• Prosíme nepište moderátorům a správcům soukromé zprávy s technickými dotazy. Největší šance, jak se Vám dostane odpovědi, je položit dotaz do příslušného fóra. Pokud nenajdete správnou kategorii nebo název, založte nové vlákno. V případě potřeby to přejmenujeme nebo přesuneme.

    Děkujeme za pochopení, tým správců MazdaKlanu

Nákup ojeté Mazdy 6

vycházím z vlákna
Po sebevraždě turba, propáleném válci a prasklé hlavě na passatu u motoru BMR a teď na 6GH prasklá hlava a rozsypané turbo už bych nechtěl podobné věci zažívat
Otázkou proč ty věci přišly??? Kupoval jsi ty auta nová? Pokud ne, ví bůh, co kdo před Tebou s nimi dělal? Jak s nimi zacházel? Popř. jak jsi s nimi zacházel Ty? Mám kamaráda, který nemá problém na jakémkoliv služebnu odpálit turbo. 100 lidí, 100 zkušeností. Mohl bych tu psát o nekonečných problémech u benzínových motorů.... Je velmi laciné cokoliv paušalizovat!
 
Mám 3 naftovou Mazdu 6 a žádný problém jsem s motory řešit nemusel! Jediný problém jsem řešil u GH- vytahaný rozvodový řetěz po prvním majiteli. Tvůj komentář je "laciný". Než něco napíšeš, tak přemýšlej. Než psát za každou cenu, tak raději nepiš! Jen zaplňuješ fórum spemem.

Všem vždy říkám před koupi auta: kolik máš na auto peněz, nač jej budeš potřebovat, jak jej budeš využívat? Diesel není na ježdění kolem komína. Pokud jezdí moderní diesel dálky, tankuje se kvalitní nafta, dávají se aditiva do nafty (například VIF) a mění se zavčas olej (podle toho jaké trasy jezdíš, ale maximálně do 15.000 km), tak auto slouží. Samozřejmě, že každá automobilka se u každého typu pohonu setká s konstrukčním problémem, jako tady například u prvních dieselů u GJ "vačky"... Staří řidiči Ti řeknou, že je třeba diesel po nastartování nechat protočit olej a pak vyjet a po dojezdu dochladit turbo. Jezdím 20 let vozy střední třídy a jen diesely. Manželka má několikáté auto v naftě, nyní DS 4, 2.0 HDI, 120 kW, SportChic (něco jako u škodovek RS) a taky jen jezdí... PROČ? Nějak mi do toho vzorečku nezapadá ten Tvůj laciný a hloupý komentář: "nejde o to JESTLI, ale KDY prijde nejaky zasadnejsi problem"
Tohle vlákno je o nákupu OJETÉ Mazdy. Po všech informacích, které jsme za posledních asi 8 let sbírali mezi sebou, z časopisů a reportů majitelů musím říct, že Skyactive diesely se Mazdě opravdu nepovedly. Těch závad bylo dost a dost. Provozních i konstrukčních. (Nejen vahadla a vačky, ale i nutnost vyrovnat se s absencí AdBlue se ukázala jako slepá ulička, ničící motory karbonem.) Když o autech a motorech něco víš a koupíš si novou naftu, proč ne. Ale radit někomu, aby si z bazaru přivezl ojetou Mazdu z kritických let, to bych se opravdu neodvážil. A netřeba napadat nové kolegy...
 
Tohle vlákno je o nákupu OJETÉ Mazdy. Po všech informacích, které jsme za posledních asi 8 let sbírali mezi sebou, z časopisů a reportů majitelů musím říct, že Skyactive diesely se Mazdě opravdu nepovedly. Těch závad bylo dost a dost. Provozních i konstrukčních. (Nejen vahadla a vačky, ale i nutnost vyrovnat se s absencí AdBlue se ukázala jako slepá ulička, ničící motory karbonem.) Když o autech a motorech něco víš a koupíš si novou naftu, proč ne. Ale radit někomu, aby si z bazaru přivezl ojetou Mazdu z kritických let, to bych se opravdu neodvážil. A netřeba napadat nové kolegy...
Já mu neradil, aby si koupil ojetou Mazdu z bazaru! Přečti si znovu, co jsem napsal! Tím končím tuhle nesmyslnou diskuzi.
 
Skyactive diesely se Mazdě opravdu nepovedly. Těch závad bylo dost a dost. Provozních i konstrukčních. (Nejen vahadla a vačky, ale i nutnost vyrovnat se s absencí AdBlue se ukázala jako slepá ulička, ničící motory karbonem.) Když o autech a motorech něco víš a koupíš si novou naftu, proč ne. Ale radit někomu, aby si z bazaru přivezl ojetou Mazdu z kritických let, to bych se opravdu neodvážil. A netřeba napadat nové kolegy...
Já bych si klidně třeba tady ojetou mazdu s motorem, co má @Sikyl, zcela bez obav koupil. Skyactiv-D 1.5 a 1.8 taky nemají žádné větší problémy.
 
