• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

I to je na benzín(2014-2017) málo, naftu s nejasným původem asi jo.
 
naftu urcite ne... kolik je teda tak za 2014-2017 rozumnej strop? 450k?
Řešil jsem to sám letos, doporučuju sledovat už zmíněnou stránku Vozy z dovozu specializace zn. Mazda, mívají tam hezké kousky. Hádám že by i něco konkrétního na objednávku dovezli.

Když to vezmu báj voko podle toho co za ceny jsem obecně vídal od ledna 2021 doteď, tak:
- GJ benzín (107/121kW) před faceliftem (2012-2015) zhruba 320-350k
- GJ benzín (107/121kW) po 1. faceliftu (2015-2017) zhruba 390k a více

Na mobile.de se občas v Německu objeví něco za 280-300k, ale málokdy a jsou rychle pryč.
V ČR jsem pod 320k neviděl skoro nic, někdy asi v únoru se objevila jedna hezká tuším lehce přes 300k, a to bylo jedinkrát.
Nafty je všude plno klidně o 100k míň - ne, díky :)
 
Včera večer se objevil inzerát na poměrně ojedinělou specifikaci:
Mazda 6 GH kombi, 2.5 MZR po faceliftu (2011): https://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=328794074

Malý nájezd (údajně) necelých 120k km, soukromý prodejce 4h od Prahy.
Od letošního ledna se GH 2.5 kombi po faceliftu objevily na mobile.de jen asi tři - cena není úplně malá (255k Kč), ale pokud by to byl hezký kousek, moc bych neváhal, pokud někdo shání...

Dovoz po vlastní ose z Německa jsem řešil letos v květnu, kdyby chtěl někdo pár tipů, tak SZ.

EDIT: Tak se opravuju, i v tuhle chvíli tam v takovém specu visí tři :) Každopádně tak časté nejsou.
 
Poslední úprava:
@mrpcz ještě sháníš ? další se objevila :

Nově v nabídce:
Mazda 6 2.0 Skyactiv 121kw GJ facelift ve verzi kombi.
Jeden majitel.
rok 2016
najeto jen 46tis.km (Se zárukou! Doložené servisem Mazda)
Barva: stříbrná perleťová
Výbava: 6x airbag, ABS, DSC (stabilizační systém), manuální šestistupňová převodovka, full LED světla a led denní svícení, parkovací senzory vpředu-vzadu, hlídání mrtvého úhlu, dvouzónová automatická digitální klimatizace, tempomat, anatomicky tvarovaná vyhřívaná výškově stavitelná sedadla, stavitelný multifunkční kožený volant, dotyková vestavěná obrazovka s NAVIGACÍ, nastavením vozu, aplikacemi apod. - vše již s volitelným českým jazykem a podporou Apple carplay a Android Auto, CD a MP3 přehrávač, USB a připojení přes Bluetooth, palubní počítač, centrální zamykání na dálku, startování tlačítkem, 4x el. ovládání oken, elektrická vyhřívaná zrcátka + elektrické sklápění, senzor deště a světel, mlhovky, dělená zadní sedadla, ISOFIX, tónovaná zadní okna, roleta zavazadlového prostoru vybavena i dělicí síťkou...
17" orig. ALU kola s letními pneu + druhá sada 16" kol se zimními pneu.
Kompletní dokumentace + COC list ("rodný list vozidla") a 2x klíč.
Cena: 439000,-


mm.jpg mm1.jpg mm2.jpg
 
Poslední úprava:
@mrpcz ještě sháníš ? další se objevila :
Ten už zrovna cca od března neshání :)
Každopádně pěkná ;)
 
cau to je pro kamose :) ja uz mam a snad dlouho nic shanet nebudu .... jsem mega spokojenej
 
Mazdar
uvažuju o koupi novější 6 než mám teď gh 2009.
přesnéji https://auto.bazos.cz/inzerat/140293509/mazda-6.php
o téhle motorizaci je tady hodně hejtu.... byla nějaká svolávačka nebo možnost vyhnout se nemoci těchhle motorů? nebo prostě dřív nebo později se rozsype? zkušební jízda super, jede hladce, kilometry by mi i seděly. nicméně má cenu kupovat něco takového, při předpokládaném nájezdu 60k+ ročně?
 
Mazdar
uvažuju o koupi novější 6 než mám teď gh 2009.
přesnéji https://auto.bazos.cz/inzerat/140293509/mazda-6.php
o téhle motorizaci je tady hodně hejtu.... byla nějaká svolávačka nebo možnost vyhnout se nemoci těchhle motorů? nebo prostě dřív nebo později se rozsype? zkušební jízda super, jede hladce, kilometry by mi i seděly. nicméně má cenu kupovat něco takového, při předpokládaném nájezdu 60k+ ročně?

