• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Ano rozdíl barev na kovových a plastových dílech je normální jev:bag:
 
Osobně si myslím, alespoň podle mé zkušenosti, že tento rozdíl vzniká právě dodatečným přelakováním. A u metalíz tuplem. Z výroby jsem to ještě neviděl, takto kontrastní.
 
Osobně si myslím, alespoň podle mé zkušenosti, že tento rozdíl vzniká právě dodatečným přelakováním. A u metalíz tuplem. Z výroby jsem to ještě neviděl, takto kontrastní.
Je to zcela normální, podívej se třeba do galerie na moji bývalou bílou.
 
Co sa tyka toho druheho kusu, plati zatuka na automat aj ked ma auto tazne a bol s nim tahany prives? Pri malom najazde 35t by ste do toho sli? Dakujem za nazor
 
Pokud se automat i motor chovají normálně a těch 36 tis. km je ověřitelných, tak bych do toho šel. Samozřejmě s kontrolou servisních úkonů a dalších obvyklých náležitostí. Taky jsem koupil svoji druhou GH s tažným zařízením a problém jsem neměl. A to měla najeto 115 tis. km.
 
Páni, rozhodujem sa o nákupe jazdenej Mazdy 6 GH a padol mi do oka tento kus (hľadám benzín 2.0 alebo 2.5). Čo naň hovoríte resp. na čo by som si mal dať pozor? Samozrejme som si prečítal niekoľko tém na tomto fóre, ale skôr mi ide o nejaké zásadné veci na ktoré by som sa mal sústrediť, prípadne "pikošky".
Ďakujem za rady.

https://www.autobazar.sk/19817259/mazda-6-6-2-5-mzr-gta-plus/

P.S.: rozprávka o dedkovi vždy pobaví :)
 
75-lety dedek si koupi M6 v plne palbe s nejsilnejsim motorem a pak s ni 10 let jezdi v prumeru ~17tisic km rocne nez ho v 85 letech klepne pepka? To je velice nepravdepodobne i na rakouskeho duchodce. A ta "kompletni" historie asi nebude az tak kompletni (jen 130 listu za 10 let?). Taky nechapu, proc by nekdo dovezl z Rakouska na kseft ojetou Mazdu, kdyz ty se tady moc neprodavaji. Jedine ze by snad byla o hodne levnejsi, nez tech 8 litru co za ni chce.

Jestli se chces opravdu o tom aute neco dovedet, pak si vyzadej od kupujiciho VIN a zajed se na ten vuz zeptat do Kottingbrunnu kousek od Vidne, kde bylo to auto servisovano (velice laskave od prodavajiciho, ze nevymenil podlozky pod SPZ)...
 
Tak to je jasný důkaz, že důchodci v Rakůsku začínají pomalu vymírat a s nimi se ztrácejí i jejich naprosto vzorně udržované vozy. Kupuj, dokud jsou ještě k mání :-)
 
75-lety dedek si koupi M6 v plne palbe s nejsilnejsim motorem a pak s ni 10 let jezdi v prumeru ~17tisic km rocne nez ho v 85 letech klepne pepka?
Občas to tak, je, v roce 2014 jsme švagrovi sehnali GH s 25000 mil, které najezdilo od 2008. Sice sociální výbava, obrostlé mechem, spojka podle servisních info 2x měněná, ale jinak velmi zachovalý kus. Tenkrát jsme v jeden den sjezdili 5 kusů aut od Poole přes Londýn, Nottingham až po Manchester a zase zpět do Poole. Červené GJ bylo za piráta z Čech. :D
Ten štos faktur tam asi nebude jen tak pro srandu králíkům.
ab_orig_160625934_mazda-6-2010-mazda-6-6-2-5-mzr-gta-plus.jpg
 
Ja sem si taky odkladal vse od me stare mazdy6, a bylo toho podstatne vice (bez nakejch poruch, jenom bezna udrzba). Ono treba jen protokol ze skousky brzd pri kazdem "pickerlu" (stk) ma kolem 10 stran na traktorovem papire, kterej je trochu delsi nez normalni A4, takze v te hromade vubec neni. Taky po kazdem servisnem zasahu dostava clovek nanovo vytistenou celou "servisni knizku", jenom to by po 10 letech muselo byt uz hodne pres 100 stran.

BTW chodil do toho sameho servisu "Mazda Maierhofer" (autorizovanej prodejce Mazdy), takze to tam trochu znam. Proto doporucuju zajit tam. Kdyz prinese VIN a fotku auta, urcite mu radi o tom aute reknou co vedi.
 
Já taky kupoval minulou M3 po důchodci v super stavu. Byla 9 let stará a měla najeto 43000 km.
 
Ahojte, paci sa mi jeden konkretny kus v Nemecku a viac-menej by som ho uz chcel kupit, Mazda 6 2017 Wagon. Je tu niekto na fore s nejakou tou reputaciou, referenciami a skusenostami, na koho sa da spolahnut a bol by ochotny zrealizovat so mnou obhliadku a dovoz auta z Nemecka? Podla dohodnutej odmeny samozrejme.

