• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

Psal jsem, že ty sensory na nových autech fungují stejně špatně, jako na mém (taky novém :) Takže asi nějaký globální problém, který ještě nedořešili...
Aha, to jsem to jen špatně pochopil. :) Ale jinak souhlasím, že tady by člověk v dnešní době problémy nečekal.
 
Parkovací senzory boční nefungují na ostatních nových modelech stejně, jako u mě a přední i zadní senzory se zpožděním. Testováno na dvou CX-30 a jedné trojce.
Tak já mám trojku 2022 a tam fungují dobře. Ale mám jen 4 přední a 4 zadní. Ty boční nemám.
 
Mexiko na to se… ? ja mam konecne predni plus zadni senzory a hned v garazi jsem to napral do horaka ? a pak brutální pípák

Ja si mel koupit Pištu Hufnágla !
 
Tak já mám trojku 2022 a tam fungují dobře. Ale mám jen 4 přední a 4 zadní. Ty boční nemám.
No, ehm :-) každé auto má 4senzory (vzadu a dle výbavy i vepředu). Dva senzory (vnitřní z těch čtyřech) hlídají přední / zadní část auta a dva na krajích (vnější z těch čtyřech) hlídají roh auta = tj boční senzor :) Je ale zajímavý, že to někomu funguje a někomu ne...
 
No, ehm :) každé auto má 4senzory (vzadu a dle výbavy i vepředu). Dva senzory (vnitřní z těch čtyřech) hlídají přední / zadní část auta a dva na krajích (vnější z těch čtyřech) hlídají roh auta = tj boční senzor :) Je ale zajímavý, že to někomu funguje a někomu ne...
Tak když máš paket Safety, tak je vzadu senzorů 6. Jeden ještě navíc na každé straně z boku.

7.1-kh9zemns.jpg
 
Tak když máš paket Safety, tak je vzadu senzorů 6. Jeden ještě navíc na každé straně z boku.

Zobrazit přílohu 41410
Aha, tak to vidím poprvé :) Ale netuším, proč by tam měly být, když by roh vozu měly krýt právě "krajní" 2 senzory z těch čtyřech vzadu a vepředu. Já mám součástí paketu i "rear traffic alert" při vycouvávání, ale to je myslím řešeno radary v nárazníku a tenhle systém funguje perfektně.
 
Aha, tak to vidím poprvé :) Ale netuším, proč by tam měly být, když by roh vozu měly krýt právě "krajní" 2 senzory z těch čtyřech vzadu a vepředu. Já mám součástí paketu i "rear traffic alert" při vycouvávání, ale to je myslím řešeno radary v nárazníku a tenhle systém funguje perfektně.
Právě že ty dva krajní toho moc z boku nepokrývají, tak tam dávají 2 úplně z boku ?. Jinak ten systém při couvání to bere z radarů jako při hlídání mrtvých úhlů a je to dost návykové.
 
Už ne. Už jsou i u Safety pouze 4 kusy. MY 2022+
Jo to je možné. Pro rok 2022 psali změny a kromě zadních světel, pulsujících blinkrů a změny usb, tak psali i snížení počtu senzorů. Já tam měl 4+4, tak jsem myslel, že to nezměnili a oni to tedy asi snížili jen u paketu safety.
 
Podělím se o zkušenost - je tady tolik témat, ze jsem přemýšlel do kterého to napsat.
Z ničeho nic přestala fungovat klimatizace. Ventilátor, chladivo, pojistky v pohodě - ale nechladilo.
Po velmi dobré zkušenosti se servisem v Příbrami jsem zavolal - velmi ochotný a rychlý přístup, zajištění náhradního auta, ve čtvrtek odpoledne ve 4 jsem tam auto dal, v pátek v 10 telefonát, ze je závada opravena.
Zjistili, že je tam špatná kabeláž ke kompresoru (zvláštní u 2roky starého auta), vyměněno na záruku.
Prostě velká pochvala a poděkování Autoprofi Příbram.
 
Diky za tip vyzkousim je z Phy blizko a budu chtit vymenit olej u mazd po zajeti ted a pak prohlidky, obecne na Mazda servisy tu nebejvaj dobry reference :)
 
Diky za tip vyzkousim je z Phy blizko a budu chtit vymenit olej u mazd po zajeti ted a pak prohlidky, obecne na Mazda servisy tu nebejvaj dobry reference :)
Psal jsem to i do tematu Zkusenosti se servisy - delal jsem u nich garancku, privezl vlastni olej i filtr na vymenu, vsechno uplne v pohode
 
Dobře děláš. Je třeba to dotánout a nedat se. Zřejmě to je nějaká softwarová chyba.
Takže jsem konečně byla na přehrání softwaru, prý je interval opravdu nastavený na 30 minut, nyní již na 90 minut, zatím se hláška o vybití baterie neukázala. Ještě jsme Mazdu protáhli do Košic, tak se snad dobilo vše co šlo a zatím klid. V servisu ke mně byli velice vstřícní, včetně přehrání softwaru i půlhodinového školení na mých 12 sepsaných dotazů. Tak konečně spokojenost s autem!
 
Takže jsem konečně byla na přehrání softwaru, prý je interval opravdu nastavený na 30 minut, nyní již na 90 minut, zatím se hláška o vybití baterie neukázala. Ještě jsme Mazdu protáhli do Košic, tak se snad dobilo vše co šlo a zatím klid. V servisu ke mně byli velice vstřícní, včetně přehrání softwaru i půlhodinového školení na mých 12 sepsaných dotazů. Tak konečně spokojenost s autem!
To je fajn výsledek. Co jsi podával za dotazy. Podělíš se?
 
To je fajn výsledek. Co jsi podával za dotazy. Podělíš se?
Asi nejdůležitější, že nemusím při rozjezdu na světlech vypínat Atohold (mám automat) což jsem dělala, protože stále svítila kontrolka. Pokud svítí, lze opravdu jen sundat nohu z plynu, stojíš, pak přidat plyn, jedeš... Pokud nepouziješ delší dobu, Autohold se vypne sám. Taky jsem si nacvičila jak odemknout auto klíčkem z ovládání, jak odejít od auta bez zamykání nebo hlazení kliky zvenku atd. :-)
 
Ajaj mam odpojenou baterku zavrenou kapotu zamcene auto jak se dostanu dovnitř ? Ma to klíček v dalkovem ovladani ? ? Dekuji
 
Back
Top