Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
klika, dvouhmota, spojka rozvody i startér dostávají víc zabrat.
Písty, ojnice, klika a všechno ostatní jsou na to dimenzovány (ani nemusejí být kované), tepelné zatížení je mnohem menší než u benzínu.Já to zas beru tak že diesel má pri stejným objemu (s turbem) značně větší kroutící moment a tlaky ve valcích jsou větší (i když už ten rozdíl není tolikanásobnej jak dřív), takže klika, dvouhmota, spojka rozvody i startér dostávají víc zabrat.
Tak to jedeme asi na jiném levelu, tohle jsem nepochopil.Ju benzínů se nedrží pořád vysoký otáčky, na rozdíl od dieselu kde se ten motor provozuje prakticky neustále v oblastech největšího kroutícího momentu... Tak jak to je
Ahoj všem. Chtěl bych si někdy na přelomu roku zakoupit vůz a oko mi padlo nejvíce právě na Mazdu 6. Představoval bych si Mazdu 6 GJ rok výroby okolo 2013 nebo 2014 (má nějaké výhody auto po faceliftu?) v benzínu, motor 2.0 a najeto někde mezi 50 000 - 70 000 Km. Koukal jsem, že u nás se takové auto v zásadě nedá sehnat, takže to vypadá na Německo. Když jsem koukal na mobile.de tak se tam nechá docela vybrat v cenové relaci 17 000 až 20 000 €, taková byla v zásadě i moje představa o ceně. Jsou to v téhle relaci legitimní a důvěryhodné nabídky, nebo jsem s tou cenou úplně mimo? Zatím to tak sonduju, takže konkrétní inzerát k dispozici nemám, spíš mi jde o to, jestli mám reálné představy. Díky moc
To je slovo do pranice... Nikdy neříkej nikdy, ale ani s příštím vozem se nemíním vrátit k manuálu.Jinak mám za sebou změnu z 2.0 s manuálem na 2.5 s automatem a zcela chápu a schvaluju, že pokud nejezdíš pořád po městě nebo nemáš speciální averzi k manuálu, je za mě rozhodně 2.0 lepší volba... je s ní prostě větší zábava na silnici a subjektivně lepší svezení, se zhruba o litr menší spotřebou (v poslední generaci 2018+ tolik ne, protože má teď 2.5 vypínání válců, ale předtím to byl minimálně litr rozdílu, nebo i víc... ve prospěch 2.0 manuálu). A ta manuální převodovka, to je radost... navíc docela rychle padají otáčky a slušně reaguje na plyn, dá se s ní řadit naprosto parádně čistě.
To je slovo do pranice... Nikdy neříkej nikdy, ale ani s příštím vozem se nemíním vrátit k manuálu.