• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-30 - obecně

ahoj, kolik Vás stála 1. garančka na X186?
nejezdíte někdo na garančky do Německa?
Pokud ano, je to v rámci záruky vůbec možné?
Díky
 
ahoj, kolik Vás stála 1. garančka na X186?
nejezdíte někdo na garančky do Německa?
Pokud ano, je to v rámci záruky vůbec možné?
Díky
Jezdim je neboj ! Zapis i do knihy a zatim precizni prace. Cena do 300 eur. Jezdim tam s Mazdou cx3 ted v kvetnu jedu s Mazdou cx30 prvni prohlidka.
 
Jezdim je neboj ! Zapis i do knihy a zatim precizni prace. Cena do 300 eur. Jezdim tam s Mazdou cx3 ted v kvetnu jedu s Mazdou cx30 prvni prohlidka.
Taky uvazuju ze vyzkousim, kdyz mam dve novy Mazdy, normalne na pockani tzn pockas si tam, kdyz jsi objednanej?
 
Taky uvazuju ze vyzkousim, kdyz mam dve novy Mazdy, normalne na pockani tzn pockas si tam, kdyz jsi objednanej?
Ano objednas i cenu si nechas rict informativni a mazes na servis. Muzes jit mino servis na kavu do mesta, ale Kaffee oder Tee ti nabidnou primo v servisu. Muzes zustat tam a dívat se pres sklo tedy mluvim o Autohaus Fritsche na to jak se ti hezky staraji o Mazdu. Ne jak u nas ty pr….. špinavý ruce a spinavy monterky hups do auta a šup na rampu a jeste platíš kotel.
 
Jezdim je neboj ! Zapis i do knihy a zatim precizni prace. Cena do 300 eur. Jezdim tam s Mazdou cx3 ted v kvetnu jedu s Mazdou cx30 prvni prohlidka.
Někde jsem slyšel, že v DE automaticky neprodlužují Mazda asistenci a že se o to musí pozadat, aby to manuálně provedli.
Narozdíl od CR, kde se automaticky prodlouží zápisem do ESK.
 
ahoj, kolik Vás stála 1. garančka na X186?
nejezdíte někdo na garančky do Německa?
Pokud ano, je to v rámci záruky vůbec možné?
Díky
8500,- v Mazda Příbram, olej , filtr, prohlídka, auto vrátili s hláškou baterie hrozí poškození, hlavně že mi dolili 1,5 litru do ostřikovačů, i když jsem je dolíval doma před odjezdem, škoda mluvit, tam rozhodně nikdo nejezděte.
Stěžoval jsem si u oficiálního dovozce do CZ, a po 1/2 roce bez jediného řádku odpovědi :sob::sob:
Také se chystám do DE na druhou prohlídku, aspoň budu mít jistotu, že zaplacené =ukony odpracovali, což bohužel v CZ originál servisech není!!!!!!
Je to velice smutné, a nikdo se nad tím nepozastavuje!!! Asi podnikatelé a firmy platí dost...............ať žije CZ Mazda:weary_face:
 
Zdravím,
nemá někdo podobnou zkušenost nebo již neřešil...
Při pomalém otáčení volantem (pouze na levou stranu) je cítit mírný odpor a to v téměř pravidelných místech odpovídajících cca úhlům 5°, 10°, atd. Otáčení volantem doprava bez problémů. Nejviditelnější problém - pokud za jízdy otočím volantem vpravo o přibližně 20° a pustím ho, samovolně se vrátí do "nulové" polohy, pokud to samé udělám při otočení vlevo, po puštění volantu se tento zastaví v úhlu cca 10° a zůstane tak, do "nulové" polohy mu musím lehce pomoci.
Díky za reakce.
 
Zdravím všchny. Rád bych se Vás zeptal, zda nemáte podobnou zkušenost. Zhruba před týdnem jsem umyl auto. Poté jsem potřeboval něco zařídit ve městě cca 20km cesty. Auto stálo zhruba hodinu na náměstí, kde se parkuje podélně v kopci. tedy náklon vozu na levou stranu. Zhruba 25 stupňů sklonu. Když jsem odjížděl, všiml jsem si, že palivoměr najednou ukazuje plnou, což nebyla. Před odstavením jsem měl přes půl nádrže. Cesta domů zase 20km a nádrž pořád ukazovala plnou a dojezd se nesnížil ani o kilometr. Doma jsem auto chcípl a znovu nastartoval. Palivoměr stále ukazoval plnou, ale dojezd se skokově snížil. Pak jsem dotankoval do plné. Od té doby ujeto cca 70km a palivoměr stále ukazuje plnou a dojez se snížil o 20 km. Mám pocit, že je něco špatně, už jenom proto, že doteď byl úbytek zcela lineární. Předem díky za Vaše reakce a postřehy.
 
Počkej, až vyjedes půlku nádrže, pak to spadne. Já to měl u šestky, když jsem píchl a auto bylo v servisu nakloněné na jednu stranu. Taky jsem začal plašit, už jsem byl objednán do servisu, ale po vyjetí půlky nádrže to spadlo a začalo ukazovat normálně.
 
Taky se mi to při nějakém delším parkování do kopce stalo, ručička před parkováním byla jinde a po odjezdu ukazovala plnou, se to po nějakým ujetým km srovnalo samo.
 
Ok,díky za uklidnění. Takže slabůstka Mazdiček. Myslel jsem, že odešel plovák v nádrži, nebo nějaká elektronická pí..vina. Vím že tam samozřejmně není klasický plovák, ale Vy my rozumíte?. Vzpoměl jsem si na 105tku, tam ručička palivoměru lítala, jak splašená. Zatáčka na jednu stranu,nádrž plná - zatáčka na druhou stranu, nádrž prázdná. Vzpomínáte? Ale jinak to byla romantika. Mám pocit, že dneska by měla spoustu mlaďochů s těmito vozy problém se vůbec rozjet.
 
Mě jde o to, když ji vyndám a nabiju doma, tak jestli pak nechce nějaké párování přes řídící jednotku. To bych doma samozřejmě neměl.
Díky
Normálně ji vyndej, Dělám to běžně. Jen ti nebude chvilku fungovat třeba vypínání válců. Zbytek funguje jakobys baterku ani neodpojil.
 
Back
Top