Alexander Fuchs napsal:
Děkujeme za váš zájem o koupi auta. Cena auta je 7.200 EURO a auto je top stav. Tady jsou fotky.
shr3k napsal:
Kde je možné auto prohlédnout a jaký má VIN?
Alexander Fuchs napsal:
Ahoj,

Omlouvám se, ale nemohu vám poskytnout VIN# mého auta ani doklady od auta, protože vás neznám a v dnešní době je na internetu mnoho podvodníků.
Jak vidíte na fotografiích, auto je v perfektním stavu a auto má servisní knihu.
Rok auta je 2013 a přiložil jsem vám fotografii s KM auta.
Auto je registrováno v České republice a má české doklady, a proto ho chci prodat zpět.
Aktuálně se nacházím v Berlíně v Německu.
Prodávám auto, protože jsem požádal o nový německý projekt na nákup elektrického auta. Tento projekt měl prodat auto mimo Německo, aby využil všech slev. Jsem členem „Zelené organizace“ a rozhodl jsem se koupit elektromobil. Najmu si akreditační společnost, která bude schopná vyřídit všechny papíry a doručit auto na vaši adresu. Zaplatím náklady na doručení, takže si s tím nemusíte dělat starosti. Budete mít 5denní kontrolní období, během kterého můžete zkontrolovat auto i doklady, abyste zjistili, že je vše v pořádku. Dodací lhůta: 5-7 pracovních dnů. Mají také politiku vrácení a auto bude pojištěno. Počkám na vaši odpověď.
shr3k napsal:
To je pravda, ale já zase neznám Vás. Napadá Vás jiný způsob, jak bychom anonymně ověřili, že jste skutečně majitelem auta? Co třeba fotka auta a klíčků od auta spolu s dnešním výtiskem Berliner Zeitung?

Akreditační společnost - OK, není problém. Asi jste chtěl napsat spediční. Also es ist kein Problem auf Deutsch zu unterhalten. Also Sie schreiben, das der PKW in Tschechien gekauft und registriert wurde. Warum hat er dann die Unterlegscheiben unter dem Kennzeichen von Autohaus Paschke aus Offenburg, was fast an der französischen Grenze liegt?
Asi se už neozve co? :D
 
Asi se už neozve co? :D

To zní skoro stejně jako odpověď na můj dotaz na 2.5 Revolution Top z roku 2016 za asi 230k Kč :D

Ahoj,

Jsem první majitel. Žádné nehody. Auto je ve velmi dobrých podmínkách. Bydlíme s manželkou v malém meste Papenburg v Nemecku. Manželka je puvodem z vaše zeme. Pracuji jako kuchar a otevreli jsme tu restauraci. Auto mám tady a má nemecké doklady.
Rozhodl jsem se, že je lepsi koupit elektrický vuz, protože to je budoucnost. Nemecko, stejne jako každá zeme, nabízí výhody a slevy pri koupi elektrického vozidla. Abych to všechno využil, musím prodat auto mimo Nemecko. Bude mit prevozní znacky na 3 mesíce.
Musím najmout nemeckou spolecnost, která bude schopna zvládnout všechny papíry a dorucit auto na vaši adresu. Náklady na dorucení budou hrazeny mnou.
Když auto dorazí do vaší lokality, budete mít k dispozici 5 dnu, abyste si mohli prohlédnout auto a dokumenty, abyste videli, že je vše v porádku.
Dodací lhuta je 4-6 pracovních dnu. Auto bude pojišteno.
Pokud máte zájem o koupi auta, moje žena Vám zavolá a rekne Vám víc.

Dekuji
S pozdravem
Adam Koval
 
Za týždeň budem v Berlíne, nech pošle adresu, prídem na testovaciu jazdu, VIN ti odfotím keď sa nebude dívať. :cool:
 
Ta do Evropy plula určitě přes PL nebo LT bych tipoval :D :)
Světla, výbava, klima, sedačky atd atd atd....
 
Ale zase pohon má takový jaký bych chtěl, 2.5 s manuálem se bohužel vozí jen zpoza louže ☹️
 
Tak za 5 let najeto 15 200 km je hodně málo. A vypadá to na nejnižší výbavu. Manuální klimu, halogenové svícení atd.
 
Jen praktická poznámka: ta světlá barva potahů se strašně snadno ušmudlá a pokud není venku aspoň 20 stupňů, mokrou cestou to nevyčistíte. Vlastní zkušenost...
 
výbavu až tak neřeším, xenony v palkovicích kdyžtak vymění, potahy na to ušít půjdou... takže auto není pro eu trh, poznám podle nějakého prvku, kromě klasického opotřebování kabiny, že jde stopro o stočenku? ve středu to půjdu obhlídnout
 
To je nejaka turbokombinacia, ked Mazda uz dlhe roky pridava pevne urcene vybavy podla vyssich a vyssich motorizacii, zeby sla 2.5 nakonfigurovat s halogenmy, manualom a manualnou klimou :D
 
Back
Top