Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Poznámka: This feature may not be available in some browsers.
Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.
Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu
Něco takového https://www.auto-re.cz/mazda-6-2-0i...etooth-tempomat-pravidelny-servis-pouze-mazdanaftu urcite ne... kolik je teda tak za 2014-2017 rozumnej strop? 450k?
GH je 2007-2012pardon moje chyba ... GH jsem myslel (2014-2017) .. diky za upozorneni
Řešil jsem to sám letos, doporučuju sledovat už zmíněnou stránku Vozy z dovozu specializace zn. Mazda, mívají tam hezké kousky. Hádám že by i něco konkrétního na objednávku dovezli.naftu urcite ne... kolik je teda tak za 2014-2017 rozumnej strop? 450k?
Ten už zrovna cca od března neshání@mrpcz ještě sháníš ? další se objevila :
Mazdar
uvažuju o koupi novější 6 než mám teď gh 2009.
přesnéji https://auto.bazos.cz/inzerat/140293509/mazda-6.php
o téhle motorizaci je tady hodně hejtu.... byla nějaká svolávačka nebo možnost vyhnout se nemoci těchhle motorů? nebo prostě dřív nebo později se rozsype? zkušební jízda super, jede hladce, kilometry by mi i seděly. nicméně má cenu kupovat něco takového, při předpokládaném nájezdu 60k+ ročně?
Ta druhá je opravdu nějaký podvrh, ruce pryč. Ta první vypadá dobře, ovšem liftback to opravdu být nemůže, protože, jak je známo, M6 GJ/GL od r. 2013 se dělá jen v sedanu a kombi.Teď se objevily po hodně hodně dlouhé době dva benzíny v ČR pod 300k, první by mohl být zajímavý kousek za dobrou cenu, druhý je buď fake, nebo je s tím něco hodně špatně. Oba ale sedany (možná liftback, to nepoznám)
Mám 3 naftovou Mazdu 6 a žádný problém jsem s motory řešit nemusel! Jediný problém jsem řešil u GH- vytahaný rozvodový řetěz po prvním majiteli. Tvůj komentář je "laciný". Než něco napíšeš, tak přemýšlej. Než psát za každou cenu, tak raději nepiš! Jen zaplňuješ fórum spemem.dle zdejších recenzí soudím, že je to zdroj problémů a jak tady někdo psal neco ve smyslu, ze "nejde o to JESTLI, ale KDY prijde nejaky zasadnejsi problem"
vycházím z vláknaMám 3 naftovou Mazdu 6 a žádný problém jsem s motory řešit nemusel! Jediný problém jsem řešil u GH- vytahaný rozvodový řetěz po prvním majiteli. Tvůj komentář je "laciný". Než něco napíšeš, tak přemýšlej. Než psát za každou cenu, tak raději nepiš! Jen zaplňuješ fórum spemem.
Všem vždy říkám před koupi auta: kolik máš na auto peněz, nač jej budeš potřebovat, jak jej budeš využívat? Diesel není na ježdění kolem komína. Pokud jezdí moderní diesel dálky, tankuje se kvalitní nafta, dávají se aditiva do nafty (například VIF) a mění se zavčas olej (podle toho jaké trasy jezdíš, ale maximálně do 15.000 km), tak auto slouží. Samozřejmě, že každá automobilka se u každého typu pohonu setká s konstrukčním problémem, jako tady například u prvních dieselů u GJ "vačky"... Staří řidiči Ti řeknou, že je třeba diesel po nastartování nechat protočit olej a pak vyjet a po dojezdu dochladit turbo. Jezdím 20 let vozy střední třídy a jen diesely. Manželka má několikáté auto v naftě, nyní DS 4, 2.0 HDI, 120 kW, SportChic (něco jako u škodovek RS) a taky jen jezdí... PROČ? Nějak mi do toho vzorečku nezapadá ten Tvůj laciný a hloupý komentář: "nejde o to JESTLI, ale KDY prijde nejaky zasadnejsi problem"