• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

hodne stesti ... kdybys chtel auto z Nemecka, az mi pristane doma moje, dam recenzi na pana se kterym to resim.. zatim vse vypada velmi profesionalne a uz jen cekam az priveze auto s komplet papirama
 
hodne stesti ... kdybys chtel auto z Nemecka, az mi pristane doma moje, dam recenzi na pana se kterym to resim.. zatim vse vypada velmi profesionalne a uz jen cekam az priveze auto s komplet papirama
Určitě, budu rád, díky!

Odesláno z mého SM-G988B pomocí Tapatalk
 
Na ESA/AAA si treba dať pozor, neriešiť ich megavýhodné úvery a v prípade záujmu kupovať za hotové. Sám by som tam auto kupovať nešiel, ale pokiaľ by som mal so sebou nejakého spoľahlivého mechanika, tak prečo nie?! Sesternica jazdí na Citroene C3 z AAA už 4 roky, mení sa tam olej a filtre.
Sú to šmejdi, na internete je toho o nich popísaného dosť. Ale jednoducho nemôžu predávať len vraky. Švagor do Áčiek predal dve autá v 99% stave. Jedno bol Superb V6 3.6, pretože potreboval cash rýchlo kvôli kúpe baráku a nemal čas ani chuť naťahovať sa s ľuďmi cez bazoš a podobné platformy. Dali mu dobrú cenu a po dobrej skúsenosti im pár rokov na to predal aj áčkového Medveďa. Vravel, že obe autá zmizli z ponuky na tretí deň po zverejnení inzerátu. Pri kúpe jazdenky treba byť obozretný tak či tak.
Ja by som napríklad asi nevedel zveriť moje peniaze niekomu cudziemu nech mi dovezie auto bez toho, aby som ho videl na vlastné oči, vyskúšal si ho atď. Je teda len dobre, že trh poskytuje možnosti takmer pre každého.
 
Vyrobeno 19.01.2008, více viz. serviska.
Moc díky! A jen doplňující dotaz, jestli ta data čtu správně: auto bude potřebovat velký servis s kompletními filtry a kapalinami a je tam podezřelé to sedmileté období, kdy se s ním mohlo dít v zásadě cokoli...
 
To je teda serviska "z říše snů". Pokud k tomu nemají něco v tom auto ESA, tak já bych to asi nebral.
Jinak k dotazu, těžko říct, protože do servisky není nic zapsané, jen, že se vyměnil olej v 8500 km, což je fajn. Velký servis to asi bude chtít.
 
je tam podezřelé to sedmileté období, kdy se s ním mohlo dít v zásadě cokoli...
Viděl bych to tak, že ten děda šetřil a jezdil k místnímu mechanikovi. "Podezřelé" bych to neviděl, v GH je dost jednotek, kde se ukládá kilometráž. Možná CEBIA nebo CarVertical budou mít záznamy z TÜV s kilometry.
 
Ja bych to videl spis tak, ze v 2012 bylo auto prodano (nebo dano do uzivani) buhvi komu, a ten se o to nestaral. Pochybuju, ze by prumernej nemec (pokud se tedy nejmenoval Ahmed Mustafa) skoncil se servisem u 3-leteho auta, se sotva 30tisic km.

Osobne bych zavolal (nebo jeste lepe napsal) do toho servisu. Pridal bych VIN a link na autobazar kde je to auto nabizeno, rekl bych ze mam zrovna o to auto zajem, a slusne se zeptal jestli nevi co se s nim delo v letech 2012-2019, nebo alespon v jakem bylo stavu kdyz naposled bylo v servisu u nich.
 
Ja bych to videl spis tak, ze v 2012 bylo auto prodano (nebo dano do uzivani) buhvi komu, a ten se o to nestaral. Pochybuju, ze by prumernej nemec (pokud se tedy nejmenoval Ahmed Mustafa) skoncil se servisem u 3-leteho auta, se sotva 30tisic km.

