• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

Ahoj, v AMC jsem loni taky koupil Mazdu. Zespodu vypadala asi tak jako ta modrá. Také si myslím, že je lepší si vzít tu, která nemá narychlo přestříkaný spodek a ošetřit si to pořádně sám. Každopádně to chce určitě prolézt celé auto, projet se pořádně atd. Já to podcenil a zahučel jsem skoro cenu auta :). I když já mám diesel a tam je toho trochu víc na posrání :). Jinak že zdravím pány Jirásky z AMC Chrudim.... Kdyby jsi chtěl vědět co vše se mi vysypalo a v jakém pořadí, tak napiš. Abych nebyl jen negativní, tak vše dobře dopadlo a Mazda je super.
Nechceš to někam tady na fórum popsat? Určitě by to zajímalo víc lidí. A kolik stála oprava a tak...to jsou důležité informace pro ty, kteří uvažují o pořízení, případně řeší nějaký problém.
 
Odpovím jen obecně, jak to vidím já. V prvé řadě srovnáváš podle mě jiné třídy automobilů, proto se ti zdá M6 drahá oproti OII. Protože to jsou prostě auta v jiné třídě, adekvátní by bylo podle mě srovnání se Superbem.
Potom píšeš, že chceš Mazdu v benzínu, ale Octavii v dieselu. Měl by sis asi ještě promyslet, jaké trasy budeš jezdit a kolik přibližně najedeš za rok, což bude v tvém případě těžké, protože jsi auto neměl a nevím, jestli nějak pravidelně jezdíš.
A až po zodpovězení této důležité otázky můžeš začít vybírat auto.
Co se týče inzerátů, tak na první pohled vypadají všechna tři hezky a asi bych si dovedl představit cenu o 5-10 tisíc nižší, ale bez osobní prohlídky je to těžké. Člověk může narazit na něco zásadního, nebo taky zjistit, že za ty peníze je to vlastně super kup.
A vzal bych si k tomu nákupu někoho zkušeného, i když mu necháš nějakou tu korunu, tak pořád tě to může ušetřit od drahých oprav.

K tomu M6 benzin vs OII nafta je to kvůli tomu, že jsem tam původně uvažoval o verzi scout, před faceliftem, která je buďto diesel, nebo 2.0 FSI, na který jsem četl jen stížnosti, díval jsem se pak i po klasické OII, ale k řešení motorů jsem se tam už nedostal, takže zatím pracuju s OII v dieselu, ale do koupě mi zbývají ještě aspoň 2 měsíce, takže je čas zvažovat a rozhodovat
 
Já jsem svého času koukal po OII RS v benzínu. To je podle mě jediná rozumná motorizace. Ale spotřeba a můj vysoký roční nájezd byly proti logice takového nákupu. Ale rozhodně si odpověz na otázku jaké trasy budeš jezdit a kolik kilometrů plánuješ ročně najezdit.
 
Ahoj, nemáte někdo zkušenosti s Auto Kolín (asi Zánovní vozy s.r.o.?) - p.Gollner? Koukal jsem na tuhle Mazdu (VIN JMZGH19F601244903), psal mi, že prý vůbec není rezatá. Nemá to ale STK, prý to dělá až při prodeji (?). Prý vloni dovezl 16 Mazd, žádnou rezatou, všechny v kondici, ...Nevíte někdo něco bližšího?
 
Nevypadá to špatně. IMO mnohem lepší nabídka, než GG za 130. :)
 
Kdyz jsem loni kupoval GH z Nemecka, taky neměla ceskou TK, po slozeni zalohy 2000,dovozce vse zaridil... Az pak jsem podepisoval kupní smlouvu a platil. Ale mozna to nekteri delaji opravdu az po zaplaceni, nevim...
 
Třeba jen nechce investovat do TK bez záruky prodeje. Zkusil bych se domluvit na postupu, že zaplatím zálohu na TK a pokud projde a budu spokojen, kupní cena bude nižší o tuto zálohu. Prodejce nebude investovat své peníze pokud to nevezmeš a ty budeš mít jistotu. Za ty cca 2tis. to asi stojí.
 
