• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

ďakujem za odpoved, auto je v peknom stave. Sedačky nepotrhané. Volant a šalt páka mierne ošúchaná inak sme nič nenašli, okrem hrdze na tom jednom mieste.
Auto jazdil len majiteľ malej rodinnej firmy s ktorým je naozaj seriózne jednanie. Prevažne jazdené diaľnice. Každý nedostatok, či chyba riešená v mazde servise.
Osobne mám dobrý dojem ako z auta tak z predávajúceho.
No zdanie môže klamať.....
 
A proc se tomu menil motor v tech 108k km? To je asi poprve, co nekde ctu, ze nekdo menil benzinovy SkyAktiv.
 
Mal problem s olejom, čo presne neviem. Zistím to dnes v mazde.
Vraj bol vymený komplet agregát. Detaily mi upresnia dnes.
Takisto dnes sa mám rozhodnuť.
 
Ahojte, doplnim info.
Agregat menený pri 118 000 , detaily neviem, fatálna chyba motora. V mazde mi to aj vysvetľovali, ale čo presne to neviem. Pri 135 000 vymenená komplet prevodovka. Najprv bola prevodovka opravovaná a po pol roku (cca 20000km) sa chyba zopakovala a prevodovka bola vymenená. Problém bol s vyskakujúcou rýchlosťou.
Mazdu som zobral a dúfam, že poslúži.
 
Tak je potřeba počítat s tím, že to je 11 let staré auto za 120.
 
A ještě k tomu z aaa. Když to nabízí za 120, tak to vykoupili za kolik? 60? 80? :D
 
Auto je původem od nás, bylo do těch 153449 km pravidelně servisováno, ale počítal bych, že spodek bude vypadat přesně tak, jako ten spojovací materiál v motoru. Vevnitř bylo vyčištěno, je to foceno ve stínu, no oděrek má i tak dost.
 
Podle mě to tak nějak bude. Marže na autě asi 50 tisíc.
Ještě navíc má hnusné neoriginální disky. Ale to jen můj osobní názor.
 
Auto je původem od nás, bylo do těch 153449 km pravidelně servisováno, ale počítal bych, že spodek bude vypadat přesně tak, jako ten spojovací materiál v motoru. Vevnitř bylo vyčištěno, je to foceno ve stínu, no oděrek má i tak dost.
AAA mají na focení aut speciální stan, takže každé auto je uměle nasvětlené.
 
No tohle zrovna není, takže je jen málo vidět, jak je ta Radiant Ebony dodělaná. :)
 
Že se už 5 let v autorizáku neukázala, naposledy 7/2014 se 153449 km. Otevřené tři servisní akce.
Země původu je uváděná jako německo, což je trochu divny :)

Každopádně jsem se nakonec rozhold že budu hledat nebzín a termín se mi dost blíží, dnes jsem narazil na tuto nabídku - https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18338930?goFrom=list - co si o tom myslíte?
V porovnání s ostantími podobnými kusy mi ta cena přijde dost nízká (auta se 150k jsou na sauto za 100k+), taky by mě zajímalo, co jsou ty díry na pátých dveřích dole, když jsem procházel fotky, tak jsem to na žádné jiné mazdě neviděl.

Ještě přemýšlím, že bych se jel podívat na tuto, protože ji nemám extra moc daleko - https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18298483?goFrom=list - nic mě nepraštilo vyloženě do očí z té nabídky, ale třeba tam někdo zkušenější něco uvidí (ušetřil by mi pár hodin času, kdyby tam něco bylo) :)
 
Země původu je uváděná jako německo, což je trochu divny :)

Každopádně jsem se nakonec rozhold že budu hledat nebzín a termín se mi dost blíží, dnes jsem narazil na tuto nabídku - https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18338930?goFrom=list - co si o tom myslíte?
V porovnání s ostantími podobnými kusy mi ta cena přijde dost nízká (auta se 150k jsou na sauto za 100k+), taky by mě zajímalo, co jsou ty díry na pátých dveřích dole, když jsem procházel fotky, tak jsem to na žádné jiné mazdě neviděl.

