• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

:D vyloženě jedeš na úplně jiné úrovni uvažování, na to nestačím. Ale vrátil bych se pro jistotu k věcné diskuzi... ;)

Odesláno z mého SM-G930F pomocí Tapatalk
 
Uvažuju cca o 150, s tím, že bych tím chtěl pokrýt už i nějaké počátěční investice (takovy ty obecny investice jako výměna filtrů atd, u té GY např antikorozní ochrana, tažné, pokud nebude) - kdybych narazil na pěknou GH, tak bych dal i o trochu víc (cca +30), protože bych u ní počítal s tím, že by měla vydržet delší dobu
Facelift, 156 najeto, BOSE, Bluetooth, vyhřívané sedačky ale ne bixenony, auto servisního technika z Mazdy Zlín, asi byste se domluvili za tu vyšší cenu, možná i kompromis, ale auto je bez investic. dlabaja@mazdazlin.cz
 
Poslední úprava:
Myslím, že koupit obzvláště diesel od servisního technika Mazdy je terno! I když má zvláštní kombinaci výbavy - má Bose, RVM, vzadu LEDky na pozičky a brzdy, ale nikoli bixenony. Asi si tam něco dal sám. Třeba vyměnit zadní svítilny je celkem jednoduché.
 
Dobrý den,
doporučili byste mi nákup této mazdy 6 2,2 D AT. VIN: JMZGJ692821140213?
Na co si dát pozor?
Děkuji.
 
Mazdar lidi,
obracím se na vás s prosbou o radu.
Už pár měsíců navštěvuji vaše fórum, vypadá to tu na fajn partu. V srpnu se rozmnožíme o jednoho človíčka a rád bych na to konto upgradoval ze stávající krátké Fábie 1 na pořádný rodinný vůz. Nejsem žádný závodník, ale postupně jsem došel k tomu, co chci - Mazda 6 wagon GH facelift 2.5 125 kw, benzín, manuál. Vím, že mnohé napadne, že ve srovnání s fábkou je všechno jiné 1000x lepší, rád bych si ale dopřál něco fajnového, aby mne to vožení rodinky i bavilo. Do nového auta se mi zatím nechce (musel bych si brát úvěr), jsem konzerva a mám rád jednoduché staré fungující věci (atmo, nepřímý vstřik).
Nicméně jak se tu hojně zmiňuje, tyhle auta prostě moc nejsou, mnozí z vás na něj čekali hodně měsíců.

Na mobile.de občas něco je (např. dnes https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=c6f7814d-53d0-c7da-d4f7-c7b8c1f5c5a7)
- nejsem ale z oboru (dělám obvoďáka :) ani nemám k ruce automechanika, který by se druhý den sbalil a vydal se se mnou přes celou vlast nebo do říše, navíc nehoslám riskovat, že mne natáhne nějaký turek od okurek. Proto bych si chtěl vysněného mazla dovézt od někoho, kdo se tím zabývá, rozumí tomu, a dá se mu věřit. Pročetl jsem toto vlákno shora dolů a naopak a narazil jsem na několik možností. Vypíšu je tu v pořadí, jak se je chystám oslovit, a poprosím o Vaše názory, zkušenosti či užitečné postřehy k nim:

1. Mazda Wágnerová Tábor (asi že pocházím z jižních Čech)
2. www.rychlydovozaut.cz (dle jejich webu profi přístup, u vás několik pozitivních recenzí)
3. krkolomně znějící Nahasapimapetilon (profil na FB jsem si kdysi zrušil, ale kvůli autu ho zas klidně založím, abych ho mohl oslovit)
4. Autobazar HK sro. (žiju nyní v HK, někomu z vás také pomohli).

Možná jsem si vzpomněl pozdě, ale věřím, že by se do srpna při troše štěstí mohlo zadařit.
Děkuju vám za konstruktivní rady a snad brzy budu škemrat o klaňácký rámeček k poznávačce :)
Martin
 
Hoj, za mě buď Wágnerka nebo ta třetí možnost ( na FB jako Martin Impreza ). ;)
 
Jsem netušil, že Nahasa atd. je Martin Impreza... :D
Jinak můžu potvrdit z FB, už několika lidem Mazdu dovezl a všichni si ho chválí... :)
 
Za sebe doporučuju Mazdu Tábor, osobní zkušenost
 
Pokud jsi z HK tak možná by nebyl špatný Milan Drahoš z Pardubic..Tahá hodně mazdy (hlavně mazdy), já od něj bral dvě GY a spokojenost..A myslím, že i vícero lidí i odtud..
 
