...a řešili jsme to tu stokrát, 0-100 je převodama (proti 165k verzi, kde je nutno řadit 1x navíc), automat je cca o 100kg+ těžší (i kvůli výbavám), pomalé reakce ve standardním módu... pružnost na dvojku, trojku a čtyřku v otáčkách, kdy mimochodem 2.0 točí max lehce přes 6500, tzn. padají po přeřazení lehounce výše (automat začíná řadit kvůli své pomalosti někde kolem 6100, aspoň v mém případě, max je 6300) je naprosto fantastická, tím myslím takové to typické 90 - 130 na trojku na okresce (předjíždění náklaďáku), 130 - 170 na čtyřku na dálnici (předjíždění řady aut jedoucích třeba 120) to samé... No a bez manuálního módu si automat ani ve sport módu neumí správně podřazovat, protože nevidí před sebe a neví, do jakých otáček se ideálně trefovat, ale to je asi jasné všem
.
Sto lidí sto chutí a sto subjektivních vnímání, to každopádně. Škoda že jsme nikdy neudělali ten test na polygonu.
Jo a to jedno polské video, které pořád všichni házejí, a kde je dvoulitr na zimákách v teple a ještě s ním dost blbě řadí, a tím má 0-100 proti 2.5 ještě o víc horší, než tabulkově, to taky k ničemu není
.
Od roku 2018+ je navíc automat dál přidušený a auto ještě těžší, takže rozdíl 2017 2.0 165k a 2019 2.5 194k je ještě výraznější.
145k verzi auta jsem v šestce nezkoušel, ta je dle délky převodů hodně orientovaná na spotřebu, však s ní taky kde kdo jezdí dlouhodobě pod šest.
Zkusil bych fakt sebevědomě číhat na ten 2016 a kilometry klidně kolem 80 tisíc, občas někdo má připlacenou prodlouženou pětiletou záruku (já měl), a pak se snažit cenu dostat někam kolem těch 500 nebo jen lehce přes, což by podle mě bylo adekvátní...