Osobne bych zavolal (nebo jeste lepe napsal) do toho servisu. Pridal bych VIN a link na autobazar kde je to auto nabizeno, rekl bych ze mam zrovna o to auto zajem, a slusne se zeptal jestli nevi co se s nim delo v letech 2012-2019, nebo alespon v jakem bylo stavu kdyz naposled bylo v servisu u nich.
Přesně tohle jsem udělal dopoledne - stav nekontrolovali, klient to nepožadoval a oni to bez výslovného souhlasu nedělají. V Česku opravovali mezi 82 a 89tkm blatník a přední světlo za 50 000,- V ESA mi k tomu řekli, že mě seznámí s tím, co našel jejich technik... když přijedu osobně do Brna:) No, a abych tam jel vlakem a tam se dozvěděl, že auto "Teďka prodali, pane, ale máme tady jiný," tak to se mi teda nechce... Asi neznáte nikoho v brněnském ESA, viďte? :)
 
@jazzzman Ty vo.., to jsou větší zmrdi než AAA. Tam taky musíš platit zálohu 2000, ale když se rozhodneš to nekoupit, tak ti zálohu vrátí. Jde o to, aby nevozili auta zbůhdarma přes republiku sem a tam. A hlavně, když už tě dostanou na pobočku, tak můžou spustit svoji mašinerii a o to jim jde především.
Hlavně, že na stránkách hlásají online prodej :D
 
...V Česku opravovali mezi 82 a 89tkm blatník a přední světlo za 50 000,-

Jestli ti parchanti priznavaji ze do opravy slo 50 tisic a ted se to pokouseji prodat za 140-180, pak to musela byt takova "temer totalka", koupena za cenu vraku. Vem nohy na ramena, utikej, a neohlizej se!

BTW, vymena blatniku a xenonu na me M6 stala ~1600€ (originalni dily v Mazda-servisu v Rakousku). Jestli delal nekdo opravu auta na kseft v CR za 50 litru, tak to bylo "trochu" vic nez jen blatnik a svetlo :)
 
To dava smysl, panove! Kazdopadne diky vsem za konzultace, necham si zajit chut a hledani benzinove sestky kolem 200k pokracuje;)
 
v tyhle cenovy relaci co mas tak musis vyckavat no ... zkus obcas mrknout na mobile.de nebo autoscout24.cz ... akorat pocitej s nakladama na dovoz a prihlaseni - abys nesel moc pres ...
 
v tyhle cenovy relaci co mas tak musis vyckavat no ... zkus obcas mrknout na mobile.de nebo autoscout24.cz ... akorat pocitej s nakladama na dovoz a prihlaseni - abys nesel moc pres ...

To je ideal, ale pocitam samozrejme s vyssi cenou, kolem 250 000. A propos to Nemecko: mam kamarada v Berline. Nejde toho nejak vyuzit v celem dovoznim procesu?


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
Ale já bych tu Mazdu z Es ještě nezatracoval,Vypadá hezky,volant na ramenech není ošuchaný a svorka u filtrboxu není rezavá.Vypadá,že nejezdila moc v soli.Těch 50 000 Kč za opravu je úplně nic.Xenon ,blatník,nárazník,lakování a jsi na 50 000 jen to hvízdne.A kor,pokud to jde přes pojištovnu.Pokud by byl ten nájezd kilometrů ověřený,tak po důkladné prohlídce bych se toho nebál.Je to 2,5 v plné palbě.
 
Ale já bych tu Mazdu z Es ještě nezatracoval,Vypadá hezky,volant na ramenech není ošuchaný a svorka u filtrboxu není rezavá.Vypadá,že nejezdila moc v soli.Těch 50 000 Kč za opravu je úplně nic.Xenon ,blatník,nárazník,lakování a jsi na 50 000 jen to hvízdne.A kor,pokud to jde přes pojištovnu.Pokud by byl ten nájezd kilometrů ověřený,tak po důkladné prohlídce bych se toho nebál.Je to 2,5 v plné palbě.
...kdybych našel servismana v Brně, tak mě cuká tam dojet. Ale sám tam jako absolvent mezinárodních vztahů moc parády neudělám:)
 
Back
Top