• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

Jak jste řešili výměnu kabinového pylového filtru na CX-30, pokud jste nešli na servisku do Mazda salonu? Internet je sice plnej náhrad za Mazda origoš BDGF61J6X, ale... je to samá chyba / nekompatibilita - buď je mírně jinej celkovej rozměr nebo jsou mírně jiný plastový packy, který drží filtr zacvaknutý. Máte někdo vyzkoušenou náhradu, která tam opravdu pasuje ? Díky
Zatím jen servis, snad ho měnili, na faktuře je? Rozhodně budu řešit do budoucna, t.z. dobrá otázka....
 
G122 stačí až až už nam prisel flastr 30 eur na 50 jsem mel 58 ? jinak vsude vesnice 30 km to bych se p…. 180 eur misto 30 !!!
 
Zdravím všechny příznivce značky Mazda. Do týdne se stanu majitelem Mazdy cx-30 skyactiv x manuál. Rád bych se Vás zeptal na nějaké rady do začátku. Zajetí motoru, čemu se vyvarovat, co mě může překvapit apod. Je to moje první Mazda. Doteď jezdím s 1.4 atmosféra. Díky předem za Vaše tipy a rady.
 
Zdravím všechny příznivce značky Mazda. Do týdne se stanu majitelem Mazdy cx-30 skyactiv x manuál. Rád bych se Vás zeptal na nějaké rady do začátku. Zajetí motoru, čemu se vyvarovat, co mě může překvapit apod. Je to moje první Mazda. Doteď jezdím s 1.4 atmosféra. Díky předem za Vaše tipy a rady.
Nic pri prvnim nasednuti se zblaznis ! Proste Mazda. Nasedni a klackem tam cpi rychlosti. Ja jezdim v rajchu vesnicky sama zatacka kochacka tak hodne řadim nic neprehanim do cerveneho mam 2000 km a porad si hraju sam nevim v kolika km to uz muzu pustit. V 5 ? V 10 ? Nevytacej to nepodtacej to hodne tím klackem hoň rychlosti. Rekl bych od 5000 km to uz asi uvolni. Jinak ja porad cumim na interier proste luxus vse jak ma byt pecka ! Taky skoro porad bouram musim prestat cumet na interier.
 
Díky. To auto se mi fakt líbí, proto jsem do ní šel. Trochu se bojím toho motoru, jestli bude dělat dobrotu. Přece jenom je tam už té elektroniky hodně. Taky jsem tady četl, že hodně lidí kritizuje funkčnost park. senzorů. Ještě mě trochu mrzelo, že můj kus nemá zvuk BOSE,ale přijde mi, že základní audio nemá špatný zvuk.
 
Díky. To auto se mi fakt líbí, proto jsem do ní šel. Trochu se bojím toho motoru, jestli bude dělat dobrotu. Přece jenom je tam už té elektroniky hodně. Taky jsem tady četl, že hodně lidí kritizuje funkčnost park. senzorů. Ještě mě trochu mrzelo, že můj kus nemá zvuk BOSE,ale přijde mi, že základní audio nemá špatný zvuk.
Zadni kamera super predek na hov….! Audio ok stejne tam nic nehrajou. Motor X nevim neznam. G122 valce citim kdyz se vypnou . Uz to neni stary dobry 2 litr taky me tam se… vypinani valcu a mild hybrid ! X vypinani valcu nema bud rad !
 
Já jsem právě zastáncem poctivé atmosféry. Litrovej 3hrnek a podobný není nic pro mě. Samozřejmě je to na každém. Jsou lidi, kterým to vyhovuje a nic proti tomu.
 
Já jsem právě zastáncem poctivé atmosféry. Litrovej 3hrnek a podobný není nic pro mě. Samozřejmě je to na každém. Jsou lidi, kterým to vyhovuje a nic proti tomu.
Jj mam doma 3 atmosferky ! Swift cx3 a cx30.
 
Zdravím všechny příznivce značky Mazda. Do týdne se stanu majitelem Mazdy cx-30 skyactiv x manuál. Rád bych se Vás zeptal na nějaké rady do začátku. Zajetí motoru, čemu se vyvarovat, co mě může překvapit apod. Je to moje první Mazda. Doteď jezdím s 1.4 atmosféra. Díky předem za Vaše tipy a rady.
Mám stejnou motorizaci. Asi předám informaci od prodejce. Doporučoval mi motor najíždět na max 4500tis otáček a v 5tis km vyměnit pouze olej. Pak to vytáčet do max a od 10tis se pustí plný výkon motoru. Mám najeto 14tis a výkon sice ok, ale tak na 110KW. Určitě ne na 136KW…. Auto jinak jezdí skvěle, spotřeba kolem 6,5 - 7L, ale pár much tam je: parkovací sensory prakticky nefungují - hlavně ty boční, rychlostní limity taky nefungují a automatická dálková světla občas připomínají stroboskop :) Jo a mlhovky nejdou zapnout, když máš světla v poloze auto :)
 