Ještě přemýšlím, že bych se jel podívat na tuto, protože ji nemám extra moc daleko - https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18298483?goFrom=list - nic mě nepraštilo vyloženě do očí z té nabídky, ale třeba tam někdo zkušenější něco uvidí (ušetřil by mi pár hodin času, kdyby tam něco bylo) :)

U té první - červené, ty díry co zmiňuješ, jsou nálepky průstřelů. Je to vidět i na předním nárazníku. Podle fotek vypadá OK, krom toho disku, ten má špatný lak, ale obutí je kvalitní.
Ta stříbrná mi přijde vpravo vzadu bouchnutá, kola nejsou origo, ale vypadají dobře. Pokud to máš kousek, doporučuji zajet, kouknout na podvozek a projet se. Aspoň budeš mít s čím srovnávat, pokud nic.
 
Podle VINu jezdila furt tady.

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Ahoj
Omlouvám se ale půjdu rovnou k věci.
Potřebuji pro rodinu levné rozumné auto. Před x-lety jsme měli mazdu 626 2,2l (tu hranatou) benzin. Pak jsme koupili chrysler grand voyager AWD rv1999. Máme ho pořád ale už to dře. Koukám na rodinou náhradu zase 4x4 (hory) ale v benzinu je to problém. MPV se nějak "přestaly vyrábět", tak jsem začal koukat zase po větších kombíkách.
Jak se vám líbí https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/18144870?goFrom=list.
Dle servisky by to mělo být celkem opečovávané auto. A tenhle typ by měl být celkem rozumná volba pro ojetiny.
Díky za každý postřeh.
 
Ahoj,
doteď jezdím v dvoulitrové Marejce od Fiatu z 96, ale jelikož už mě v servisu opakovaně upozornili, že pokud nehodlám dealovat nebo chodit na noční do banky, asi bych měl začít shánět něco novějšího. Už nějakou dobu koukám po možnostech a před pár měsíci jsem narazil na motor ST220 od Fordu. Jelikož ale z mýho okolí to není úplně oblíbená značka, byl jsem na vážkách. Včera zjistil, že se montuje i do Mazdy, když jsem narazil na celkem zajímavou nabídku.

Jde o 3.0 dotaženou z USA, rok 2004. Dle prodejce je "něco s motorem", sice jede, ale něco je špatně.
Zkoušel jsem hledat nějaké zkušenosti s touhle motorizací, ale jelikož je to docela exotika, žádná sláva. Takže pokud by se našla hodná duše, co mě nasměruje správným směrem, budu rád.

K dotazům:
1) Proč USA? Našel jsem, že těchto aut se dotáhlo docela dost. S tímto motorem se v Evropě nedělal? (Tady mi přijde, že motorizace končily na 2.5L)
2) Existuje nějaký výčet všech motorizací Mazdy6 na jednom místě? Přijde mi, že je v tom děsný chaos, v různých zdrojích jsem našel různé výkony a spotřeby, údaje nijak nesedí, překrývají se (menší objem s vyšším výkonem, atd.)
3) Více méně nelze najít rozumný inzerát s touto motorizací, kde je motor v pořádku. Je to tím, že motory jsou fakt špatné nebo jsou naopak tak dobré, že se jich nikdo nezbavuje?
4) Je tu někdo, kdo tuto motorizaci vlastní? Zkušenosti se servisy? Ceny, dostupnost dílů? Jak moc se kazí?
5) Nějaké nápady co by mohly znamenat zmíněné problémy, kdy auto je sice pojízdné, ale ztrácí výkon?

Díky
 
Ajee další kdo se chytl na ten inzerát ruky pryč. ano v USA to byl 3.0 V6 , všude jinde 2.3 R4 (U generace GH 2.5 R4 a ten už tolik společnýho s duratecem nemá údajně ale není to 5 valec od fiatu nebo ST220)
 
Back
Top