• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 2017 (KF) - obecně

Škoda jen, že propásli výjimečnou šanci zlepšit razantně účinnost dieselu montáží AdBlue. Věřím, že s AdBlue a větším intercoolerem (případně s IC voda/vzduch) by ten motor v pohodě konkuroval BiTDI, x25d atp., jak co se výkonu, tak co se spotřeby týče. Nechápu to, AdBlue je levná záležitost a vstřikování také.
To máš naprostou pravdu, je to velká škoda. Třeba s novou M6 to nastoupí.
 
Děkuju, také to nechápu. Netvrdím, že ten diesel je geniální motor, který se nemůže vysypat. Ale pokud by to byla taková katastrofa jak se píše na některých fórech, proč by ho (zvláště v dnešní době) chtěli uvést na trh v USA,
proč by ho plánovali jako hlavní pohonnou jednotku pro CX-8 ... Celé vedení Mazdy zešílelo a chce spáchat hromadné harakiri ?

V US bude mít AdBlue. Může tedy jít o krapet odlišný motor, protože si neumím představit, že budou riskovat žalobu kvůli zadírajícím se vačkám. To by mohli zavřít krám okamžitě.
 
Ukamenovat ?! Ja chvalim tvoje rozhodnutie.:finger:
Nechapem skor, ako ludia nazorovo podlahli medialnej hysterii, voci dnesnym diesel motorom.
Naopak, ja sa mu cudujem. Tie motory su v podstate nezmenene v porovnani s tymi, ktore mali problemy. Ja som taky motor mal a auta som sa hned po vymene vackoveho hriadela a dalsich veci zbavil, lebo som mu uz nedoveroval. Do diesla od Mazdy by som uz nesiel. Posledny vyborny dieslovy motor bol v GH (mal som 120 kW verziu).
 
Může tedy jít o krapet odlišný motor, protože si neumím představit, že budou riskovat žalobu kvůli zadírajícím se vačkám.
Tak záleží jaké si na tom nastaví intervaly na výměnu oleje. Jinak motor je mechanicky stále stejný a nejde jej jen tak upravit, kontakt na 4 z osmi výfukových ventilů stále zůstává přes třecí vahadlo, které funguje s rolnou jen při startu.
 
Tak NA 2.5 benzín měl servisní interval 7000mil nebo každých 6 měsíců, takže tohle bude mít servisní interval tak 3500mil nebo každé 3 měsíce.
 
d6c2b223bf2437d65529bbfea28369ab.jpg

Zrovna když jsem byla v auto palace Brno tak už ji tam měli, moc pěkná


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
......
Dalsia novinka CX5, skryte stierace za/pod zadnym okrajom prednej kapoty...
Taky napad uz mali v Renaulte na Fluence....
Vysledkom bolo, ze stierace sa dali vy/odklopit iba pri otvorenej kapote
Takze aerodynamicky ukryt stieracov v renaulte velmi rychlo zrusili.
Dufam ze mazda nespravila rovnaku chybu a taku banalitu vyriesila... alebo nie ?! o_O
d6c2b223bf2437d65529bbfea28369ab.jpg

Zrovna když jsem byla v auto palace Brno tak už ji tam měli, moc pěkná
Vidim na fotke "nove" , skryte stierace.
Vyskusal uz niekto z vas vyklopit skryte stierace na novej CX 5 pri zatvorenej kapote ?
Ide to bez problemu ?
 
Tak NA 2.5 benzín měl servisní interval 7000mil nebo každých 6 měsíců, takže tohle bude mít servisní interval tak 3500mil nebo každé 3 měsíce.
S intervalem 7000 mil/6 měsíců to stávající motor zvládne levou zadní. Je vidět, že si tam nechávají velké rezervy.
 
V US bude mít AdBlue. Může tedy jít o krapet odlišný motor, protože si neumím představit, že budou riskovat žalobu kvůli zadírajícím se vačkám. To by mohli zavřít krám okamžitě.
Mě by opravdu zajímalo, kolik těch motorů se zadřelo. Jen v Evropě jich musí jezdit v M6 a CX5 několik set tisíc
 
Mě by opravdu zajímalo, kolik těch motorů se zadřelo. Jen v Evropě jich musí jezdit v M6 a CX5 několik set tisíc
Spíš desítek tisíc, týká se to jen první série s nitridovanou vačkou provozované za nepříznivých podmínek.
 
