• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

Jako první bych tipoval nejjednodušší důvod. Klíčky v kabelce a tlačítko na boku se na něco přimáčkne. Zkusil bych je dát do něčeho, co náhodnému stisknutí 100% zamezí.
Auto jsem zkoušel odemykat a svítí max. 30s než světla zhasnou.
Takže jsem si také myslel, že omylem zmáčkla tlačítko, ale dnes v práci ji upozornila kolegyně, že jí auto svítí, takže věřím, že nešlo o žádné náhodné zmáčknutí tlačítka, protože než za ní kolegyně došla z venku dovnitř a než manželka vyšla ven bylo určitě déle než 30 sekund.
 
Auto jsem zkoušel odemykat a svítí max. 30s než světla zhasnou.
Takže jsem si také myslel, že omylem zmáčkla tlačítko, ale dnes v práci ji upozornila kolegyně, že jí auto svítí, takže věřím, že nešlo o žádné náhodné zmáčknutí tlačítka, protože než za ní kolegyně došla z venku dovnitř a než manželka vyšla ven bylo určitě déle než 30 sekund.

V tom případě tip nevyšel. Jestli svítí výrazně delší dobu než 30s, tak to nejspíš zklamala technika. Jinak by se odemykací tlačítko muselo asi opakovaně mačkat a ovladač být v dosahu auta.
Představa, že se auto samo odemyká, třeba na dovolené, kdy jsou v autě věci, není moc příjemná. O přetechnizovaném autě kolikrát přemýšlím v souvislosti s brzdami a dalšími asistenty navěšenými na kolech.
 
V tom případě tip nevyšel. Jestli svítí výrazně delší dobu než 30s, tak to nejspíš zklamala technika. Jinak by se odemykací tlačítko muselo asi opakovaně mačkat a ovladač být v dosahu auta.
Představa, že se auto samo odemyká, třeba na dovolené, kdy jsou v autě věci, není moc příjemná. O přetechnizovaném autě kolikrát přemýšlím v souvislosti s brzdami a dalšími asistenty navěšenými na kolech.
Manželce řeknu, ať zkusí klíč dávat do nějaké kapsičky, kde opravdu nemůže dojít k něchtěnému zmáčknutí tlačítka, pro jistotu. Včera jsem auto zamykal, odemykal, zkoušel ruzné věci, ale vždy se poslušně po těch 30 sekundách zamklo :).

Pokud to udělá zas, tak s tím zajedu do servisu.

Díky!
 
Vsem ahoj jen rychlovka cx30 CarPlay? Jde nejde ? Dekuji
 
Taky si myslím, že teď už to mají Mazdy v základu. Stačí při nastartovaném, zabrzděném autě (zařazeno P, N) připojit telefon kabelem (ideálně originál, který jsi dostal k telefonu) k Mazdě a samo by Tě to v telefonu a pak v autě mělo navést. Pokud by to nešlo, tak je občas potřeba nejdříve telefon spárovat přes bluetooth.
 
A este treba spustiť Siri. Ak si ju doteraz nepoužíval…
 
V patek vymena b sloupků plus spodnich list 200 ecek . Koukal jsem jeden b sloupek promacknuty tak bude vymena no za blbost se plati. Uz tu je cx60 luxus

BF83D5F9-7F97-4E6C-9B98-3EB4D75BF986.jpeg
 
Mě nenadchla spíše tím že je téměř identický prostor jako v CX5 ale mnohem dražší. Očekával jsem více místa vzadu i kufru.

Samsung S22 256GB Tapatalk
 
za mě první Mazda co mě fakt nenadchla, skoro bych řekl " hnusný předek " , hlavně ty světla ?
A to ve verzi Red Soul, za mě, není tak hrozné, v Car Star byla i bílá a to teprve vynikly ty podivné kontrasty předku :confused:
Moc hezky vypadal naopak interiér v černé, světlý vnitřek s těmi výšivkami byl takový …. ne ošklivý, spíše zvláštní.

