• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
O tom, že to je FL samozřejmě není pochyb. Jen mám trochu respekt z automatu při nájezdu 131k. Na druhou s autem najedu ročně max. 10k. Nicméně drahé opravy u auta za 400k bych řešil nerad.
Za tu cenu mě to přijde jako dobrá koupě, možná až podezřele dobrá...
 
Mám také přes 130 000km a převodovka řadí krásně sametově.Při 120 000km jsem u ní měnil olej a filtr.
 
To je strašně peněz, podle mě. Prodal jsem dvouletou, SkyG 165, Revolution, skvělý stav za necelých 600, podle mě dát za pětiletou nebo šestiletou 500 by byl dost úlet; trh se tak size může na první pohled zdát, ale snažil bych se to velmi výrazně stlačit dolů, je to nesmysl, když ta auta nová stála kolem 700 (podle výbavy cca 600 - 800), navíc po faceliftech postupně dostala (subjektivně) mnohem lepší přístrojovou desku, mnoho opravených problémů (výparníky klimatizace, převodovky, volant) a lepší odhlučnění... Když jsem teď na jaře prodával tu svou, jednou za (dlouhý) čas se objevilo něco třeba tříletého nad 500 (viděl jsem něco za 530 a 540), kde si myslím, že by to šlo taky na těch 500 usmlouvat, takže za mě by byla rada prostě čekat a koupit tady, nanejvýše tříleté, z první ruky, a o ceně se snažit nějak rozumně smlouvat. Sice si asi nevybereš barvu, ale co naplat, na tu to nejezdí... červené se zdají dražší (k mému štěstí). A k nájezdu si myslim, že já osobně bych velké auto, které najelo za 5 let jen 50 tisíc km snad radši ani nechtěl, hodně nepravidelný provoz autům nesvědčí... něco jiného je to u malého auta, tam bych čekal že to bylo třeba ježděním po blízkém okolí (tzn. krátké cesty, ale hlavně pravidelně), ale u velkého bych se toho víc bál, tam to může znamenat vždycky dlouhé odstavení, což zvlášť pokud nestálo v teplé garáži není moc dobré. Rozumné kilometry bych si představoval v téhle velikostní kategorii aspoň 15 tis km ročně nebo i víc, to pokud někdo nejel 3x za rok na dovolenou spíše odpovídá nějak pravidlenému provozu, při kterém se vše časěji hýbe, maže, méně hloubkově promrzá. Nemyslím, že by Skyactivy byly nějak rizikové, takže když bude mít auto 120t km s dobrou péčí, bude pořád skoro jako nové.
A kde tedy takovéto auto hledat?
 
Fora, bazary, prodejci novych, inzerce... proste cekat a cihat, byt pripraveny pak transakci provest rychle. Mazd se prodava malo, tak se jich prodava malo i ojetych, takze asi jina nez vyckavaci strategie nemuze moc dobre fungovat (ve srovnani treba s nakupem VW Golf... clovek muze shlednout 10 podobnych aut za tyden :)).

Pred-predchozi auta jsem treba ja (a vim, ze i jini clenove klanu) prodal pokazde na protiucet na miste, kde jsem kupoval novou Mazdu, takze podle me treba ti autorizovani prodejci muzou mit casto taky ojeta auta ve skvelem stavu... proste to jen majitel nemel cas nebo chut resit, protoze za me to po ty zkusenosti taky neni uplne snadne, prodat auto individualne naprimo; cena za ojetou v salonu Mazdy asi nebude tak prizniva, jako u inzerce/primeho prodeje, ale urcite se vsude da smlouvat.
 
Caute.... mam v umysle si zadovazit benzinovu mazdu 6 2.0 MZR DISI TE PLUS generacia GH mod.10
Poradte nejake tipy co kde a ako si vsimat, ake bibi sa na tom aute vyskytuje... Snazim sa citat forum, ale info je rozhadzane a mna zaujima akurat tento model s tymto motorom... Dakujem.
 
koroze, hlučnost z motoru, jestli funguje elektronika, výhřev sedaček atd. Před startem přes víčko oleje kouknout jestli tam nejsou úsady pro hrubou představu a taky kouknout na měrku oleje, pokud je černá tak je něco špatně. Kontrola brzd
 
Fora, bazary, prodejci novych, inzerce... proste cekat a cihat, byt pripraveny pak transakci provest rychle. Mazd se prodava malo, tak se jich prodava malo i ojetych, takze asi jina nez vyckavaci strategie nemuze moc dobre fungovat (ve srovnani treba s nakupem VW Golf... clovek muze shlednout 10 podobnych aut za tyden :)).

