• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

Ajaj mam odpojenou baterku zavrenou kapotu zamcene auto jak se dostanu dovnitř ? Ma to klíček v dalkovem ovladani ? ? Dekuji
Ano, klíček je v dálkovém ovládání. Pak stačí zatáhnout za kliku řidiče a objeví se klasický zámek. Bylo mi řečeno, že když je baterie vybitá, že nefunguje odemknutí auta, je nutné se do auta dostat klasickým klíčem a pak tím dálkovým zmáčknout tlačítko startování :) Doufám, že to nebudu nikdy potřebovat :)
 
Taky vás v noci při dálkových světlech oslňuje odražené světlo od cedulí a značek? Kolikrát to až třeba v nepřehledné situaci je na škodu a dálkové vypínám.
 
Ja myslím, že to je vlastnosť všetkých poriadnych LED svetiel. Mazda má aspoň toľko rozumu, že po odraze diaľkové nevypne a potom zas kvôli tme nezapne (a tak stále dokola), ako sa to deje u niektorých iných značiek.
 
Taky vás v noci při dálkových světlech oslňuje odražené světlo od cedulí a značek? Kolikrát to až třeba v nepřehledné situaci je na škodu a dálkové vypínám.
Ano a ne jenom u Mazdy, ale v podstatě ve všech autech který mají výkonější dálkový světla a zároveň jsou u silnice/dálnice nový reflexní cedule.
 
Ja myslím, že to je vlastnosť všetkých poriadnych LED svetiel. Mazda má aspoň toľko rozumu, že po odraze diaľkové nevypne a potom zas kvôli tme nezapne (a tak stále dokola), ako sa to deje u niektorých iných značiek.
To máš pravdu
 
Taky vás v noci při dálkových světlech oslňuje odražené světlo od cedulí a značek? Kolikrát to až třeba v nepřehledné situaci je na škodu a dálkové vypínám.
Taky taky. Vždycky, když se zapnou automatická dálková světla. Na dálnici je to ale celkem OK. To, co mě štve víc, že se ty dálková světla zapnou i ve městě při 50km/h. To všichni chodci a cyklisti v protisměru padají do příkopů a navíc je to protizákonné.... Snad se to opraví dalším softwarem
 
Ja myslím, že to je vlastnosť všetkých poriadnych LED svetiel. Mazda má aspoň toľko rozumu, že po odraze diaľkové nevypne a potom zas kvôli tme nezapne (a tak stále dokola), ako sa to deje u niektorých iných značiek.
Přesně tohle moje 6gj 2015 dělá... Namontovali u nás nové patníky, úsek cca 3km a auto se může zbláznit - a já taky? Dobře že to u novějších aut upravili
 
Ještě mě taky štve, že když jsou světla na AUTO a přes den za světla začne pršet, tak se sami automaticky nerozsvítí potkávací a koncová světla.
Například u VW to funguje tak, že jakmile dešťový senzor zapne stěrače, automaticky se zapnou i potkávací a koncová světla.
 
Nevíte náhodou, zda hybridní baterie (e-skyactiv) dokáže auto i nastartovat v případě, že hlavní baterie odejde? Nezkoušel to někdo z vás? Nebo je hlavní baterka vždy priorita?
Díky za informaci
 
Taky se vám občas zapne vnitřní cirkulace vzduchu a nevíte proč?
Vždycky, když přepnu klimatizaci z manuálního režimu na "auto" :) Jako funkce rychlého ochlazení je to OK, ale nerozumím, že se pak po vychlazení nepřepne zpět
 
Po 3 měsících užívání auta jsem klimatizaci taktéž nevychytala, potěšilo mě, že v tom nejsem sama. Přepnutím na auto se zapne klima a vnitřní cirkulace, na venkovní cirkulaci musím už ručně. Pocitově automatika nedodržuje nastavené stupně, takže do toho ručně stále zasahuji...
 
Po 3 měsících užívání auta jsem klimatizaci taktéž nevychytala, potěšilo mě, že v tom nejsem sama. Přepnutím na auto se zapne klima a vnitřní cirkulace, na venkovní cirkulaci musím už ručně. Pocitově automatika nedodržuje nastavené stupně, takže do toho ručně stále zasahuji...
Ano, přesně tak. Mám to stejně. Neustále něco upravuju a přepínám ? Asi jsem tu jejich Japonskou logiku zatím nepobral a nebo někde Japonští inženýři udělali chybu?
 
Taky se vám občas zapne vnitřní cirkulace vzduchu a nevíte proč?
Tohle umí moje druhé nemazdaopel auto a dělá to čidlo kvality venkovního vzduchu... Pokud zjistí znečištěný vzduch samo přepne na vnitřní okruh, potom zase zpět... Jestli to umí i Mazda jsem nezjišťoval. Jinak u Mazdy do toho taky pořád zasahuju, byl jsem zvyklej mít celoročně 22 a vůbec na to nesahat?
 
Ha, pred tejdnem jsem si zrovna rikal, proc to prepne na vnitrni, i kdyt venku nejsou tropy :)

Vždycky, když přepnu klimatizaci z manuálního režimu na "auto" :) Jako funkce rychlého ochlazení je to OK, ale nerozumím, že se pak po vychlazení nepřepne zpět
Jo to jsem se taky divil, toyoty mi to tak delaly
 
Když se pustí auto klimatizace a venku je vedro, tak se to samo nastaví na vnitřní cirkulaci. Po nějaké době by se to mělo samo přepnout na vnější cirkulaci. U trojky BM to trvalo snad 15-20 minut než se to přeplo. Teď u trojky BP jsem to ani nezkoušel za jak dlouho se to přepne. Po chvilce to na vnější cirkulaci přepnu sám. Co vím, tak čidlo kvality vzduchu Mazdy nemají. Ani třeba v 6 km tunelu se to samo na vnitřní nepřepne.
 
Back
Top