Za mě Tábor, osobní zkušenost jsem z východní mor. i tak sem si radši udělal výlet do Tábora. Auto vyhlídnuto na mobile.de po konzultaci s p. Reitmajerem do 15 min telefon, že pro auto jede ať si ho vezmu nebo ne. Ještě týž den po 15:00 vyrazil s vlekem směr Německo (500km a z5) pač prodávajíci mu řekl, že následující den má přijet kupec(když si pro auto přijede dnes je jeho). Na auto usmlouval slevu, ze které byla následně provedena oprava "prdlého zesíku"(známá bolest) v rámci prvního servisu u nich. Já jen přijel auto projel podepsal papíry a fičel domů. Za mě super jednání, i když to mám "z ruky", cesta se vyplatí a hlavně jistota a profesionalita jednání k nezaplacení.
 
Ahoj, já mám osobní zkušenost s RDA. Narozdíl od jiných v tom mají systém, projedou klidně několik aut v DE během pár dní, dokud neřeknete, že to chcete, tak nic neplatíte. Konzultace přímo z místa přes WhatsApp/video, pošlou fotky, projedou a prověří. Případně chybky upozorní a umí dořešit. Taky jsem do aut nedělal, sháněl rok GH 2.5 po FL a ze zoufalství jsem to svěřil jim. Zatím po půl roce spokojenost. ;)
 
Ahoj lidi, díky všem za rady a zkušenosti, jste skvělí! Třeba to pomůže i někomu jinému kdo shání nesehnatelné. Dám vám sem vědět jak se to vyvíjí. Martin
 
A já se tématu budu držet, po asi dvou měsících převážně cestování jsem se konečně dokopal k dávno avizovanému inzerátu na svoji dvouletou šestku:
Mazda 6 GL Sedan 2.0 165k MT, Revolution, 64t km, 7/2017
příp. https://ondrejkratochvil.cz/mazda6/

Vážně pochybuji, že by v ČR mohlo být více jak třeba 5 takto opečovávaných dvouletých Mazd.. a ne každá je na prodej. Sám sleduju inzeráty už od zimy, občas si u prodejců prohlížím takové ty roční předváděčky, které mají najeto 10 - 30 tisíc, a troufám si říct, že moje auto je i kosmeticky v lepším stavu... motoricky určitě, protože nestřídá řidiče a lepšího si nemohlo přát :).

Co se týká důvodu, tak už tady proběhlo, že beru zase novou šestku, ale s automatem, protože současná mě nutností vyhýbat se dopravní špičce docela (dost) omezuje v rozvoji kariéry nebo (snad si to nebudou v Oracle číst) ve změně pracovního místa, kdy teď mám výjimečnou situaci možnosti dojíždení na jedenáctou... "moje" dálnice D8 je už rok s kolonami, a ještě rok bude, a kdo ví co přijde potom. Takže někdy v průběhu léta na mě bude čekat nová Mazda 6 Revolution, opět sedan, ale tmavě modrá a s automatem.

Budu rád za doporučení někomu mimo klan, sdílení, a tak podobně. Díky!
 
Nazdar páni,
už dlhšie pokukujem po mazde 6. Momentálne sa mi naskytla ponuka nad ktorou vážne uvažujem. Mám za sebou skúšobnu jazdu a vizuálnu prehliadku v servise na dviháku. Zatiaĺ sú moje pocity pozitívne v servise tiež nič nenašli. Dnes sa mám s predajcom stretnúť priamo v mazde, kde mi poskytnú elektronickú servisnú knižku.
Jedná sa o mazdu 6 , rv 2013 combi, benzín 2,0l 107kw.
No auto má nabehané 220 000. Prvý majiteľ, vždy servisované v mazde.
Nedávno vymenené brzdy a niejaké tie veci na náprave. Zatiaľ neviem čo všetko presne.
V rámci záruky pri 108 000 km bol vymenený agregát, už vraj za ten novší.
Na aute nie je viditeľná žiadna porucha.
Ale ! bolo buchnuté do zadnej časti nad ľavé koleso od šeferovej strany.
Samozrejme oprava bola realizivaná v mazde, myslím že aj celkom kvalitne kedže to nie je viditeľné.
čo ale je viditeľné tak je hrdza pod ľavým blatníkom kolesa, tam kde to bolo zvárané s karoseriou.
Odporúčania ? Mám sa obávať tých kilometrov ?
Cena je 10 0000. Čo je myslím adekvátna a primerená cena.
V tejto cene viem ísť do staršej mazdy 6 s menej km okolo 140 000. Ale asi tažko nájdem niečo s úplnou servisnou históriou a kto vie ako to bude s reálnymi nabehanými km.
Budem vďačný za každú radu.
Ja nabehám max 12 000 ročne.
 
Já bych se spíše soustředil na celkový stav auta. Oni ty kilometry mohou být dost zavádějící. Kára co má na tachometru přes 200tis. a jezdila převážně po dálnících bude určitě v lepším stavu než to co bude mít na tachometru 100tis. a pohybovala se převážně v městském provozu.
 
Back
Top