• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

@Dup82 Kupoval jsem ojetou Mazdu 6 v Německu přímo od autorizovaného prodejce a záruka byla 1 rok ale šlo o auto staré 6,5 let.
 
nechá se na to u nás doplatit 5letá záruka a jak se k tomu staví Mazda v případě řešení reklamací....
 
Ahojte. Chtěl bych vás poprosit, zda byste mi neposkytli váš názor na Mazdu 6, kterou si pořizuji. Ročník výroby 2013, 2.0 benzín manuál (chtěl jsem), 107 kW, najeto 100k km, VIN JMZGJ526611110781. Zařizuje mi to člověk, kterého mám přes známé, kterým sehnal kvalitní ojetiny, jelikož má údajně dobré kontakty v zahraničí - reference má tedy dobré. Auto je ze Španělska, problémem je, že nebylo servisované v autorizáku - mám k dispozici servisní knížku, která pokud nelže, tak byl servis prováděn pravidelně, žádné závady, pouze pár běžných škrábanců.

Dovoz je již domluvený, takže se spíš chci ujistit, jestli jsem neudělal nějakou blbost či se nenechal extrémně natáhnout - zaplatil jsem 360k i s dovozem, servisem v ČR po dovezení (výměna oleje, filtrů) a odměnou pro člověka, co mi to řeší. Ve smlouvě je napsáno, že auto nemá žádné závady, pouze pár škrábanců, které byly nafoceny, tedy o kterých vím. Fotky jsem nahrál zde - https://albumizr.com/a/pYEw, přikládám i video se zvukem motoru -

A teď tedy mé otázky, kromě toho, zda ta cena není extrémní přepal a jestli jsem se nenechal natáhnout - má smysl začít auto dávat do autorizovaného servisu, pokud tomu tak doteď nebylo, nebo to dávat k nějakému automechanikovi, kterého znám a věřím mu? Vzhledem k tomu, že je vůz ze Španělska, předpokládám, že by nemusela být na podvozku nějaká extrémní koroze - doporučili byste mi udělat hned v ČR dodatečný antikorozní nástřik? Případně jaké další věci bych měl na autě nechat udělat?

Poslední věcí je výbava - díval jsem se do starých brožur, ale nedokážu zařadit tuto Mazdu do kategorie výbavy. Můj kontakt pouze ví, že auto by mělo být v pořádku bez závad, z výbavy ví o navigaci, Bluetooth, audio systém se 6 reproduktory a dvouzónová automatická klimatizace. Dokázali byste z těchto informací plus fotek určit, co přesně mohu očekávat?

Omlouvám se, pokud jsou mé dotazy mimo, co se týče aut, jsem opravdu laik, doteď jsem jezdil Peugeotem 206 z roku 1999 :) Předem moc děkuji.
 
Poslední úprava:
Máš druhou nejnižší výbavu Challenge s nejslabším motorem,tzn. nemáš xenony,vyhřívání sedadel,park.čidla,atd.Cena normální.Nástřik spodku+dutiny bych preventivně udělal i když GJ moc nerezaví.
 
Prednedávnom som kúpil mazdu rovnaký ročník, ale mal som nájazd 220k. Pri +- 113000 bol menený agregát a pri 135000 bola menená prevodovka. Agregát čo som sa dozvedel je rarita, že odišiel, ale na prevodovku pozor. Pred kúpou by som si dal hlavne na toto pozor.
 
Neznám nikoho,kdo by řešil na M6 man.převodovku.Problém byl u M3 vyrobené v Mexiku
 
Neznám nikoho,kdo by řešil na M6 man.převodovku.Problém byl u M3 vyrobené v Mexiku
Je to ta samá převodovka a problémy mají všechna auta s ní, GJ, KE, BM, ne jen ta vyrobená v Mexiku.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Nevidím na fotkách žádný problém,cena přijatelná,prodejce dobrý,máš maximální výbavu GT.Pokud by jsi měl r.2009,tak už tam máš RVM.Zkontrolovat spodek vozu,řádně se projet a pak se rozhodnout.Za mě palec nahoru.
 
Pořádně zkontrolovat diagnostikou a hlavně ze spodu. 2.5 dotažená z Německa ještě se ziskem bazarnika za 190tis je trochu podezřelý
 
Může to být nějaká blbost,netěsný airbox,hadičky,ucpaný filtr,ale také něco vážného.Nízká komprese,netěsná hlava.Těch věcí může být hodně.Dobrý mechanik s kvalitní diagnostikou by to měl zjistit.Na druhou stranu by šlo vyjednat zajímavou slevu.Ale je otázkou,zda bazarník dovolí vrtat se v autě.
 
Tak já teď sleduji docela pravidelně trh M6-ek a tyto 2.5 (ročníky 08-09) se kolem 180-200k pohybují prakticky všechny. Jsou levnější než 2.0 s horší výbavou a podobným nájezdem. Taky mi to vrtá hlavou proč to tak je.
 
Protože většina jich je dotažená z Německa a aby se to v Česku prodalo se ziskem a navíc za cenu na kterou zákazník zabere. No a aby tohle fungovalo tak ta cena v Německu musí být dostatečně nízká. Co jsem skoro rok jezdil v ČR po bazarech jen na lépe vypadající inzeráty a i tak to byl všechno horší až otřesnej stav. Slušný bylo až ze soukromýho inzerátu
 
Back
Top