Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Měl jsem štěstí 2x přezouvat kolo po použití lepící sady a pokaždé byl KO snímač TMPS, nehledě na cenu nové náplně této srajdy, tak je na každého úvaze co se vyplatí. Za mě jednoznačně dojezdovka
Mozna vas blbe chapu, ale jaky je rozdil mezi menenim kola za rezervu v hnusnem pocasi na kraji dalnice smerem do cesty pri -5 stupnich a pouzivanim lepici sady v hnusnem pocasi na krajnici dalnice smerem do cesty pri -5 stupnich?
Jinak ja po trech defektech s GJ (a jednom s Octavkou) zatim stale jezdim s lepici sadou.
Ja to rikam porad, ze "to nejezdi uplne spatne". Jak uz jsem psal ve svem vlakne, vsechny me obavy, snad vyjma te vyssi spotreby , z prechodu z 6ky nabCX-5ku se rozplynuli a rozhodne nelituji! Za mne doporucuji!Ahoj všem. Dnes jsem se byl projet s CX-5 2.5 (půjčeno na salónu v LBC přímo od majitele) a nechápu tu spotřebu - jezdil jsem cca hodinu po městě (80%) a okolí (20%), ale ikdyž jsem na to pořád "šlapal" a zkoušel co ten motor umí (hlavně jsem chtěl vědět, jak moc bude "bolet" přechod z turbonafty), tak konečná spotřeba 7.8! A nejede to tedy úplně špatně... ty rozjezdy jsou línější, ta absence turba je tam znát, ale jinak docela prima motor. Tak možná bude na severu další CX-5
Ja mam najeto cca 4.000 km a dlouhodobe (resetoval jsem to po prvnim tankovani) jezdim za 8,5 litru. Ale jezdim hodne mesto (Praha kazdy den do prace a z prace) a pak dalky (dalnice). Takze po okrskach i s nejakym tim obcasnym sviznym svezenim si myslin, ze to bude o dost mene.@KlikPet ta spotřeba se mi zdá právě až neuvěřitelná... s manželčinou A5 2.0 TDi Quattro se na stejné trase pohybuju na stejné spotřebě, jako s tou Mazdou.. ona teda ta A5 je kvůli quattru docela žravá, ale stejně - spotřeba do 8 litrů ve městě s 2.5l benzínem ??
Jinak dealer tvrdí, že další okno pro objednávky končí 18.10. a u vozů objednaných v tomto okně nedokáží garantovat cenu - a že se velmi pravděpodobně bude zdražovat (Mazda prý vyčkává, jak se k cenám postaví po novém roce konkurence)... Nějak se mi to ale nezdá - objednají mi auto, u kterého se neví, kolik bude stát ? Jinak vozy objednané v tomto okně budou k mání cca na konci února.
Jinak není tu prosím někdo s Takumi Plus výbavou? Dealer v Liberci prý tuto výbavu nikdy naživo neviděl, nejvyšší co prodali, tak byla Revolution Top. Dost by mě zajímal odstín té hnědé kůže... Promo fotkám moc nevěřím a v testech a videích, co jsem viděl, tak měli taky většinou "jen" Revolution Top.
Dela mi to take, zvlast v tomhle destivem pocasi. Myslim, ze se to mlzi vic, nez v predchozi 6ce.Nazdar, malý dotaz . Proti CX-3 se mi často mlží zevnitř čelní sklo, takže mám skoro pořád klimu na Auto A/C Eco a je po problému. Možná je to současným počasím, ale u CX-3 jsem si toho nějak nevšiml a klimu zapinal jen občas. Máte to taky?
Aha takže řešením je trvale zapnuta klimaDela mi to take, zvlast v tomhle destivem pocasi. Myslim, ze se to mlzi vic, nez v predchozi 6ce.
Hneď keď som kúpil cx-5 KF som si všimol, že sa častejšie zahmlievajú v daždivom počasí spodné rohy čelného skla. Obyčajné ofukovanie nepomôže musím zapnúť odhmlievanie cez A/C. Stačí na chvíľku ale častejšie ako som to musel robiť na starom Ceed-e. Jazdil som v tom istom čase na jeseň aj cx-5 KE a tam to ofukovanie bolo lepšie.Nazdar, malý dotaz . Proti CX-3 se mi často mlží zevnitř čelní sklo, takže mám skoro pořád klimu na Auto A/C Eco a je po problému. Možná je to současným počasím, ale u CX-3 jsem si toho nějak nevšiml a klimu zapinal jen občas. Máte to taky?