• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

To ověření podle VIN myslíš Cebia? Vím mi poslal.....a pokud by mi to prodejce poskytnul tak myslíš že mi to prověří v servisu přímo v Mazdě na počkání? Vím že se ptám jak ocas ale nemam absolutně zkušenosti a nerad bych se vycinkal z peněz a z rok do toho nastříkal dalších 100....

v každém slušném dealerství ti podle VIN vyjedou el. servisku, někde jen osobně.. Auto vypadá hezky, s dieselem nájezd 40tkm ročně je normální, ale cena je fakt hodně nízko. Těch důvodů proč může být....
 
IMG_20200126_125034.jpg IMG_20200126_125018.jpg

IMG_20200125_195152.jpg
Už je odparkovana doma , zatiaľ za rohom nech mi susedia závidia len jednu M6, lebo druhú by už asi nezvládli toľkú krásu na jednej ulici :D
 
Chlapi, co se doporučuje u GH udělat po koupi kromě výměny oleje? Rozvody jsou nesmrtelný, klínový řemen vypadá na pohled OK... je něco, co by se mělo udělat preventivně?

Jinak ad pískání, které jsem zmiňoval... slyším tam tři různé druhy :D Jedno je očividně od brzd (kamínek?), druhé nastává při zatáčení doprava a intervalově odpovídá otáčení kol (takže to vidím opět na možná ten stejný kamínek) a třetí typ slyším lehce při vyšších rychlostech (nad 100 km/h) a je vázané na přidání plynu a možná i určité otáčky, skoro jako třeba nějaké rušení od alternátoru nebo nevím (podobné jsem slyšel u svého předchozího auta, když byly špatně odstíněné audiokabely)... to třetí asi řešit nebudu.
 
Chlapi, co se doporučuje u GH udělat po koupi kromě výměny oleje? Rozvody jsou nesmrtelný, klínový řemen vypadá na pohled OK... je něco, co by se mělo udělat preventivně?

Jinak ad pískání, které jsem zmiňoval... slyším tam tři různé druhy :D Jedno je očividně od brzd (kamínek?), druhé nastává při zatáčení doprava a intervalově odpovídá otáčení kol (takže to vidím opět na možná ten stejný kamínek) a třetí typ slyším lehce při vyšších rychlostech (nad 100 km/h) a je vázané na přidání plynu a možná i určité otáčky, skoro jako třeba nějaké rušení od alternátoru nebo nevím (podobné jsem slyšel u svého předchozího auta, když byly špatně odstíněné audiokabely)... to třetí asi řešit nebudu.
Já bych osobně vyměnil svíčky,vzduchovy filtr,kabinový,vyčistil klimu,pak budes mít zas na chvíli klid,co se tyce pískání tak hodně jsou problémy se trmenama,nevrací se,je potřeba to promazat,ale to si najdi tady na fóru co a jak
 
Chlapi, co se doporučuje u GH udělat po koupi kromě výměny oleje?
Ještě bych přidal promazání brzdových třmenů, výměna brzdové kapaliny, výměna chladicí kapaliny, olej v převodovce, vodící a napínací kladky řemenu... A pak máš klid... :D
 
Fakt se řeší třeba i olej v manuální převodovce? Zrovna řazení mi přijde, že je hladký :) Měl jsem teď asi 15 let různé BMW, které jsou tedy v 90% věcí logicky výš než Mazdy, ale zrovna řazení má Mazda krásně přesný. Ale jinak dík za tipy. Mrknu na jednotlivé cenovky, ale povětšinou jsou to položky v řádu stokorun.
 
Mne na GG s 280k km po výmene spojky a prevod. oleja cca rok dozadu ide radiť jedným prstom rýchlosti tam skáču občas aj samé a na GH čo mám týždeň dovezené mi príde že idú o dosť ťažšie hlavne 5. a 6. Tak som objednal ten ravenol MTF 2 75w-80 stojí to 28 euro na heureke 3 litre je dobrá cena za vyskúšanie nič nedám.
 
Ahoj všem. Snad svým dotazem nikoho neurazím, pokud jsem ve špatném vlákně, omlouvám se. Uvažuji nad koupí ojeté Mazdy 6, nicméně vidím, že v dieslu raději ne. Mám rozpočet cca 250 000 Kč, tak se chci zeptat, jestli od Mazdy jiné vozidlo, nebo raději od této značky upustit? Mám podmínky nejstarší 2013 a mladší. Doporučite mě šestku, nebo se mám podívat po něčem jiném? Děkuji za odpověď.
 
Rozpočet 250 000, benzín a rok 2013 = jít do jiného auta. Od Mazdy bys mohl pořídit s temito požadavky Mazda 3.
 
Jj typicky mazďácká přístrojovka:D , nikdo neříká že nafta neumí jezdit za málo, ale nikdo nemůže popřít že mazďácká nafta není zrovna proslulá spolehlivosti ;)
 
Rozpočet 250 000, benzín a rok 2013 = jít do jiného auta. Od Mazdy bys mohl pořídit s temito požadavky Mazda 3.
To bych neřekl, ovšem najeto bude mít od 200 tis. km víc. Což vůbec není průšvih, ale samozřejmě víc starostí s tím může být. A bude muset čekat, až se něco objeví.
 
Jj typicky mazďácká přístrojovka:D , nikdo neříká že nafta neumí jezdit za málo, ale nikdo nemůže popřít že mazďácká nafta není zrovna proslulá spolehlivosti ;)
2,0 MZR-CD je velmi spolehlivá, stačí si pohlídat citlivá místa, ale ze zkušenosti je ten motor extrémně spolehlivý a 2,2 MZR-CD je na tom také slušně až SkyD kolaboval. A proto teď jezdím 3,0TDi.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
 
Ten motor 3,0 TDi se mi líbí. Nechápu, že už Mazda dávno nedává do svých aut :D

@MichalP Vzhledem k tomu, že i diesel, který je levnější než benzín je problém pořídit za takové peníze, tak benzín beru jako mission impossible. Ale naděje umírá poslední a samozřejmě, že kdyý si počká (ideálně pár let), tak to asi pude.
 
Ten motor 3,0 TDi se mi líbí. Nechápu, že už Mazda dávno nedává do svých aut :D

@MichalP Vzhledem k tomu, že i diesel, který je levnější než benzín je problém pořídit za takové peníze, tak benzín beru jako mission impossible. Ale naděje umírá poslední a samozřejmě, že kdyý si počká (ideálně pár let), tak to asi pude.
V nové 6 by měl být jak benzín tak diesel. A ještě zadohrab.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
 
@MichalP Vzhledem k tomu, že i diesel, který je levnější než benzín je problém pořídit za takové peníze, tak benzín beru jako mission impossible. Ale naděje umírá poslední a samozřejmě, že kdyý si počká (ideálně pár let), tak to asi pude.
U nás je všech málo, souhlas, ale na mobile.de se dieselů najde asi 50 (!), často i s menším nájezdem než 200 tis. km. A je tam i benzín, byť jen jeden:
https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/...searchId=d048fdef-7c1e-555e-d372-25fe68733a19
Čekáním jsem myslel měsíce, nikoli roky, a jak vidět, mělo by to jít.
 
Back
Top