Já jsem takto kupoval před 3 lety GH z Dánska a loni GL z Německa od bazaristy/dovozce v HK. Tu GL mi tedy dovezl na objednávku. A udělali jsme to podobně, jak píše @Nareb výše. Pro tebe to má tu výhodu, že máš čerstvou STK a můžeš se přitom na to auto podívat i se zeptat jejich technika. Kdyby mu to v bazaru stálo několik měsíců, platnost STK zbytečně stárne. Taky to může koupit nikoli koncový zákazník, já nevím, třeba ze Slovenska, tak k čemu zdejší STK. Pak jsem si to i sám přihlásil v Praze jako dovoz z EU, který je jednoduchý. Ale je potřeba mít od prodejce list COC a případně původní TP - ale ten myslím nebyl nutný.
 
Já jsem takto kupoval před 3 lety GH z Dánska a loni GL z Německa od bazaristy/dovozce v HK...
OK, díky všem za vaše odpovědi, to víte, kupuju takto poprvé :). A ještě něco - píšeš, že v HK to někdo vozí, jsem taky z Hradce, byl by nějaký kontakt?
 
Je to tento https://www.sauto.cz/detail-prodejce/autobazar-hk-sro/8877. Hodně se zaměřuje na Mazdy a považuju ho za seriózního prodejce. Ale dovoz staršího auta podle inzerátu je určitě riskantnější, než dovoz GL, která byla předváděcím autem v jednom německém salonu Mazdy.. On je však ochoten se tam jet předem podívat, pokud se rozumně dohodnete a má tam cestou nějaký další kšeft.
 
Je to tento https://www.sauto.cz/detail-prodejce/autobazar-hk-sro/8877. Hodně se zaměřuje na Mazdy a považuju ho za seriózního prodejce. Ale dovoz staršího auta podle inzerátu je určitě riskantnější, než dovoz GL, která byla předváděcím autem v jednom německém salonu Mazdy.. On je však ochoten se tam jet předem podívat, pokud se rozumně dohodnete a má tam cestou nějaký další kšeft.
Ano, potvrzuji. Také od něj mám Majdu. Je solidní a normální. Možná malinko nedůvěřivý (ale to dělá ta dnešní doba mobilních telefonů), ale v pohodě borec.
 
Ahoj, jak je na tom mazda 6 GH s dieselem obecně? při hledání GY v benznínu se mi celkem zalíbila GH - jak exterier tak i interier dle vzhledu. Cenový limit, který jsme si ale nastavil mi ale umožňuje buď ty dražší GY v benzínu, co jsou na inzerátech (150k km, pokud se tomu dá věřit), nebo ty levnější nafty GH (většina kolem 250k km - zase pokud se tomu dá věřit).

U mazd si všichni známí co je mají chválí benzínové motory, ale o naftě moc nikdo nemluví (pozitivně ani negativně), tak bych se chtěl zeptat, jak na tom ty motory obecně jsou? Dá se tomu při vyšších nájezdech věřit, nebo je z toho už neúměrná pokladnička, co se sype, kde to jde? (vím, že je to kus od kusu, ale obecně asi ty motory nějakou pověst mají, známý má starší mazdu 5 v dieselu a prý čeká, že se mu na 300k rozsype, i když se o ni stará).
Vím, že při mém plánovaném nájezdu by byl lepší benznín, ale tam dosáhnu na první generaci, ale u druhé mě láká vzhled, interiér a teoreticky o pár let mladší kus (i když to asi nemusí nic znamenat kvůli výrazně většimu nájezdu).
Plánovaný je obecně malý nájezd v rámci celého roku, spíš po okreskách a po městě, cca 2x do měsíce 2x70km tam a zpět a přes teplejší část roku i několik delších cest po čr a do bližšího zahrničí, takže DPF by měl šanci na regeneraci, do budoucna může přibýt několik dlouhých ročních pracovních cest přes celou ČR ale to vůbec není jisté.

Celkově by mě tedy zajímalo, jestli má vůbec smysl uvažovat o GH v naftě a jak sou na tom naftové motory v GH pro běžné "okoloměstské" ježdění, nebo jestli prostě rovnou hledat GY v benzínu.
 
Uvažuju cca o 150, s tím, že bych tím chtěl pokrýt už i nějaké počátěční investice (takovy ty obecny investice jako výměna filtrů atd, u té GY např antikorozní ochrana, tažné, pokud nebude) - kdybych narazil na pěknou GH, tak bych dal i o trochu víc (cca +30), protože bych u ní počítal s tím, že by měla vydržet delší dobu
 
Back
Top