímto textem. Používáním těchto stránek souhlasíte s používáním souborů cookie.