Uppsss, už si taky zasloužíme přesun do jiného vlákna..., omluva.
 
Poslední úprava:
Taky si myslím, že teď už to mají Mazdy v základu. Stačí při nastartovaném, zabrzděném autě (zařazeno P, N) připojit telefon kabelem (ideálně originál, který jsi dostal k telefonu) k Mazdě a samo by Tě to v telefonu a pak v autě mělo navést. Pokud by to nešlo, tak je občas potřeba nejdříve telefon spárovat přes bluetooth.
Super

39F87208-275C-4DF6-B74A-356B60148BDF.jpeg
 
Mám na vás dotaz ohledně manuální kontroly a nahrání firmwaru přes řídící jednotu. Ke kontrole je potřeba jednotka VCM2 a současně systém Mazda MDARS. Zajímalo by mě, zda to už někdo nezkoušel, nebo nemá k dispozici na zapůjčení / kontrolu firmwaru ve voze.
Díky za informace
 
No to teda! Když jdu s vozíkem z obchodu, dálkově otevírám, abych nestála u auta jako žebrák...
 
Jak jste řešili výměnu kabinového pylového filtru na CX-30, pokud jste nešli na servisku do Mazda salonu? Internet je sice plnej náhrad za Mazda origoš BDGF61J6X, ale... je to samá chyba / nekompatibilita - buď je mírně jinej celkovej rozměr nebo jsou mírně jiný plastový packy, který drží filtr zacvaknutý. Máte někdo vyzkoušenou náhradu, která tam opravdu pasuje ? Díky
 
Jak jste řešili výměnu kabinového pylového filtru na CX-30, pokud jste nešli na servisku do Mazda salonu? Internet je sice plnej náhrad za Mazda origoš BDGF61J6X, ale... je to samá chyba / nekompatibilita - buď je mírně jinej celkovej rozměr nebo jsou mírně jiný plastový packy, který drží filtr zacvaknutý. Máte někdo vyzkoušenou náhradu, která tam opravdu pasuje ? Díky
Měl jsem podobný problém u M 3 Bp ,na konec jsem ho nechal vyměnit v rámci 2. garance.
 
Na 2 dny jsme teď měli místo 6ky doma náhradní CX-30. Auto v maximální výbavě. Celkem jsem byl překvapený kompaktností toho auta a i celkově takovým ne SUV chováním. Možná to bylo na 18kách až překvapivě tvrdé. Ale jinak zábava řídit, řízení příjemně tuhé. Každopádně vzhledově k tomu ta modrošedá metalíza sedí a ani mi už tak nevadí to velké oplastování. Kupodivu i s prostorností to bylo fajn, nezkoušel jsem autosedačku, ale já si se svými 1,84 za sebe sedl celkem pohodlně. Interiér taky fajn, ani se všemi pakety tam není ten pocit luxusu, jako v 6ce, ale pokud bych to srovnal s konkurencí, tak bude určitě na špičce. Jen teda volant už byl vyleštěný a jevil známky používání, jak u nás na 6ce po 100tis. km.:D Jinak ale žádné vrzání, nic.

Co teda, ale byla tragédie, to byla motorizace. V servise mi dali jen klíče a já jel. No po 35 km domů (dálnice + Brusel) tak jsem žil v představě, že jsem dostal G122, což prostě vysvětlovalo, že to prostě společně s automatem mělo zpomalené reakce, utrápený zvuk a nejelo to. No po zaparkování jsem vzadu na autě zjistil že je to 186X (nejspíš FWD, protože opak nebyl uveden). Upřímně nevím, kam se všichni Ti koně ztratili. Oproti G194 ten motor prostě nejede a jen hučí. Přitom auto už mělo najeto 15 tis. km a tedy bylo i zajeté. Hlavně reakce na sešlápnutí plynového pedálu je prostě strašná jak ze strany převodovky tak pak i samotného motoru. Moc si to tedy nedovedu představit s tím G122.:confused:

Fotka spíš jen dokumentační.

CX 30.jpg
 
Back
Top