Pred-predchozi auta jsem treba ja (a vim, ze i jini clenove klanu) prodal pokazde na protiucet na miste, kde jsem kupoval novou Mazdu, takze podle me treba ti autorizovani prodejci muzou mit casto taky ojeta auta ve skvelem stavu... proste to jen majitel nemel cas nebo chut resit, protoze za me to po ty zkusenosti taky neni uplne snadne, prodat auto individualne naprimo; cena za ojetou v salonu Mazdy asi nebude tak prizniva, jako u inzerce/primeho prodeje, ale urcite se vsude da smlouvat.

Je toho fakt hrozně málo. Co třeba toto? https://www.tipcars.com/mazda-6/kombi/benzin/mazda-6-2-0i-skyactive-bi-xenony-kamer-22546239.html JMZGJ597621100771

Nebo tamtéž toto: https://www.tipcars.com/mazda-6/kombi/benzin/mazda-6-2-0i-skyactive-bi-xenony-navi-22545992.html JMZGJ597611104825
 
Poslední úprava:
Ano, je jich málo, sám jsem hledal přibližně rok požadovanou specifikaci. Nakonec jsem uspěl v Německu...
 
ahojte, nasiel som konecne v nemecku Mazdu 6 aku chcem. Od dealera som vypytal vypis zo servisky a toto je on:
upload_2020-1-10_16-42-31.png

Posledne 3 navstevy sa mi nezdali a dealer hovori, ze dve posledne je vymena pneumatik, tretia je vymena head up displeja v zaruke. Vymeny pneumatik sa po novom zapisuju aj do elektronickej servisky? Dakujem za info :)
 
Poslední úprava moderátorem:
Proc ma druha prohlidka od vrchu v zapisu mene km, nez ta pod ni? Jinak je to hodne nejasne, ten popis prací

Edit.... nevidim ani identifikaci vozidla. Takovy vypis ze servisky vidim prvne,ale netvrdim,ze je to spatne, mozna je zobrazeno vin vozu jinde
 
Poslední úprava moderátorem:
No tak uz podle toho, ze nechce sdilet vin, bych ka do toho nešel plus ty divne udaje s km v mesici brezmu a dubnu 2019
 
Ty km tady nebudou asi směrodatné. To je typický problém při zápisu km do ESK. Kolik máte najeto pane? Ehm...asi 24tis km. Ok, technik zapíše 24630 km. A za dva týdny další záznam a tento už sedí s reálným stavem, čili dle mého tady k žádnému stočení nedošlo, ani by to nemělo smysl.
 
poslal som im email - predpokladam ze odpisu, ze tam bol nejaky preklep ...ale docela by som tomu veril, rozdiel medzi tymi dvoma navstevami bol cca 10 dni
 
tak jeste si muzes nechat udelat vypis ze servisni knizky u autorizovaneho servisu na slovensku, nebo v CR.
 
Mimimálně v Brně mu ten výpis nedají dokud není majitel, na VIN bych trval kvůli ověření, slušnej prodejce s tím nemá problém. Ony auta u našich sousedů už nejsou takovej zázrak jak kdysi dřív , spíš je to víceméně nastejno, člověk nesmí čekat zázraky
 
VIN vozu mi ani nechcela dat kvoli "safety concerns" o_O takto to vypada na prvej stranke toho PDFka co mi poslal - je to pravdepodobne screenshot z webu, pak to vytiskla, zacernila VIN a pak zas naskenovala

Zobrazit přílohu 25714

EDIT:

Je to mimochodom tento dealer:
https://www.google.com/maps/place/A...hUKEwjhtJLQsvnmAhVGaVAKHTc0DXsQ_BIwE3oECAwQCA
https://bischoff-nms.de/
https://www.facebook.com/autohausbischoff/

Servisovane to bolo u nich samych, pretoze su zaroven aj autorizovany servis
Pokud nelze ztotožnit servisku s konkrétním VINem, tak to postrádá jakoukoliv vypovídací hodnotu o vozu. S individuálním dovozem z SRN bych byl velmi opatrný (údajně jsou bazary většinou v tureckých rukou). To už bych raději zaplatil koncesované firmě, aby mi auto dovezla "na klíč".
 
Tak urcite by som ten VIN dostal keby som bol osobne pri aute, ale merat taku cestu a nahodou az na mieste zistit problem, je blbe.

Nevyzera to ako turecky bazar, ale autorizovany dealership. Kazdopadne nikomu sa neda verit :) Dovazat chcem prostr. firmy ktora sa tomu venuje. Dnes sa im ozvem. Dakujem za nazory :)
 
Back
Top