• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

  • Vlákno založil Vlákno založil Vitus
  • Datum založení Datum založení
Díky za odpovědi. Ještě bych se chtěl zeptat na výbava KIZOKU, v ČR se (asi) neprodávala. Lze nějak specifikovat. v německu prodávají s 2,5l v kůži s parkovací kamerou, s reproduktory BOSE, takže se tváří jako REVOLUTION či REVOLUTION TOP.

Lze najít rozdíly?
Děkuji
 
Je dobré hledat tady na fóru - např. rozdeleni KIZOKU vs NAKAMA A pak lze porovnat s našimi výbavami Revolution (Top). K těm se zde také dají najít prospekty.
 
Zdar Mazdaci. Chystám se koupit predvadecku Mazdy 6 v Německu viz odkaz:


Těchto aut kolem 20000km je v okoli Duseldorfu na výběr více, viz nabidka prodejce.
Zajímá mě váš osobni nazor na auta s timto najezdem, případně na co se zaměřit při kontrolni projizdce.

Pro Info:
Teď jezdím z GH 6kou 2.5 2008 a jsem nadmiru spokojen. Mám možnost koupit bez DPH, tak bych to rád využil, ale na nový to nevyjde. Abych udržel standart GH, jedinou možnou konfigurací je 2,5 (194) v kůži (v ČR Revolution top).

Diky za váš čas i názor.
 
Poslední úprava:
Ahoj všichni fanoušci dobrých aut a to zejména MAZD. Chtěl bych vás poprosit, zda by neměl někdo z vás přístup pro vyjetí více informací případně elektronické servisky dvou mazd 6, po kterých se zrovna poohlížím? Nerad bych jezdil dálku pro něco bouraného či v katastrofálním stavu.

1) MAZDA 6: VIN: JMZGH148201197905 od AutoPoint Spořilov
2) MAZDA 6: VIN: JMZGH148201185210 od LUKars

Díky moc!
 
Ahoj mohl bych taky poprosit o prověření vinu.
Najde se tu dobra duše co má přístup do databáze ?díky moc
Mazda 6 GJ 2013: JMZGJ523821108951
 
Zdar Mazdaci. Chystám se koupit predvadecku Mazdy 6
Jen uvedu, že jsem se toho času vydal stejnou cestou, po dvou předváděcích Š-Superb nyní v lednu zakoupena Mazda 6 (ČR) v konfiguraci jak uvažuješ. Moje byla z ledna 2020, tedy přesně rok stáří, nájezd 6.500 km a stav tím bez dalšího komentáře. Úspora na ceně významná, rizika za mě minimální, resp. vše pod zárukou = řešitelné. Samozřejmě před předváděcí jízdou jsem přečetl "celý Google", ale i tak se asi nedá obsáhnout vše :)
Zpětně jsem našel nefunkční i-stop, předváděcí režim vozu nějak vysílil baterii - výměna v záruce samozřejmě.
Trochu jsem se zpětně bál vypínání válců a vznikajících vibrací, nicméně můj kousek zatím ok (dnes 14 tisíc km).
Vibrace do volantu kolem 100-110 km/h při mírném brzdění nakonec vyřešilo přezutí na letní...

Tedy zavřít oči, srolovat uši a hop... přeji šťastnou volbu a pak již jen provozní drobnosti ;)
 
Na vědomí se dává, že během pár následujících týdnů bude na prodej jedna z nejzachovalejších 6 GJ, kterou znám! ;)
Sedan 2.5i Revolution TOP, soul red, černý interiér, první majitel, koupena jako nová v autopalace, rok výroby 2014.
Vozidlo garážované, nikdy nejeté v soli a celkovým nájezdem 45 000 km (velká část najeta při přesunech po Evropě) :cool:
V případě zájmu neváhejte napsat soukromou zprávu. Řádný inzerát s fotkami zde bude vložen co nevidět :)
 
Jen uvedu, že jsem se toho času vydal stejnou cestou, po dvou předváděcích Š-Superb nyní v lednu zakoupena Mazda 6 (ČR) v konfiguraci jak uvažuješ. Moje byla z ledna 2020, tedy přesně rok stáří, nájezd 6.500 km a stav tím bez dalšího komentáře. Úspora na ceně významná, rizika za mě minimální, resp. vše pod zárukou = řešitelné. Samozřejmě před předváděcí jízdou jsem přečetl "celý Google", ale i tak se asi nedá obsáhnout vše :)
Zpětně jsem našel nefunkční i-stop, předváděcí režim vozu nějak vysílil baterii - výměna v záruce samozřejmě.
Trochu jsem se zpětně bál vypínání válců a vznikajících vibrací, nicméně můj kousek zatím ok (dnes 14 tisíc km).
Vibrace do volantu kolem 100-110 km/h při mírném brzdění nakonec vyřešilo přezutí na letní...

Tedy zavřít oči, srolovat uši a hop... přeji šťastnou volbu a pak již jen provozní drobnosti ;)
Díky za info.

Auto mi byli zapujceno na vic než hodinu k projeti a kontrole. Nejdřív na mě vyskocily chyby i-start a batery management, takže jsem to chtěl hned odmitnout. Nakonec se ukazalo, že auto neni predvadecka, ale vratka po ročním operačním leasingu a chyby souvisi s poklesem napětí baterie diky tomu, že auto dlouho stalo. Auto je v podstatě ve stavu nového s víc než roční zárukou. Zkontroloval jsem vše co se dalo a neprojevilo se nic z toho co by mohlo, dle toho co jsem našel na foru. (vibrace, rany v podvozku, sklápění zrcátek, funkce infotainmentu,...).
Příští týden si auto jedu vyzvednout a moje GH 6ka bude na prodej...
 
