Tady i na jiných fórech se občas řeší zámek přední kapoty. Mám za sebou příběh se zámkem, třeba někomu ta zkušenost pomůže, včetně fotky sestavy zámku a detailu mikrospínače (před očištěním):
- na jaře mi asi dvakrát sepnul alarm, deaktivoval jsem ho klíčkem a mávnul nad tím rukou
- pak jsem asi po deseti dnech přišel k autu a neodjel - vybitý akumulátor (na cca 5 V)
- po nabití byl asi měsíc klid
- pak alarm zaútočil a začal se ozývat více, třeba i šestkrát za půl hodiny
- takže jsem pak nějakou dobu po zaparkování a uzamčení auta vždy odpojil akumulátor a sháněl "přítele od Mazdy"
- když jsem mu to chtěl předvést, alarm se několik dní neozval, zato povážlivě slábl akumulátor. Bylo ověřeno, že mikrospínač nespíná
- protože se nepodařilo mikrospínač očištěním přesvědčit, aby mikrospínal, auto dostalo nový zámek
Tedy pozor na trvalé odpojení tohoto spínače, auto se zcela neuspí a následek pro akumulátor je zřejmý. Stejně tak pozor na to, když nějaká závada zmizí sama od sebe.
- na jaře mi asi dvakrát sepnul alarm, deaktivoval jsem ho klíčkem a mávnul nad tím rukou
- pak jsem asi po deseti dnech přišel k autu a neodjel - vybitý akumulátor (na cca 5 V)
- po nabití byl asi měsíc klid
- pak alarm zaútočil a začal se ozývat více, třeba i šestkrát za půl hodiny
- takže jsem pak nějakou dobu po zaparkování a uzamčení auta vždy odpojil akumulátor a sháněl "přítele od Mazdy"
- když jsem mu to chtěl předvést, alarm se několik dní neozval, zato povážlivě slábl akumulátor. Bylo ověřeno, že mikrospínač nespíná
- protože se nepodařilo mikrospínač očištěním přesvědčit, aby mikrospínal, auto dostalo nový zámek
Tedy pozor na trvalé odpojení tohoto spínače, auto se zcela neuspí a následek pro akumulátor je zřejmý. Stejně tak pozor na to, když nějaká závada zmizí sama od sebe.
Poslední úprava: