• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda CX-5 (KE) - obecně

@milanisko bud v pohode, chlapi se jenom divili ze to neznas. Je to jedna ze zakladnich fuknci automatu, proto se to zda neuveritelne. Ale uceny z nebe nespadl, klidne se ptej dal, od toho tu forum je ;)
 
Z finančných dôvodov som si do teraz mohol dovoliť kupovať autá , ktoré tu radšej nebudem opisovať a toto je môj prvý automat. Snažím sa uživiť rodinu a z časových dôvodov nemôžem sledovať všetky videá a články o autách a bohužiaľ sú veci ktoré neviem.
 
Ono je fakt užitečné prostudovat manuál.Kdo opravdu nikdy neměl automat,jak to má vědět,že je tam taková funkce?Celkem by mě zajímalo,kdo tu bichli přečetl.Já asi 3x a stejně se k ní často vracím.
 
Ono je fakt užitečné prostudovat manuál.Kdo opravdu nikdy neměl automat,jak to má vědět,že je tam taková funkce?Celkem by mě zajímalo,kdo tu bichli přečetl.Já asi 3x a stejně se k ní často vracím.
Já to říkám pořád: Když všechno selže, přečti si návod. :D
 
Ono je fakt užitečné prostudovat manuál.Kdo opravdu nikdy neměl automat,jak to má vědět,že je tam taková funkce?Celkem by mě zajímalo,kdo tu bichli přečetl.Já asi 3x a stejně se k ní často vracím.

poprvé v životě jsem četl návod k autu u GJ a to hned několikrát. Dokonce jsem si ho uložil i do telefonu, abych mohl hledat i na cestách. V případě moderních aut bych Murphyho zákon o návodech vynechal :)
 
Správně. Auto jako mobil. Všemu člověk musí už sloužit, a nikdy již jinak. Jedinému "satanu" svému budeš sloužit a ten pohltí tě časově, finančně, prostě celého. Řeknu vám naprosto přesně kdy se to zlomilo. Před rokem 1998/1999 byl svět ještě víceméně "normální".
Takže mi netvrďte, že v roce 2000 nenastal "konec světa". :)
 
Je normální,že jsou zvlněné brzdové kotouče po ujetí 30 tisíc km? Vyměnit je za ty samé nebo má nekdo lepší řešení? Dik
 
První kotouče se mi "zvlnily" v 26t km, nechal jsem vyměnit (za EBC USR1912), mám najeto 36t a znovu začlo vibrování při brždění. Zajímavé je, že vibrace se objevovaly sporadicky a celkem silné - např při sjezdu z dálnice, ale ne vždy (imho ještě nebyly kotouče v háji). Teď již při jakémkoliv brždění v cca. 100/110 km/h cítím vibrace.

Podle mě jsou zvlněné kotouče jen důsledek jiné příčiny na brzdovém systému přední nápravy.

V pondělí jdu na servis a nechám jim tam auto tak jsem zvědavý, co bude...
 
První kotouče se mi "zvlnily" v 26t km, nechal jsem vyměnit (za EBC USR1912), mám najeto 36t a znovu začlo vibrování při brždění. Zajímavé je, že vibrace se objevovaly sporadicky a celkem silné - např při sjezdu z dálnice, ale ne vždy (imho ještě nebyly kotouče v háji). Teď již při jakémkoliv brždění v cca. 100/110 km/h cítím vibrace.

Podle mě jsou zvlněné kotouče jen důsledek jiné příčiny na brzdovém systému přední nápravy.

V pondělí jdu na servis a nechám jim tam auto tak jsem zvědavý, co bude...
Měnils i destičky, nebo tam máš ty původní?
 
Divný, že to po 10 k už zase blbne. Že by to bylo tak nekvalitní zboží, to by byl docela průser.
Mě taky vibroval volant na dálnici okolo 100 km/hod, ani jsem nemusel brzdit, byly to špatně vyvážený kola po přezutí nových disků. To ale asi tvůj případ nebude.
 
Je normální,že jsou zvlněné brzdové kotouče po ujetí 30 tisíc km? Vyměnit je za ty samé nebo má nekdo lepší řešení? Dik
Zkoušel jsi se s nima o tom nějak dohadovat?
Na M6 (2017) se mi začali vybrovat brzdy cca v 16tkm, ale na kotoucich byla jakoby vypálena desticka (stejně jako je v tom pdf co posilal m3grey), ale to se obrousilo. Při 19tkm začal volant při brzdění ze 125 na 80km/h výrazně vybrovat, tak už jde do servisu teď ve čtvrtek, tak jsem zvedavej co řeknou.
 
Tak z prvovyroby by to "MELO" jit v poradku. Ale jak se to pak v budoucnu meni, chce to nepodcenit kvalitu kotoucu a take dukladnou montaz a pripravu na montaz - perfektni ocisteni dosedovych ploch, zmereni hazivosti (kdo to dela, ze?). Kazda sebemensi nepravost se drive anebo pozdeji projevi!

Namontovane brzdy je potreba zajet (bed-in) - at si kdo chce co chce rika. A take se k nim nasledne umet chovat. Nechat je dochlazovat (tim nemyslim dojet do myciho boxu a naprat na varici kotouce vodu z wapky).

No a moje poznatky - dalsi brzdy uz nevydrzi tolik, co kus z prvovyroby. A jsou na vse nachylnejsi. Ale najezd zakladatele vlakna je opravdu maly.
 
Je normální,že jsou zvlněné brzdové kotouče po ujetí 30 tisíc km? Vyměnit je za ty samé nebo má nekdo lepší řešení? Dik
Nechat stočit přípravkem a jezdit dál. Velké auto, malé kotouče no.
 
včera jsme se s paní vzácně shodli že rádio na nové CX 5 bude mít trošku problém, připadá mi to jako za starých časů, často to trpí ztrátou a chraptí
Jinak převodovka dělá pořád nové psí kousky a nejde to téměř nikdy zopakovat abych měl "argument" pro servis :(
Stejné je to s vidlemi když parkuji - zabrzdím a dám P a vypnu motor. za hodku nebo druhý den a chci přeřadit na D tak někdy jde jak po másle, někdy špatně a někdy je to fakt špatný (rovina nebo mírný sklon. Ovšem v kopci to je jiná, třeba dva dny ano a na potřetí rovnou masakr. Před pár dny mne museli rozhoupat abych vyřadil. Vetšinou když se objeví problém v kopci, tak to trvá den dva než si tam něco sedne a jde z P slušně řadit na D
Ve středu jde Magda konečně do servisu, tak jsem zvědav nač chlapi přijdou ale z té převodovky jsem otrávený, vidle budou už pořádně načaté na téměř novém autě - v součtu s tím občasným chrastěním a cukáním, mne čeká asi hodně nervní období než se najde a odstraní příčina
 
Poslední úprava:
Dal bych "To se mi líbí", ale vlastně se mi nelíbí co máš za problémy. Snad se vše brzo podaří brzo vyřešit k tvé spokojenosti. Já minulý týden dostal návleky na pružiny a aspoň jsem se zbavil pazvuků při přejezdu nerovnosti...
 
Nemal niekto problem s istopom? Mne vcera pocas jazdy zacalo blikat oranzovo a ze kontaktuje servis.. istop nefungoval.teraz rano po nocnej ide vsetko ok.ziadna vystraha istop fungoval na semaforoch... mam najazdene 610km len... ci sa to objavi zase alebo uz nie neviem... viem ze niekto to vypina. Ale teraz rano vsetko ok. Ci to ma vplyv na jazdu alebo s tym mozem jazdit dalej...
 
Back
Top