• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Tak dneska jsem ji konečně viděl :). Zejtra si, jestli se dostanu k PC a jestli mě někdo násilím večer vyndá z auta, můžu změnit status z Mazda čekatel na Mazda majitel, řidič a tester :). Hurá!
 

Přílohy

  • IMG_4352.JPG
    IMG_4352.JPG
    541 KB · Zobrazení: 64
Podľa autorevue sa vraj kufor otvára pohybom nohy pod nárazníkom:

"Víko kufru lze navíc nově obsloužit i pohybem nohy pod zadním nárazníkem. Oproti svým konkurentům přichází Mazda s tímto řešením později. Na prezentaci se dozvídáme, že japonští tvůrci jsou k podobným vychytávkám značně nedůvěřiví, i proto nasazení této novinky trvalo o něco déle.Více na: https://www.autorevue.cz/svezli-jsme-se-novou-mazdou-cx-5-kraska-pritahuje-i-jizdnim-komfortem".

A že to ešte nikde inde nespomínali...
Mě to nabízel prodejce při objednání - budou to prý montovat přímo v servisu.
 
Tak já Ti už Karle nevím, ďalší test:

https://vybermiauto.cz/recenze/test-mazda-cx-5/ridicova-zona

citujem:"Novinkou je u Mazdy CX-5 možnost elektrického otvírání a zavírání pátých dveří (od výbavy Revolution) včetně jejich otevření pomocí kopnutí pod auto, když máte klíček v kapse a v ruce třeba přepravku s nákupem. Kryt zavazadlového prostoru se může na páté dveře připevnit."
 
Hadam, ze to bude neco podobneho, jak couvaci kamera ve stare CX-5 :D.

Abyste nakonec nemuseli kopat nohou metr pod auto, po vzoru te kamery.
 
Tak dnes návštěva auto Louda, jako předváděcí vůz 2.2 diesel v red, dojem úžasný az na "díru" mezi kolem a podbehem :). Neumím si představit 17" kola na tom. Jinak zadní část hezci nez na obrázcích, urcite vypadá robustnější a světla ne tak malé. Ale proc pisi, na dotaz objednání 2.5 benzin, mne bylo sděleno, ze v současné dobe nelze objednat, jelikož jsou nejake restrikce... Nevi o tom nekdo neco, neozvali se někomu, kdo uz ma tuto verzi objednanu??
 
Ale proc pisi, na dotaz objednání 2.5 benzin, mne bylo sděleno, ze v současné dobe nelze objednat, jelikož jsou nejake restrikce... Nevi o tom nekdo neco, neozvali se někomu, kdo uz ma tuto verzi objednanu??

Já mám objednanou 2,5ku s termínem srpen/září a prodejce mi termín ve středu potvrdil.
 
Mam objednanu 2.5-ku od 27.3. Povodne som mal termin 29.8., dnes mi to posunuli na 28.9.
Otvorenie kufra kopnutim bude ako prislusenstvo, ktore budu montovať v servise. Prave prebieha homologizácia a do 1-3 mesiacov by to malo pribudnúť do zoznamu voliteľného prislusenstva.
 
Mam objednanu 2.5-ku od 27.3. Povodne som mal termin 29.8., dnes mi to posunuli na 28.9.
Otvorenie kufra kopnutim bude ako prislusenstvo, ktore budu montovať v servise. Prave prebieha homologizácia a do 1-3 mesiacov by to malo pribudnúť do zoznamu voliteľného prislusenstva.
Tak Kodecar HK stále přijímá objednavky , dodání 9/2017, barvu jeste taky lze vybrat, i modrou maji, ta me laka
 
Mám objednanou CX5.2017 2,2D/129kW, dodání půlka června (ukamenujte mě za diesel, ale mám 4 roky starou CX5 se stejným motorem, nula problémů, krásně tahá a dlouhodobá spotřeba 6,1 ltr/100 )
Netuší někdo zda půjde montovat tažné k původní CX5? Dealer chce za odnímatelné 21tis., což mi přijde poněkud drahé, na staré mám bajonet od "hooku" za polovic a naprostá spokojenost.
 
Mě dealer nabídnul neorigo tažné za 15k s tím, že snad bude k dispozici než dodají moji CX-5 koncem září (daň za 2.5 benzín)...
 
Mě dealer nabídnul neorigo tažné za 15k s tím, že snad bude k dispozici než dodají moji CX-5 koncem září (daň za 2.5 benzín)...
Děkuju za info, já asi zaplatím daň za brzké dodání resp. origo TZ, protože v červenci potřebuji vyrazit s bicykly na zádi...
 
Mám objednanou CX5.2017 2,2D/129kW, dodání půlka června (ukamenujte mě za diesel, ale mám 4 roky starou CX5 se stejným motorem, nula problémů, krásně tahá a dlouhodobá spotřeba 6,1 ltr/100 )
Ukamenovat ?! Ja chvalim tvoje rozhodnutie.:finger:
Nechapem skor, ako ludia nazorovo podlahli medialnej hysterii, voci dnesnym diesel motorom.
 
Škoda jen, že propásli výjimečnou šanci zlepšit razantně účinnost dieselu montáží AdBlue. Věřím, že s AdBlue a větším intercoolerem (případně s IC voda/vzduch) by ten motor v pohodě konkuroval BiTDI, x25d atp., jak co se výkonu, tak co se spotřeby týče. Nechápu to, AdBlue je levná záležitost a vstřikování také.
 
Ukamenovat ?! Ja chvalim tvoje rozhodnutie.:finger:
Nechapem skor, ako ludia nazorovo podlahli medialnej hysterii, voci dnesnym diesel motorom.
Děkuju, také to nechápu. Netvrdím, že ten diesel je geniální motor, který se nemůže vysypat. Ale pokud by to byla taková katastrofa jak se píše na některých fórech, proč by ho (zvláště v dnešní době) chtěli uvést na trh v USA,
proč by ho plánovali jako hlavní pohonnou jednotku pro CX-8 ... Celé vedení Mazdy zešílelo a chce spáchat hromadné harakiri ?
 
Back
Top