• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Mazda3 BP 2019 - obecně

- šíře nabídky motorů (atmosféra 1.6 - 2L hybrid)
Mazda bude nabizet 3 motory a Toyota ma 4. Akorat ty 4 motory nikdy nejsou u stejne karoseriove varianty - sedan ma 1.6 atmo a 1.8 hybrid. Hatch s kombikem maji na vyber 1.2 turbo a 1.8 a 2.0 hybridy. Takze nikde vlastne neni take vic, jak tri varianty.
- snížení váhy (!) a nahrazení zadní pevné nápravy multilinkem (opačná strategie než Mazda)
Torzni pricku mel Auris jen u tech nejslabsich motorizaci, ne? Takze bych to uplne nenazval opacnou strategii. Lichobeznik mela a ma i nadale.

Corolla ale zase napr. nebude mit AWD. Kazdopadne, ze jaksi na Corollu zapomneli ve drive zminovanem clanku konkurentu k Mazda 3, jsem uz psal vyse. Pritom je to podle meho ten nejdulezitejsi konkurent.
 
Ta Corolla vypadá sakra dobře!

Ad. AWD - nevím jak to vnímate vy, ale mně to k autu této třídy moc nesedí.
 
Tak jasne, kdyz sis ji objednal :D.

Za me nova Corolla vs. M3 jako 100 vs. 1. Vychazim tedy zatim jen z prvniho dojmu, ani jedno jsem nevidel na zivo.
 
Asi jsem slepej, ale nikde v testech nový M3 nevidím zmínku o vypínání dvou válců. Že by to fungovalo tak precizně, že to novináři ani nepostřehnou.. :confused:
 
tak mi všechny články přijdou jak přes kopírák , ale někde je benzínový motor to nejlepší co může být a jinde je to zase motor, kterému chybí výkon https://www.novinky.cz/auto/498688-...-hatchback-pro-ty-ktere-jeste-bavi-ridit.html
Tenhle pan novinar uz 2x napsal clanek, ze nova M3 je lehci a argumentuje detalnimi info z vyzkumu a vyroby. Bohuzel jen opisuje placene zadani, protoze kdyby si dal praci a svoji tabulku doplnil o hmotnost udavanou vyrobcem a srovnal ji s predchozi verzi, tak by zjistil, ze u nejtezsi varianty vaha NAROSTLA az o 15%.
 
Tak jako nikde nezveřejnili spotřebu - asi taky zakázáno Mazdou.....
PS: Chápu že měli jen krátkou jízdu kopcema ale i tak se to dá napsat ne
 
Tak jako nikde nezveřejnili spotřebu - asi taky zakázáno Mazdou.....
PS: Chápu že měli jen krátkou jízdu kopcema ale i tak se to dá napsat ne
Me tu zda jako jasna volba pokroku
.. i v pomeru cena vs vykon.. plne vybaveny sedan s Sky X 4x4 AT.
Pockame do podzima a uvidime az se projedeme, jak moc velky pokrok to bude.

Skoda jen, ze to navyseni velikosti sedanu spolknul jen a pouze kufr.. neb jak jsem jsem psal jiz drive.. Nove BP je velke jako stare M6 GG liftback, ale na zadnich mistech mu chybi oproti GG 5-7cm dle videi..a kufr je i tak tez mensi:(

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Ja bohužel cekam, ze to bude pomalejsi nez G-165, protože 4x4 + lepsi odhlucneni (vyssi vaha). Mozna jestli to ma nejaky maly kompresor jak jsem tak cetl, tak by se tam mohl nechat domontovat nejaky poradny KOMPRESOR a to by mozna sel vykon trosku nahoru...
Ze je AT a 4x4 vaha navic je prirozene. Ale All New Mazda ma vetsi hmotnost i v zakladu, protoze obsahuje vice tezkych kovu/slitin. Odhlucneji resili hlavne calounenim a koberecky (?). Naopak Toyota snizuje vahu treba tim, ze 5th dvere nema kovove vubec.
Mazda jde tvrdosijne vlastni cestou a bud bude vitez nebo porazeny, nikdy sedivy prumer. Ale treba ze SkyX upadnou vsichni na zadek.
 
Rikal na auto, ne na autobus!
Já chápu, že z pohledu řidiče dvojky se to jako autobus může jevit, ale věz, že i toto lze řídit s béčkovým řidičákem! Jinak na kanálu má třeba test mitsubishi mirage, který vyzněl podobně - to už by tě mohlo rozměrově uspokojit...
 
Jinak sranda, ze ten clanek na Garaz.cz i komentare k vtipne diskuzi pod nim, jiz se ucastnil i nekdo mistni, se tu probiraly v tomto vlakne o stranku drive :D. Spis bych rekl, ze pan se Sanderem je jen bezny diskuzni troll ;).
 
Podle mě mu Fast and furious vymlelo mozek
 
Jinak taky vám najednou nakonec po odhalení CX-30 dává smysl u trojky ta torzka + možnost 4x4? Ta platforma byla rovnou plánovaná na obojí, čímž se vysvětlují tyhle dvě věci, které by se mi jinak k trojce moc nezdály (proč dávat 4x4 do spíše průměrně výkonného hatchbacku, a proč tám dávat torzku, když se zdá, že o prostor nešlo)... CX-30 má mít snad 430 litrů zavazadlový prostor a delší interiér, což je konečně konkurenceschopné, viz
 
No jsem zvědavý na ceník CX-30,protože Mazda začíná být s cenami dost sebevědomá
 
Back
Top