Mám již 4.týden s úplně stejnou konfigurací :) Najeto skoro 1tis. km a stejně jak píšeš... velká paráda.
Tak už mám 700km, a baví mě to :-). Co mi vadilo, že se nedá odbrzdit parkovací brzda když nejsem připásanej, ale dneska jsem zjistil, že asi stačí prošlápnout brzdu. Musím to ještě prozkoumat. Funguje Ti prosím Tě hlasový ovládání handsfree? Mě ne. Co je malinko horší, je občas výhled na semafory přes ten panel kolem zpětnýho zrcátka. Ale přežiju to. Ocenil bych malinko víc úložnejch prostorů u řidiče, auto je trochu i moje kancelář a nějak se mi to tam všecko nechce vejít :-). A bojuju s nastavením sedaček a volantu, mám rád opřenou ruku na okně a tady je to dost vysoko. Ale to mám s novým autem vždycky, pak si to nějak vysedím a je to dobrý :-). Trochu jsem se bál výkonu, ale jede to hodně solidně. A dobrej je zvuk, Bose je znát. Co jsem zatím nezjistil (ale nehledal jsem) co je Bose audiopilot.
 
Co jsem zatím nezjistil (ale nehledal jsem) co je Bose audiopilot.
Na předchozích verzích se jedná o automatické přidávání a zeslabování hlasitosti v závislosti na rychlosti (hluku). Předpokládám, že to bude stejné i tu ;)

Doslova:"AudioPilot® (Bose® sound system) is noise compensation technology that continuously adjusts audio settings to compensate for background noise and vehicle speed. The enhanced DSP algorithm allows faster, more effective compensation for unusual situations, such as driving on very rough roads or at high speeds. AudioPilot® reacts only to sustained noise sources, not intermittent ones."
http://infotainment.mazdahandsfree.com/entertainment-sound?language=en-NA
 
AudioPilot2 nastavuje podle interního mikrofonu kromě hlasitosti i parametrický ekvalizér.
 
CX5Mklan.jpg Tak moje nová CX5 je doma. První postřehy, zatím najeto cca 450 km / průměr 6,8 ltr, dálnice, okresky, město zhruba po 1/3. Odhlučnění a celkový pocit větší robustnosti, velký posun proti předchozí verzi, stejně tak interiér. Jízda pocitově 90, na tachometru 120 :-)
Užívám si head up a adaptivní tempomat, poprvé v životě po mnoha, mnoha letech mám ve vlastním autě i z tohto důvodu automat (jinak jsem samozřejmě jezdil desítky nejrůznějších automatů ), řadí a zrchluje velmi dobře. Rozpaky z navigace, TomTom nebyl nic moc, ale tady je grafika (alespoň pro mě) ještě chudší a možnosti nastavení také. Nevěnoval jsem se tomu nějak extra, možná jsem blbej, ale zatím jsem do navigace nedokázal dostat ani zobrazení rychlosti. Do dveři se pořádně nevejde 1,5ltr lahev.
Bose hraje o třídu líp než v předchozí CX5...
 
Zobrazit přílohu 9510 Tak moje nová CX5 je doma. První postřehy, zatím najeto cca 450 km / průměr 6,8 ltr, dálnice, okresky, město zhruba po 1/3. Odhlučnění a celkový pocit větší robustnosti, velký posun proti předchozí verzi, stejně tak interiér. Jízda pocitově 90, na tachometru 120 :)
Užívám si head up a adaptivní tempomat, poprvé v životě po mnoha, mnoha letech mám ve vlastním autě i z tohto důvodu automat (jinak jsem samozřejmě jezdil desítky nejrůznějších automatů ), řadí a zrchluje velmi dobře. Rozpaky z navigace, TomTom nebyl nic moc, ale tady je grafika (alespoň pro mě) ještě chudší a možnosti nastavení také. Nevěnoval jsem se tomu nějak extra, možná jsem blbej, ale zatím jsem do navigace nedokázal dostat ani zobrazení rychlosti. Do dveři se pořádně nevejde 1,5ltr lahev.
Bose hraje o třídu líp než v předchozí CX5...
Super ! Vybava ?
 
Back
Top