• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Taky to nechápu, ale podle oficialnich dealerství (Brno i Olomouc)na základě tohoto zákona žádné informace od třetí osoby nesmí poskytovat..
 
Rici ze jsi vazny zajemnce o koupi vozu a proto potrebujes vypis ze servisky od duveryhodneho zdroje.
 
Vyzkoušeno všechno..bohužel pokud nemám známého přímo v servise, tak bez úspěchu..
 
A co kontaktovat prodávajícího, aby výpis zajistil? Pokud nemá co skrývat, nebude mít problém.
 
Bazar nabizi auto jako komisní prodej, čili není vlastníkem a chlapík co to dotáhl není k zastižení..asi to bude onen zdvižený varovný prst..
 
V Praze na Jeremiášový mi to odmítli taky sdělit a to přestože jsem tam byl s autem a i s kupní smlouvu - bylo už moje. Musel jsem přijet znovu s přepsaným TP. Debílci.
 
Ahoj. Zajima me nazor ve svete mazd zkusenych matadoru na tuto m6, jesti je cena adekvatni nebo jestli se na ni uz nekdo byl divat atd.. Budu moc rad za kazdy nazor.
Diky.
https://www.mobile.de/cz/Osobní-vůz/Mazda-6-Kombi-2.5-Sports-Line/vhc:car,srt:year,sro:asc,ms1:16800_7_,frn:2010,frx:2013,ful:petrol,pwn:110,pwx:185,ccn:2400,ccx:7500,vcg:estatecar/pg:vipcar/281832167.html
Není to nějak moc za takové auto? Ale nájezd, pokud je reálný, tak napovídá, že olej by měl být měněn víc než dostatečně často.
Jinak si nemyslím, že by někdo ze zdejších guru měl zálibu v tom, jezdit se dívat na auta do Němec :-)
 
Nemam prave dlouhodobejsi srovnani cen, protoze 2.5 je jako safranu. Praveze stoji kousek od Drazdan..
 
Nemam prave dlouhodobejsi srovnani cen, protoze 2.5 je jako safranu. Praveze stoji kousek od Drazdan..
Prakticky za ty samé prachy jsem kupoval 2.5 GH loni v březnu ještě s míň km taky DE dovoz.
Je jich strašně málo, takže tu cenu si ty auta prostě drží. Ja ji lovoli od puli 2017 a ty ceny jsou pořád stejné (až se mi to nechce věřit) hlavně u té 2.5 FL.
 
Zdravím, hledám nějaké starší auto z německa. Doposud jsem měl Škodu superb 2FL 125kw.

Narazil jsem na Mazdu 6 v nějakých slušných výbavách-nechci kůži. Mám vyhlídlé manuály s 2,2D skyactiv naladěných na 129 kW a 110 kW. Četl jsem, že je zde nějaký problem v motoru, konkretně nutnost měnit olej co 2 tisíce km a problém s turbem a častá DPF regenerace. Auta která mám vyhlédlá jsou z roku 2013 a 2014 a vesměs všechna mají najeto 140-190 tisíc km. Je to na tento diesel moc? nebo se na něm bude dát ještě 100 K nalítat? Vím že to záelží motor od motoru. Ale chtěl bych znát zkušenosti majitelů co mají/měli 2,2Diesely tak jestli byly nějaké velké servisy každý půl rok nebo jednou za rok 12 tisíc běžný servis a tím konec.

Celkově mě zajímá co si myslíte o koupi ojeté Mazdy 6 V dieselu R.V. 2013-2015? Na co si dát pozor? nebo se rovnou vyhnout?
Díky všem
 
Zde na fóru i jinde si můžeš vyhledat řadu témat: to, co jsi četl, je pravda. Některé série v té době měly konstrukční vady (vačky, vahadla), obecně tyhle motory bez AdBlue regenerují a "egrují" jako o závod, olej znehodnocený naftou se musí měnit častěji. Zcela nevhodné na krátké trasy bez dokončených regenerací a zahřátých katalyzátorů. Když už do toho jít, tak zkontrolovat servisku: svolávačky, servisní akce na vyžádání apod. A alespoň půlroční záruku. Moje rada stručně: ano, rovnou se vyhnout a jít do benzínu, které jsou u Mazdy bezproblémové.
 
Doufam, ze zase nezabredneme do diskuze, co je a neni FL. Ale tohle je zcela evidentne FL pro modelovy rok 2015. Z venku spravne oboci nad mlhovkama a prepracovany interier s MZD Connect.
 
Back
Top