Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
A co tím chtěl básník říci? Třeba jaká doba vzniku rzi vyfukového systému uběhla ,co kamarád tyto obrázky pořídil?Tak toto mě dnes nafotil kamarád v AMC Chrudim
Zobrazit přílohu 23156 Zobrazit přílohu 23157 Zobrazit přílohu 23158 Zobrazit přílohu 23159 Zobrazit přílohu 23160
Teď trochu nechápu tvoji odpověď,psal jsem zde o dvou inzerátech a toto je fotka auta jednoho z nich.A co tím chtěl básník říci? Třeba jaká doba vzniku rzi vyfukového systému uběhla ,co kamarád tyto obrázky pořídil?
To jsem celkem čekal, že se @no_hits ozve s tímto argumentem. Můj názor je ten, že pokud mají auta najeto plus mínus 200 tkm a víc, tak 60 tkm rozdílu je opravdu podružných a vše závisí na skutečném stavu. Ale do cca 140 tkm, jak jsem vyzkoušel na dvou GH, M6 prakticky nemusí nic nepotřebovat, takže může být ten rozdíl markantní. Pokud tedy majitel té M6, co má 86 tkm, hrubě nezanedbal údržbu a jezdil s ní normálně, což je vysoce pravděpodobné, tak může být ještě na několik let pokoj. Ten věk ovlivňuje víceméně jen rez spodku a karoserie. A podle fotek @Alda65 vypadá spodek normálně.Rozdil 60tkm u 10 let staryho auta nic neznamená zvlášť pokud o to s větším nájezdem bylo líp staráno, chce to vidět osobně
Ou... v tom případě se omlouvám,pokud je to jen inzerce.Tenhle stav koroze výfuku a okolí je normální,vzhledem stáří auta.Zda-li jde jen o tohle,dá se to celkem v pohodě pořešit.Chce to jen zvednout a opravdu si pohrát.Teď trochu nechápu tvoji odpověď,psal jsem zde o dvou inzerátech a toto je fotka auta jednoho z nich.
Nebyla to tato Mazda.Moje první auto mělo 96tkm, (tenkrát 14 let) interiér a kastle jak nový , ale krátce na to jsem zjistil že žere dost olej a v porovnání s druhým stejným nejelo tak dobře. Vzhledem k tomu že to bylo první auto, v cenové relaci do 50tis a celej motor se dal sehnat za 3000, jsem to neřešil. Navíc jsem se už přesvědčil že i elektronická serviska u mazdy není neprůstřelná, takže to chce opravdu mechanika se sebou.
Navíc by muselo najet v průměru jen 8700km ročně, ale může se stát. Přijde mně zvláštní že má RVM a nemá parkovací senzory, ale zřejmě jinej kraj jinej mrav
Ten druhej je v auto liva, já když tam byl kouknout na auto tak to bylo očividně zamaskovaný na prodej (barva na nárazníku steklá s kapkama, brzdiče na červeno včetně kotoučů a desek, atd...) a ani jedno z aut nepůsobilo věrohodně, ale zas nedávno se za mnou stavil jeden kluk co tam teď koupil 2.5 GH a bylo to nejhezčí GH i ze spodu co jsem viděl, v plné výbavě navíc obrazovky v opěrkách a za hodně zajímavou cenu... Takže to opravdu chce vidět osobně