Mám stejnou motorizaci. Asi předám informaci od prodejce. Doporučoval mi motor najíždět na max 4500tis otáček a v 5tis km vyměnit pouze olej. Pak to vytáčet do max a od 10tis se pustí plný výkon motoru. Mám najeto 14tis a výkon sice ok, ale tak na 110KW. Určitě ne na 136KW…. Auto jinak jezdí skvěle, spotřeba kolem 6,5 - 7L, ale pár much tam je: parkovací sensory prakticky nefungují - hlavně ty boční, rychlostní limity taky nefungují a automatická dálková světla občas připomínají stroboskop :) Jo a mlhovky nejdou zapnout, když máš světla v poloze auto :)
To si musíš vybrat: denní svícení a mlha jaksi nejdou k sobě. Tohle senzory zatím moc neumějí, musíš do toho šáhnout. Pokud v režimu AUTO svítí hlavní světla, mlhovka by jít zapnout měla.
 
To si musíš vybrat: denní svícení a mlha jaksi nejdou k sobě. Tohle senzory zatím moc neumějí, musíš do toho šáhnout. Pokud v režimu AUTO svítí hlavní světla, mlhovka by jít zapnout měla.
Ostatní značky (koncern a Ford) mají třeba funkci, když se spustí stěrače na max, zapnou se plná světla i v režimu Auto. Tohle mě na Mazdě docela mrzí, ale třeba to časem přistane v aktualizaci.
 
Ostatní značky (koncern a Ford) mají třeba funkci, když se spustí stěrače na max, zapnou se plná světla i v režimu Auto. Tohle mě na Mazdě docela mrzí, ale třeba to časem přistane v aktualizaci.
Málokdo použije v mlze stěrače na max, to není průtrž mračen. Prostě mlha je zvláštní situace, kdy může být hodně světla a stejně nic nevidíš a nikdo nevidí Tebe...
 
Mě ničí stěrače ! Milion kubíků vody vystříkne na světla a dvě kapky na přední sklo !!! Sklo je porad totálně zasra…. !
 
Málokdo použije v mlze stěrače na max, to není průtrž mračen. Prostě mlha je zvláštní situace, kdy může být hodně světla a stejně nic nevidíš a nikdo nevidí Tebe...
Jasně, tady jsem smíchal dvě věci dohromady. První je silný liják, kdy jedou stěrače na max. Mazda světla nerozsvítí, takže auto je zezadu neosvětlené a prakticky neviditelné. Ostatní značky světla pustí. No a v mlze přes den, když jsou světla v režimu auto, nejdou spustit mlhovky. Od té doby jezdím stále se spuštěnými hlavními světly
 
Vy máte na cx 30 přední mlhovky? Jsem myslel, že už tam nejsou. Jen jedna zadní.
Nejsou nedelaji uz !

Jasně, tady jsem smíchal dvě věci dohromady. První je silný liják, kdy jedou stěrače na max. Mazda světla nerozsvítí, takže auto je zezadu neosvětlené a prakticky neviditelné. Ostatní značky světla pustí. No a v mlze přes den, když jsou světla v režimu auto, nejdou spustit mlhovky. Od té doby jezdím stále se spuštěnými hlavními světly
Tohle neni mlha ! CX 30 nema mlhovky ! Jen zadek !

23E64240-8AD1-4AA6-9D97-8497A641D69A.png
 
Vy máte na cx 30 přední mlhovky? Jsem myslel, že už tam nejsou. Jen jedna zadní.
Jen jedna zadní. Taky jsou zkoumal, ale vepředu nic. Na druhou stranu, světla Mazdy svítí snad úplně nejlíp ze všech různých značek. Za mě je to velmi podobné světlům Intelligent light system od Mercedesu (2016-2020), i když je Mercedes s inteligencí o level výše :)
 
Mám stejnou motorizaci. Asi předám informaci od prodejce. Doporučoval mi motor najíždět na max 4500tis otáček a v 5tis km vyměnit pouze olej. Pak to vytáčet do max a od 10tis se pustí plný výkon motoru. Mám najeto 14tis a výkon sice ok, ale tak na 110KW. Určitě ne na 136KW…. Auto jinak jezdí skvěle, spotřeba kolem 6,5 - 7L, ale pár much tam je: parkovací sensory prakticky nefungují - hlavně ty boční, rychlostní limity taky nefungují a automatická dálková světla občas připomínají stroboskop :) Jo a mlhovky nejdou zapnout, když máš světla v poloze auto :)
Všechno co tu zaznělo, souhlas. Ještě bych doporučil první km jet delší úsek v kuse, tak 200 km a střídat rychlost a hlavně kvalty. To potřebuje každé nové auto. Nejhorší zajetí je dálnice pořád na jeden kvalt nebo denně 10 km se studeným motorem....
 
Back
Top