Díky za info.

Auto mi byli zapujceno na vic než hodinu k projeti a kontrole. Nejdřív na mě vyskocily chyby i-start a batery management, takže jsem to chtěl hned odmitnout. Nakonec se ukazalo, že auto neni predvadecka, ale vratka po ročním operačním leasingu a chyby souvisi s poklesem napětí baterie diky tomu, že auto dlouho stalo. Auto je v podstatě ve stavu nového s víc než roční zárukou. Zkontroloval jsem vše co se dalo a neprojevilo se nic z toho co by mohlo, dle toho co jsem našel na foru. (vibrace, rany v podvozku, sklápění zrcátek, funkce infotainmentu,...).
Příští týden si auto jedu vyzvednout a moje GH 6ka bude na prodej...
Mě se zdály ty kilometry na předváděcí vůz hodně, ale to nebylo předmětem dotazu… a i takto je to „kuře“ ;)
Tak i tak, ať se zadaří a záruka je slušný štít spolu s poklidným vyjednáváním, když se něco (ťuk-ťuk) objeví.
 
Na vědomí se dává, že během pár následujících týdnů bude na prodej jedna z nejzachovalejších 6 GJ, kterou znám! ;)
Sedan 2.5i Revolution TOP, soul red, černý interiér, první majitel, koupena jako nová v autopalace, rok výroby 2014.
Vozidlo garážované, nikdy nejeté v soli a celkovým nájezdem 45 000 km (velká část najeta při přesunech po Evropě) :cool:
V případě zájmu neváhejte napsat soukromou zprávu. Řádný inzerát s fotkami zde bude vložen co nevidět :)
Už je tu:
;)
 
Zdravím,
chtěla bych Vás, prosím, požádat o radu. Uvažuji nad koupí ojeté Mazdy 6 a našla jsem tento inzerát. V autech se nevyznám, takže si fakt nevím rady.
Jak věrohodný prodej to může být? Myslíte, že uvedený počet naježděných kilometrů může odpovídat skutečnosti? A je cena adekvátní nebo ji prodejce přemrštil?
 
Km budou sedět, pokud je servisní knížka. Cena je trochu moc, je to pod střední výbavou, ani xenony to nemá, něco jako tuzemská TE. Rok výroby to není 2010 ani náhodou, protože je to předFL model (vyrobený před koncem roku 2009).
https://www.sauto.cz/osobni/detail/mazda/6/19147942 lepší nabídka za ty samé peníze
 
Z Nemecka (resp. zahranici) se vozi dva druhy aut:
1. Slusne, v dobrem stavu, za primerenou cenu. Tyto se vozi obvykle na objednavku uz pro konkretniho cloveka.
2. Auta na kseft s cilem levne koupit, a nekomu draze prodat. Obvykle tezke bouracky koupene za spise symbolickou cenu, ktere se tam nikomu nechtelo opravovat. Casto deklarovane pojistovnou jako totalky.

V tomhle pripade hodnotim "auto po prvnim majiteli" spis negativne. Tohle nikdo v cechach neobjednaval, a nejezdil. Tudiz je to auto na kseft. Bezproblemove auto za normalni cenu by nikdo nevozil, protoze by na tom nevydelal.

Tech 128tisic km na 11 nebo 12 letej kombik stredni tridy je malo i na CR, a v Nemecku takova auta nabehaji v prumeru jeste vice. Kilometry presto muzou sedet, pokud auto po bouracce par let stalo stalo, pak se dovezlo, a zas nakej rok na tom delalo.

Mimochodem, proc bylo nutne u auta se ~130 tisic km menit komplet brzdy, vcetne trmenu? To auto nema nejak nadupanou vybavu, ze by majitel snad menil trmeny jen proto, aby mu tam svitily nake rude bremba nebo co...
 
Ahoj, byl někdo z vás v situaci, kdy si vyhlídnul auto v Německu, dovezl a pak jel k zde k dealerovi (např. Aspekta v Plzni), kde si chtěl nechat prodloužit záruku a následně auto servisovat? Funguje to takhle jednoduše, jak si myslím: koupím auto kdekoliv, pokud je ještě v záruce, tak tuto záruku mohu v rámci Evropy kdekoliv prodloužit a na základě toho v autorizovaném servisu servisovat?
 
Nazdar chlapi, uvažuju o koupi M6. Co si myslíte o těchto dvou? Spíš by se mi líbila ta 2015 (menší nájezd, hezčí interiér, kola ...). Žádnou jinou se slušným nájezdem nenašel. Kdyžtak doporučte. Díky.

 
Poslední úprava:
Nazdar chlapi, uvažuju o koupi M6. Co si myslíte o těchto dvou? Spíš by se mi líbila ta 2015 (menší nájezd, hezčí interiér, kola ...). Žádnou jinou se slušným nájezdem nenašel. Kdyžtak doporučte. Díky.

tady se občas objeví slušný kousek https://www.facebook.com/Vozy-z-dovozu-specializace-zn-Mazda-101071978741831
 
cau mazdaci, kamos shani ojetou M6 GJ/GL po FL v benzinu kombi... cenovka 250 (strop 300) ... idealni samozrejme je co nejvice muziky za co nejmene penez.. neprodava nekdo z vas auto v tyhle variante? pripadne nevite o nejakym dobrym tipu? diky moc
 
jen takovy postreh - glka (2017+) zacinaji obvykle na necelých 600k, tak strop 300 na to asi stačit nebude, leda by to auto melo na tacho 500tkm
 
Back
Top