Auto ma 2,5 roka a je este pol roka v zaruke, takze to neni jak s kupou 10-rocneho, kde je vacsie riziko buraciek a tazkych defektov motora.

Predstavoval by som si ist spolocne autom z CZ do DE pocas nedele + pondelka, a zpatky sa vraciat dvoma autami.

Vedeli by ste mi niekoho odporucit? Dakujem vopred.

Alebo s takym autom staci zajst na obhliadku do Mazdy a je to cajk? :D
 
Ahojte, paci sa mi jeden konkretny kus v Nemecku a viac-menej by som ho uz chcel kupit, Mazda 6 2017 Wagon. Je tu niekto na fore s nejakou tou reputaciou, referenciami a skusenostami, na koho sa da spolahnut a bol by ochotny zrealizovat so mnou obhliadku a dovoz auta z Nemecka? Podla dohodnutej odmeny samozrejme.

Auto ma 2,5 roka a je este pol roka v zaruke, takze to neni jak s kupou 10-rocneho, kde je vacsie riziko buraciek a tazkych defektov motora.

Predstavoval by som si ist spolocne autom z CZ do DE pocas nedele + pondelka, a zpatky sa vraciat dvoma autami.

Vedeli by ste mi niekoho odporucit? Dakujem vopred.

Alebo s takym autom staci zajst na obhliadku do Mazdy a je to cajk? :D
https://wagnerova.mazdadealer.cz/ 100% jistota, dá se domluvit skoro vše, jen si pro auto přijedeš v domluvený termín k nim.
 
Čo mňa fascinuje ale zároveň aj desí že skoro všetky M6 GH v benzíne čo som objavil keď som sliedil po tej mojej od vianoc mali 160t km :D inak 85 ročný dedo fakt nekúpi 170 koní v benzíne s full výbavou a nespraví 17 tisíc ročne to je asi najmenej pravdepodobne ale každý kupujúci si rád predstavuje toho nemeckého doktora na dôchodku čo raz týždenne naštartuje a ide 100 km do kostola a naspäť predpisovo diaľnicu a pri Tom sa stavi na melange s croissantom
 
Nechci obhajovat nemecke duchodce, ale...

17tkm rocne je 300 km tydne, coz mi neprijde jako uplne malo. Je to treba vyrazne vic, nez najede manzelka s novou CX5 (a nez najela s novou CX3), vyrazne vic, nez najede vetsina nasich (mladych) pratel se svymi novymi (rodinnymi) vozy.

A co se tyka full vybavy - to je spis o penezich, nez o najezdu, ne? Kdyz je nekomu "jedno", jestli na aute bude behem deseti let tratit 500 nebo 250 tisic (dva litry mesicne rozdilu... v Nemecku, ale i v Praze, v kontextu cen temer vseho v poslednich letech vcelku nizka castka), protoze jsou to pro nej drobny, proc by si nemohl koupit to, co mu bude delat vetsi radost? Stejne tak s vykonem, vykonnejsi auto je o dost pohodlnejsi na rizeni. A to jeste vubec nezohlednuju, ze existuji lidi, co maji auta radi.

Mozna jsme divna rodina, ale treba jeden muj deda ma rad relativne luxusni a vykonna auta, je mu pres 80, a najede rocne par tisic km. Pritom nema potrebu si kupovat premii, to by melo zbytecny servisni a provozni naklady. A neni uplne jediny, kdo takhle v nasi sirsi rodine ma (i kdyz ti ostatni jsou vekove nekde mezi 60 a 70); druhy deda, ktery uz s nami neni, take mel rad auta a jeste skoro v sedmdesati si kupovali nove.
 
Můj otec najede ročně do 8000km/ročně.

Odesláno z mého FRD-L09 pomocí Tapatalk
 
Vďaka všetkým za odpovede. Ono je asi aj tak najpodstatnejšia osobná obhliadka... Ale stále nie som rozhodnutý aký vybrať motor - či pozerať skôr po 2.0 alebo zobrať hneď 2.5. Keď som si čítal toto fórum tak získal som dojem, že väčšina z vás by brala ten väčší. Osobne sa však obávam vyššej spotreby (jazda mesto/okresky cca 50/50).
 
Já kupoval GH 2.5 s 99 700 km a za dva roky a dva měsíce mám 117 ... tak těch cca osum a něco ročně.Je to dané i tím, že druhé auto má benzínový turbo motor a je nutné jej protahovat víc.
 
Po týždni jazdenia s GH 2.5 mám nižšiu priemernú spotrebu ako s GG 2.0 ale tam nieje VVT čo v GH 2.0 je. Neverím že tam budeš mať viac ako 0,5 litra rozdiel s tými dvoma motormi čo je malá daň za lepšiu dynamiku a hlavne 200nm krutak už od 2000 tisíc ot.
Vďaka všetkým za odpovede. Ono je asi aj tak najpodstatnejšia osobná obhliadka... Ale stále nie som rozhodnutý aký vybrať motor - či pozerať skôr po 2.0 alebo zobrať hneď 2.5. Keď som si čítal toto fórum tak získal som dojem, že väčšina z vás by brala ten väčší. Osobne sa však obávam vyššej spotreby (jazda mesto/okresky cca 50/50).
 
Back
Top