• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
A co tím chtěl básník říci? Třeba jaká doba vzniku rzi vyfukového systému uběhla ,co kamarád tyto obrázky pořídil?
Teď trochu nechápu tvoji odpověď,psal jsem zde o dvou inzerátech a toto je fotka auta jednoho z nich.
 
Rozdil 60tkm u 10 let staryho auta nic neznamená zvlášť pokud o to s větším nájezdem bylo líp staráno, chce to vidět osobně
To jsem celkem čekal, že se @no_hits ozve s tímto argumentem. Můj názor je ten, že pokud mají auta najeto plus mínus 200 tkm a víc, tak 60 tkm rozdílu je opravdu podružných a vše závisí na skutečném stavu. Ale do cca 140 tkm, jak jsem vyzkoušel na dvou GH, M6 prakticky nemusí nic nepotřebovat, takže může být ten rozdíl markantní. Pokud tedy majitel té M6, co má 86 tkm, hrubě nezanedbal údržbu a jezdil s ní normálně, což je vysoce pravděpodobné, tak může být ještě na několik let pokoj. Ten věk ovlivňuje víceméně jen rez spodku a karoserie. A podle fotek @Alda65 vypadá spodek normálně.
 
Teď trochu nechápu tvoji odpověď,psal jsem zde o dvou inzerátech a toto je fotka auta jednoho z nich.
Ou... v tom případě se omlouvám,pokud je to jen inzerce.Tenhle stav koroze výfuku a okolí je normální,vzhledem stáří auta.Zda-li jde jen o tohle,dá se to celkem v pohodě pořešit.Chce to jen zvednout a opravdu si pohrát.
 
Moje první auto mělo 96tkm, (tenkrát 14 let) interiér a kastle jak nový , ale krátce na to jsem zjistil že žere dost olej a v porovnání s druhým stejným nejelo tak dobře. Vzhledem k tomu že to bylo první auto, v cenové relaci do 50tis a celej motor se dal sehnat za 3000, jsem to neřešil. Navíc jsem se už přesvědčil že i elektronická serviska u mazdy není neprůstřelná, takže to chce opravdu mechanika se sebou.

Navíc by muselo najet v průměru jen 8700km ročně, ale může se stát. Přijde mně zvláštní že má RVM a nemá parkovací senzory, ale zřejmě jinej kraj jinej mrav

Ten druhej je v auto liva, já když tam byl kouknout na auto tak to bylo očividně zamaskovaný na prodej (barva na nárazníku steklá s kapkama, brzdiče na červeno včetně kotoučů a desek, atd...) a ani jedno z aut nepůsobilo věrohodně, ale zas nedávno se za mnou stavil jeden kluk co tam teď koupil 2.5 GH a bylo to nejhezčí GH i ze spodu co jsem viděl, v plné výbavě navíc obrazovky v opěrkách a za hodně zajímavou cenu... Takže to opravdu chce vidět osobně
 
Moje první auto mělo 96tkm, (tenkrát 14 let) interiér a kastle jak nový , ale krátce na to jsem zjistil že žere dost olej a v porovnání s druhým stejným nejelo tak dobře. Vzhledem k tomu že to bylo první auto, v cenové relaci do 50tis a celej motor se dal sehnat za 3000, jsem to neřešil. Navíc jsem se už přesvědčil že i elektronická serviska u mazdy není neprůstřelná, takže to chce opravdu mechanika se sebou.

Navíc by muselo najet v průměru jen 8700km ročně, ale může se stát. Přijde mně zvláštní že má RVM a nemá parkovací senzory, ale zřejmě jinej kraj jinej mrav

Ten druhej je v auto liva, já když tam byl kouknout na auto tak to bylo očividně zamaskovaný na prodej (barva na nárazníku steklá s kapkama, brzdiče na červeno včetně kotoučů a desek, atd...) a ani jedno z aut nepůsobilo věrohodně, ale zas nedávno se za mnou stavil jeden kluk co tam teď koupil 2.5 GH a bylo to nejhezčí GH i ze spodu co jsem viděl, v plné výbavě navíc obrazovky v opěrkách a za hodně zajímavou cenu... Takže to opravdu chce vidět osobně
Nebyla to tato Mazda.
http://www.autoliva.cz/1487-mazda-6-25i-16v-dynamic-keyless-xenony
 
Ne, byla v tmavě fialové metalíze
 
Ta je tam už přes rok ;) takže asi tak dej přednost soukromým inzerátům, teď je na prodej jedna šedivá v GTA výbavě a má i RVM
 
Dobrý večer, zdravím všechny,

prosím o obecné i specifické rady, při nákupu M6, mám zájem konkrétně o tenhle kousek:

VIN: JMZGJ593821161749

https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18258216

Auto je servisováno v Táboře, odkud si většina uživatelů odnesla skvělé zkušenosti; prodej sice komisní, ale předpokládám, že při koupi salón odpovídá za nějakou prohlídku a nahlášení případných nedostatků. Zajímá mě hlavně spotřeba, kolik může žrát chipnutý 2,5l motor; jestli se nesníží životnost; na co si dát při koupi pozor, atd.

Přečetl jsem o modelu - tu na fóru i jinde - co šlo, ale stejně budu rád za jakékoliv připomínky.

Můj požadavek je celkem jednoduchý, chtěl bych při rozumné údržbě spolehlivé auto na 6 let, s možností spát na sklopených zadních sedačkách; upřednostňuji jízdní vlastnosti a design před nabušenou pomocnou elektronikou. Nájezd do 12t km/rok, 370 000 korun max.

Předem moc děkuji za reakce.
Vašek
 
chipování atmosferického motoru je obecně celkem nesmysl, navíc v inzerci není zmínka o tom jak a kým byl výkon "zvýšen" . Táborské Mazdy bych se vůbec nebál a napsal bych @Rajty nebo jim zavolal a zeptal se na podrobnosti. Se stávajícím a přepodkládaným nájezdem bych se dalších šesti let ani trochu nebál.
 
Spíš bych se tomu vyhnul vzhledem k tomu že byla dělaná GO hlavy motoru a následně posláno do prodeje. Běžně na tom motoru hlava nedochází. Na sautu máš pěknou předfaceliftovou od zdejšího člena, pro klubaky je cena tuším 215tis
 
Hlava je tam dělaná kvůli té přestavbě na plyn. Nevím jestli se dá věřit nájezdu, ale jestli už měl zaklepané sedla ventilů, tak min. 100tis s tím musel původní majitel nalítat na LPG. Pokud by to člověk kupoval s tím, že chce auto na LPG, tak bych to aspoň projel. Když bude motor OK, tak se není čeho bát.
 
Back
Top