Moc pěknej kousek, škoda toho motoru... Asi můžeš mít štěstí, zvlášť při ježdění dlouhých tras. Ale to že se v naftě prodávají o 100k+ levněji než srovnatelné benzíny samo o sobě o něčem vypovídá... Ostatně i majitel tohodle auta sám rovnou přiznává v tom inzerátu že chce vyměnit za benzín :))

Teď se objevily po hodně hodně dlouhé době dva benzíny v ČR pod 300k, první by mohl být zajímavý kousek za dobrou cenu, druhý je buď fake, nebo je s tím něco hodně špatně. Oba ale sedany (možná liftback, to nepoznám)

 
Teď se objevily po hodně hodně dlouhé době dva benzíny v ČR pod 300k, první by mohl být zajímavý kousek za dobrou cenu, druhý je buď fake, nebo je s tím něco hodně špatně. Oba ale sedany (možná liftback, to nepoznám)
Ta druhá je opravdu nějaký podvrh, ruce pryč. Ta první vypadá dobře, ovšem liftback to opravdu být nemůže, protože, jak je známo, M6 GJ/GL od r. 2013 se dělá jen v sedanu a kombi.
Jinak ohledně nafty - pro dlouhé trasy myslím nemusí být špatnou volbou - prostuduj si zdejší zkušenosti, případně poptej majitele dieselů.
 
dle zdejších recenzí soudím, že je to zdroj problémů a jak tady někdo psal neco ve smyslu, ze "nejde o to JESTLI, ale KDY prijde nejaky zasadnejsi problem" :D
 
Tak zde se hlavně objevují stížnosti, ti spokojení to nepíšou. Zkus se zeptat @Sikyl na zkušenosti s dieselem Mazdy. Má již několikátý. Myslím, že má problémy s elektrikou auta, ale s motorem nikoli.
 
Ahoj všem,

Chtěl bych koupit Mazdu 6 GH 2,5 případně 2,0 DISI. Jezdím +- 100km denně. Prosím o rady, na co je dobré se u GHčka zaměřit.
Případně, byl by tu někdo ochotný mi pomoct s výběrem? Nebo alespoň kontrolou VINka?

Všem díky za rady a pomoc.
 
dle zdejších recenzí soudím, že je to zdroj problémů a jak tady někdo psal neco ve smyslu, ze "nejde o to JESTLI, ale KDY prijde nejaky zasadnejsi problem" :D
Mám 3 naftovou Mazdu 6 a žádný problém jsem s motory řešit nemusel! Jediný problém jsem řešil u GH- vytahaný rozvodový řetěz po prvním majiteli. Tvůj komentář je "laciný". Než něco napíšeš, tak přemýšlej. Než psát za každou cenu, tak raději nepiš! Jen zaplňuješ fórum spemem.

Všem vždy říkám před koupi auta: kolik máš na auto peněz, nač jej budeš potřebovat, jak jej budeš využívat? Diesel není na ježdění kolem komína. Pokud jezdí moderní diesel dálky, tankuje se kvalitní nafta, dávají se aditiva do nafty (například VIF) a mění se zavčas olej (podle toho jaké trasy jezdíš, ale maximálně do 15.000 km), tak auto slouží. Samozřejmě, že každá automobilka se u každého typu pohonu setká s konstrukčním problémem, jako tady například u prvních dieselů u GJ "vačky"... Staří řidiči Ti řeknou, že je třeba diesel po nastartování nechat protočit olej a pak vyjet a po dojezdu dochladit turbo. Jezdím 20 let vozy střední třídy a jen diesely. Manželka má několikáté auto v naftě, nyní DS 4, 2.0 HDI, 120 kW, SportChic (něco jako u škodovek RS) a taky jen jezdí... PROČ? Nějak mi do toho vzorečku nezapadá ten Tvůj laciný a hloupý komentář: "nejde o to JESTLI, ale KDY prijde nejaky zasadnejsi problem"
 
Mám 3 naftovou Mazdu 6 a žádný problém jsem s motory řešit nemusel! Jediný problém jsem řešil u GH- vytahaný rozvodový řetěz po prvním majiteli. Tvůj komentář je "laciný". Než něco napíšeš, tak přemýšlej. Než psát za každou cenu, tak raději nepiš! Jen zaplňuješ fórum spemem.

Všem vždy říkám před koupi auta: kolik máš na auto peněz, nač jej budeš potřebovat, jak jej budeš využívat? Diesel není na ježdění kolem komína. Pokud jezdí moderní diesel dálky, tankuje se kvalitní nafta, dávají se aditiva do nafty (například VIF) a mění se zavčas olej (podle toho jaké trasy jezdíš, ale maximálně do 15.000 km), tak auto slouží. Samozřejmě, že každá automobilka se u každého typu pohonu setká s konstrukčním problémem, jako tady například u prvních dieselů u GJ "vačky"... Staří řidiči Ti řeknou, že je třeba diesel po nastartování nechat protočit olej a pak vyjet a po dojezdu dochladit turbo. Jezdím 20 let vozy střední třídy a jen diesely. Manželka má několikáté auto v naftě, nyní DS 4, 2.0 HDI, 120 kW, SportChic (něco jako u škodovek RS) a taky jen jezdí... PROČ? Nějak mi do toho vzorečku nezapadá ten Tvůj laciný a hloupý komentář: "nejde o to JESTLI, ale KDY prijde nejaky zasadnejsi problem"
vycházím z vlákna
Po sebevraždě turba, propáleném válci a prasklé hlavě na passatu u motoru BMR a teď na 6GH prasklá hlava a rozsypané turbo už bych nechtěl podobné věci zažívat
 
Back
Top